FANDOM

IkonacbhIkonacplIkonackbh

Madonna Solari
No image
Életrajzi információk
Elhunyt1500
Pápai Állam, Róma
KorszakReneszánsz
Politikai információk
Hovatartozás Kurtizánok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed: Brotherhood
Assassin's Creed: Project Legacy
Assassin's Creed: Testvériség

Madonna Solari (? - 1500) volt a tulajdonosa Róma leghíresebb bordélyának a Rosa in Fiore-nak és Santino Solari nővére.

Róma Madam-jaSzerkesztés

„Madonna Solari a tömegbe küld minket elvegyülni. Flörtölni, csábítani. Bármi ami szükséges.”
—Fiora Cavazza leírása a Madam-ról[src]

Róma leghíresebb Madam-jaként Madonna Solari meghagyta a kurtizánjainak, hogy tegyenek meg mindent a látogatók megszerzéséért.

Annak ellenére, hogy sok vendég érkezett a bordély nem volt túl jó formában. Egy kurtizán egyszer így jellemezte: "A mocskot el lehet rejteni az árnyékban, a piszok szagát más erősebb illatok elfedik. A kór....nehéz."

Madonna Solari minden lányt elküldött akin a kór jelei mutatkoztak, de a sok távoli földekről jött vendégek miatt egy vesztes csatát vívott.

Madonna és Santino megpróbált a rabszolga-kereskedelem irányába terjeszkedni, de ez feldühítette Cesare Borgia-t, aki életük meghagyásáért cserébe a sajátjának kiáltotta ki Fiora Cavazza-t.

HalálaSzerkesztés

„Vannak lányaink a bordélyokban akik nekünk dolgoznak, de Madonna Solari lusta és csak a vendégek száma érdekli.”
—Niccolò Machiavelli

Ms 1

Madonna Solari halála

Madonna Solari egy ideig segítette az Asszaszinok harcát a Borgia-ház ellen, de később belefáradt és teljesen más oldalak felé fordult.

1500-ban Madonna Solari-t fogságba ejtették a Cento Occhi rabszolgakereskedői, Cesare parancsára, aki megígérte, hogy kiadja a nőt 2500 florin-ért. A Rómába nemrég érkező Ezio Auditore da Firenze összeszedte a pénzt és elment a banditák hajójához. Azok viszont nem tartották meg a szavuk és elvágták Madonna Solari torkát.

ApróságokSzerkesztés

  • Madonna Solari is olyan ruhát hordott mint kurtizánjai.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Solari