FANDOM

Ikonac2IkonackrIkonacbhIkonackbhIkonacr

219px-Blaid with bite 2 v

A mérgezett penge tervrajza a kódexben.

„Ez egy újfajta pengetervezés...mellyel mérgezni lehet!”
— Leonardo da Vinci a pengetervezésről szóló kódexlap megfejtése közben.

A mérgezett penge egyike a rejtett penge újításainak. Altaïr Ibn-La'Ahad találta fel, az Édeni Almák segítségével. Alapul véve Altaïr terveit Leonardo da Vinci is készített ilyet Ezio Auditorenak.

Leírás Szerkesztés

A lényege,hogy egy penge belsejében egy tű van,amivel mérget lehet juttatni az áldozat testébe. A méreg őrületet, majd halált okoz. Mielőtt meghal a célpont, támadni kezd a hatósugarán belül. Mivel a reakció késleltetett, az Asszaszinnak több ideje van a menekülésre.

ACB-poison

Méregüvegek.

Nagyon hatásos elterelés. A környéken mindenki a mérgezettet nézi, így vagy egyszerű elmenekülni, vagy könnyebb megölni a mit sem sejtő célpontot. Sokkal nagyobb az esély a sikeres merényletre.

A mérgezett penge különösen akkor hasznos,ha a célpontot őrök követik, vagy őrzött területen van.

Mérget lehet venni doktoroknál, üvegenként 175 fiorentino. Egyidejűleg 5 üveg lehet nálad, de lehet még venni tartókat a szabónál. 10-re és 15 re fejleszthető.

FejlesztésekSzerkesztés

Gyors méregSzerkesztés

Rómában akkor érthető el, ha összegyűjtünk a doktornak 5 paradicsomot, 3 szerecsendiót, és 1 sisakvirágot. Konstantinápolyban 7332 Akҫéért vehetjük meg a fejlesztést.

Hatása, hogy a célpont azonnal az őrült állapotba kerül, majd meghal.

Mérgezett lövőpengeSzerkesztés

A mérgezett lövőpengét Leonardo da Vinci találja fel. Rómában válik elérhetővé, és a méreg hatása, az megegyezik a mérgezett pengéével.

ApróságokSzerkesztés

  • Az AC2-ben megkapod a "Doctor" achiavementet, ha egy mérgezett őrt ölsz meg légi orvgyilkossággal.
  • Ha két közeli őrt megmérgezünk, előfordulhat, hogy az egyik kiüti a másikat. A másik ilyenkor nem hal meg (noha megmérgeztük a célpontot), csak a földön fetreng, mint az ökölharcnál.
  • A Reneszánsz könyvben a mérgezett penge azonnali halált okozott.
  • A Brotherhoodban a mérgezett penge, csak a töltőképernyőn látszik, ha páncélt fejlesztünk, vagy ruhát színezünk, illetve a Virtuális gyakorlótérben.
  • Ha megvesszük a gyors mérget, a normál méreg felszerelés listabeli helyét lezárja a játék.
  • Ha megmérgezel egy íjászt a tető széléhez közel, a sima méreggel, akkor elkezd sétálni, és akkor se esik le, ah lesétál a tetőről, hanem folytatja a sétát a levegőben.
  • A jelenések könyvben nem jelenik meg a mérgezett penge, de a játékban igen.

ForrásSzerkesztés