Fandom

Assassin's Creed Wiki

Manfredo Soderini

1 323cikk található
ezen a wikin
Add New Page
Vitalap3 Share
Ikonackr.pngIkonacbh.png
Manfredo Soderini
Karakterek Manfredo Soderini.jpg
Életrajzi információk
Elhunyt1498
Firenzei Köztársaság, Firenze
KorszakReneszánsz
Politikai információk
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed: Brotherhood
Assassin's Creed: Reneszánsz

Ezio: „Szereted őt?”
Manfredo: „Mi!?”
Ezio: „SZERETED ŐT? Cristinát! A nőt akit készülsz feleségül venni!”
Manfredo: „Igen! Esküszöm, igen. Megölhetsz itt helyben, és úgy fogok meghalni, hogy még mindig szeretem őt.”
Ezio Auditore megesketi Manfredót, hogy jó férje lesz Cristinának[src]

Manfredo Soderini (? - 1498), egy firenzei nemesember volt és a férje Cristina Vespuccinak.

ÉletrajzSzerkesztés

1478-ban eljegyezte Cristinát, kinek az apja állandóan zaklatta őt, hogy válasszon valakit, akihez hozzámehet. Mindeközben, Cristina még mindig szerette Eziot, két teljes évig nem látta, így Manfredot választotta vőlegényéül.

Azonban Manfredo rászokott a szerencsejátékokra és tele volt adósságokkal. Egy nap az egyik behajtó megkereste őt azzal az indokkal, hogy tartozik neki és ha nem fizet megölik. Így szorították sarokba egy félkész hídnál és az életével fenyegették.

Ekkortájt érkezett Ezio Firenzébe, hogy meglátogassa Cristinát, azonban szemtanúja volt az eseménynek. Mivel tudta, hogy kiről van szó, így megmentette az életét a támadóitól, majd ő fenyegette meg, hogy ha nem lesz jó férje Cristinának megöli. Manfredo megígérte az ismeretlennek, hogy teljes szívéből szeretni fogja. Valamivel később, Manfredo készen állt feleségül venni Cristinát. A házasság után egy firenzei rezidenciába költöztek.

1498-ban Manfredót és Cristinát megtámadták Girolamo Savonarola által irányított őrök. Az eseményt figyelembe véve, az emberek minden féle gazdagságot, pompát elítéltek, ennek következtében harcok törtek ki és Manfredo halálos sebet kapott és elvérzett.

Ezio megtalálta a haldokló Manfredot és az utolsó leheletével elmondta, hogy Crsitinát az őrök üldözik. Ezio ez után ott hagyta és Cristina után rohant, Manfredo elvérzett.

ApróságokSzerkesztés

  • Manfredót az Assassin's Creed: Reneszánsz-ban Manfredo d'Arzentának hívták.
  • A Manfredo egy olasz variációja a Manfred-nek, mely a germán magan és a frid kombinációja , melyeknek jelentése "erő" és "béke". A reneszánsz kori Firenzében a Soderini vezetéknév inkább a felsőbb körökben volt jellemző.
  • Manfredo olyan ruhákat viselt, amelyek nagyon hasonlítottak Ezio fiatalkori ruhájára.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Manfredo_Soderini

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki