Fandom

Assassin's Creed Wiki

Második Alma

1 322cikk található
ezen a wikin
Add New Page
Vitalap0 Share
Ikonac1.pngIkonacbl.pngIkonac2.pngIkonacr.pngIkonacksc.pngIkonőaej.png
Második Alma
SAv 1.png
Leírás
TípusAz Éden Darabja
ErőIllúziókeltés
Az emberi elme irányítása
Történelmi információk
KorszakA történelem előtti idők
Körépkor
Erzsébet-kor
Modernkor
KészítetteElső Civilizáció
Készítésének idejeA történelem előtti időkben
Elpusztításának idejeA XXI. század elején, DIA műholdbaleset során
Ismert birtoklóiRashid ad-Din Sinan
Abbas Sofian
Altaïr Ibn-La'Ahad
I. Erzsébet angol királynő
Mahatma Gandhi

Az Éden Második Almája az Éden egy Darabja volt, egy ősi, ugyanakkor rendkívül modern tárgy, amelyet az Első Civilizáció készített, hogy irányítsa vele az emberi fajt, melyet ők munkaerőként hasznosítottak. Jelentős használója Altaïr Ibn-La'Ahad volt

ErejeSzerkesztés

Mint a többi Alma, ez is illúziókeltésre és az emberek irányítására volt használható. Valamint egyfajta tudástár is volt, ami olyan módszereket tartalmazott, ami meghaladta a saját korát, illetve bizonyos jövőképeket is előre tudott vetíteni.

HelyzeteSzerkesztés

Ismeretlen. A DIA műholdbaleset során megsemmisült, vagy az űrbe került, vagy visszaeshetett a földre. Nem tudni, de jelenlegi helyzete ismeretlen.

TörténeteSzerkesztés

KözépkorSzerkesztés

„Ez egy kísértés.”
Al Mualim az Almáról.

Solomon Temple.png

Salamon temploma.

A Harmadik keresztes hadjárat idején megtalálták az Almát Salamon templomában. Al Mualim elküldte az ereklyéért Altaïr Ibn-La'Ahadot, Malik Al-Sayfot és kadar Al-Sayfot. Itt összecsaptak Robert de Sable templomos nagymesterrel. Végül megszerezték az Almát, de súlyos veszteségeket szenvedtek. Altair elvesztette becsületét és rangját, Malik a kezét, míg Kadar az életét.

Ezután Al Mualim mindig közel tartja magához az ereklyét, és vizsgálgatja.

Masyaf Confront.png

Al Mualim és Altair.

Miközben Altair végez Roberttel, a templomos elárulja, hogy Al Mualim is templomos titokban. Amikor az asszaszin visszatér Maszjáfba, azt tapasztalja, hogy a falusiakat, és az asszaszinok nagy részét az Alma irányítja.

Végül Altair átküzdi magát az embereken, és szembenéz az árulóval. Al Mualim rengeteg trükköt bevet az Alma segítségével, (pl. illúziókkal lemásolja magát, stb.) de végül Altair megöli mesterér.

Mentor's wake 10.png

Abbas az Almával.

Abbas Sofian –aki egyébként Altair ellenszenvese- a Mentor halála után ért vissza. Elvakultságában nem akarta elhinni mestere árulását, így több hasonló gondolkozású testvérével Altairra, és követőre támadtak. A harc közben Abbas megszerezte az Almát, ám nem tudta használni, és az Alma elkezdte elszívni az életerejét, ám Altair megmentette. Abbas ekkor bocsánatot kért, és a Rend egyesült Altair alatt.

Ezután Altair sokáig tanulmányozta az Almát. Új technikákat és fegyvereket fedezett fel a segítségével, megszüntette a templomosok uralmát Cipruson, valamint titokban írta a Kódexet. Egyszer nyilvánosan is használta, hogy lenyugtasson egy feldühödött tömeget.

New regime 8.png

Az irányított Swami.

1217-ben Altair, és családja nagy része Mongóliába utazott, hogy végezzenek Dzsingisz kánnal. Ez idő alatt Abbas átvette a Rend feletti irányítást, és végzett Malikkal, akire a Rend vezetését bízták, valamint Sef Ibn-La'Ahaddal, Altair második fiával.

Ezután Altair és felesége Maria Thorpe visszatértek Maszjáfba, és kérdőre vonták Abbast. Ő azonban csak az Almát akarta. Azonban az egész esemény fejetlenségbe torkollott, amikor Swami Sef kivégzéséről mesélt Altairnak. Altair az Almát használva irányította Swamit, ám amikor Maria meg akarta állítani, Swami leszúrta Mariát. Ezután Altair, és a segítségére siető fia, Darim Alamutba menekülnek, közel 20 évre.

Az Alamuti bujkálás alatt Altair feltalálta a rejtett pisztolyt, valamint talált hat memóriakulcsot. Húsz évvel később Altair visszatért Maszjáfba, végzett Abbasszal, átvette a vezetést, és visszaállította a Rend régi dicsőségét.

The torch 5.png

Mongolok támadása.

1257-ben a mongolok támadásakor Altair az Alma segítségével illúzió-katonákat hív, miközben Niccolò Polot és Maffeo Polot védi, akire több, a Renddel kapcsolatos feladatot bízott.

1000px-Lost legacy 3.png

Altair elhelyezi a könyvtárban az Almáját.

Végül a támadás után a titkos könyvtárában helyezi el az Almát, valamint ő maga is itt tölti utolsó pillanatait.

ReneszánszSzerkesztés

„Még egy ereklye? Nem. Itt fogsz maradni. Eleget láttam egy életre.”
—Ezio az Alma megtalálásakor a könyvtárban.

Message 2.png

Ezio megtalálja az Almát.

A 16. században Ezio Auditore da Firenze leszámolt az oszmán templomosokkal, összegyűjtötte a Maszjáf kulcsokat, és végül kinyitotta a könyvtárat. Ám úgy döntött, hogy ott hagyja az Almát.

I. ErzsébetSzerkesztés

I. Erzsébet angol királynő a 16. század folyamán megszerezte az Almát, amit uralkodása idején országalmaként álcázott.

Modern időkSzerkesztés

Az Alma később Mahatma Gandhihoz kerül. 1948-ban a templomosok végeztek vele, hogy megszerezhessék az Almát.

William Greert ezzel az Almával képezték ki, hogy majd használni tudja a Kennedy Almáját.

Később a DIA műholdbaleset során, az Alma eltűnt.

Ismert használói Szerkesztés

ApróságokSzerkesztés

  • Amikor Altair használja az Almát nem csökken az életereje, nem úgy mint amikor Ezio használja a másikat.

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki