FANDOM

Ikonac1IkonackscIkontrend

Maszjáftól Firenzéig
F I G Y E L E M!

Csonk warning
A CIKK CSONK.
Kiegészítésre és/vagy javításra szorul.
Kep warning
KEVÉS A KÉP.
Tölts fel néhányat!

„Persze, hogy nem. Azért öltem meg őket, mert megtehettem! Mert jó móka volt! Tudod milyen érzés egy másik ember sorsáról dönteni? Láttad hogy éljeneztek az emberek? Hogy mennyire féltek tőlem? Olyan voltam, akár egy isten, te is megtetted volna ugyanezt, ha ilyen hatalommal bírhatsz!”
—Majd Addin[src]

Majd Addin
Madjpng
Életrajzi információk
Elhunyt1191
Jeruzsálem, Izrael
KorszakÉrett középkor
Politikai információk
HovatartozásMuszlim szaracénok
Templomos lovagok (titokban)
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed
Assassin's Creed: Titkos keresztes háború
Hangját kölcsönözteRichard Cansino

Majd Addin (? - 1191) egy szaracén volt, Jeruzsálem régense, és titokban a Templomos Rend tagja. Ő volt az Asszaszin Altaïr Ibn-La'Ahad hatodik áldozata. Templomos testvéreihez hasonlóan, az ő halálát is Al Mualim tervelte ki. Majd Addint Jeruzsálem szegénynegyedében lehetett megtalálni.

ÉletrajzSzerkesztés

Hatalomra KerüléseSzerkesztés

„Salah ad-Din elhagyta a várost, és távollétében Majd Addint nevezte ki, hogy betöltse szerepét.”
—Malik Majd Addinról.[src]

Majd Addin egy egyszerű író volt. Egy bizonyos ponton az életében, Addin csatlakozott a Templomos Rendhez, miután tudomást szerzett az az éden almájának képességeiről. Ő és kilenc személy őrizte a titkot. És hittek benne, hogy Alma segítségével, létrehozhatnak egy új világot.

Majd Addin úgy gondolta , hogy mindenki a maga módján látja a világot, és nem kötelezheti a halálra ítélteket sem másra. Eszközei a félelem és a megfélemlítés amivel sakkban tartotta Jeruzsálemet is (szigorú és zavaros rendeletekkel). Így aztán Salah ad-Din távollétében a más fajúak és vallásúak iránti tolerancia is jelentősen csökkent.

(Ál) vizsgálatokkal gyakran rendeztek kivégzéseket, a város ellenségei ellen. Ezekben a vizsgálatokban eltúlozták a bűnöket, és az ítélet mindig a halálhoz vezetett. Ezzel akarták elvenni az emberek kedvét a kísértésektől. Ezek a kivégzések élhalgáttatásként is funkcionáltak, ami félelmet ütött az emberek szívébe, és megindíthat egy felkelést is.

Ismert volt, és jó szónok. Ragaszkodott Jeruzsálemhez. Azonban kegyetlen ember is volt, amit minden polgár meg is tapasztalhatott, és persze megbízhatatlanságáról is ismert volt.

HalálaSzerkesztés

Madj Addin halála

Majd Addin halála

„Nem is olyan ártatlan! Eltérő vélemények hangzanak, de olyan mint az acél. Ha nem zavarja önöket sorrendben haladnék. Van amiben igaza van a Testvériségnek.”
— Majd Addin, a nép uszítója[src]

ApróságokSzerkesztés

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Majd_Addin