FANDOM

IkonacbhIkonacrIkonac3Ikonac3lIkonac4bfIkonacuIkonacroIkonacsIkonarend

"Csak egy kis csípés és az ellenségeim a földre hullanak."
―Ezio Auditore, miután átvette Leonardótól a fegyvert.[src]
Fájl:AC4 Sleep Darts.png

A mérgezett lövőpenge egy halk, nagy hatótávolsággal bíró távolsági fegyver. Ezzel könnyen végezni lehetett a célpontokkal.

TörténeteSzerkesztés

Ptolemaida EgyiptomSzerkesztés

Reneszánsz ItáliaSzerkesztés

250px-GuardTarget v

Ezio kiiktat egy őrt a mérgezett lövőpengével.

Oszmán BirodalomSzerkesztés

Kalózkodás AranykoraSzerkesztés

Hétéves háborúSzerkesztés

18. századi LouisianaSzerkesztés

Függetlenségi háborúSzerkesztés

Az amerikai függetlenségi háborúban Connor méregben áztatott dobókéseket használt,ezzel intézve el a célpontjait észrevétlenül. Emellett ezek még vadászatra is hasznosak voltak, mivel sok állat érzékeny a méregre.

Francia ForradalomSzerkesztés

Viktoriánus LondonSzerkesztés

HatásaSzerkesztés

HasználataSzerkesztés

Imagejjjjjj

A rejtett penge alatt rejtett pisztoly és a mérgezett lövőpenge. Mellette a lövedéke.

Miután találkozott Ezio és Leonardo Rómában, Leonardo felajánlotta Ezionak, hogy megcsinálja a mérgezett penge dart-tüzelésű változatát. Azonban a lőszert a mérgezett penge osztotta meg, így egy korszerűsített tartót csinált neki a szabó. Ezzel Ezio magával tudta vinni. Mérget halott őrök, merényleti célpontok és tudatalatti civilek kifosztásával vagy orvosoktól lehetett beszerezni.

Dart I v
A mérgezett lövőpenge hatása ugyan az volt mint a mérgezett pengének, de olyan távolról is hat mint a rejtett pisztoly. Viszont ez teljesen csendes, így hasznos volt lopakodó küldetések során. A célzásnak, a tüzelésnek és a lövésnek egyaránt hibátlan volt a mozgása, akár a számszeríjnak.

ApróságokSzerkesztés

  • A lovas őröket ha meglőjük, leesnek a lóról.
  • A Testvériség könyvben a lövedékeket dobta Ezio, és nem lőtte.
  • Az Assassin's Creed III-ban, a mérgezett pengének ugyanaz a modellje,mint az egyik, az Assassin's Creed II-ben található tőrnek.
  • Ha egy lovat meglövünk, a ló elkezd vágtázni, és kis időközönként két lábra ágaskodik.
  • Ha valakit meglövünk és utána megfogjuk, a méreg nem öli meg a célpontot, egészen addig, amíg el nem engedjük.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Poison_dart