FANDOM

„Charles de la Motte egy példátlan védő pengére támaszkodik… legalább is ezt állítja.. ”
—Ubisoft Leírás

Marquis

Márki (valódi nevén: Charles de la Motte) egy feloldható Animi Avatarként az újoncok kiképzésére szolgáló program volt az Abstergo Vállalatnál. Elsődleges fegyvere a szabja. Feloldható a Da Vinci eltűnése kiegészítőben.

Egyedülálló mozgásokSzerkesztés

Márkinak több egyedi mozdulata is volt.

(Séta közben, Előröl)

A Márki mellkastól lefelé szétkaszabolja áldozatát majd megint támad lentről a dereka felé majd elvágja a nyakát és áldozatát a halálba küldi.

(Séta közben, Hátulról)

A Márki hátulról közelíti meg az áldozatát mielőtt brutálisan a tarkójára szorítaná szabjáját. Ezután kiszabadítja szabjáját azáltal hogy áldozata fejét levágja. A fejet a eszközére tűzve, ballag tovább.

(Futás közben, Elölről)

A Márki oda fut áldozatához, levágja mindkét kezét. Ezzel áldozatát a földre kényszerítve, és egy csapással levágja annak fejét.

(Futás közben, Hátulról)

A márki hátulról futva megközelíti áldozatát, előrántja a szablyáját felvágja a hátát majd ezzel a lapockáját, és a gerincét is. Majd kirúgja áldozata alól mindkét lábát és megszabadítja az e világi kínjaitól.

(Pad Gyilkosság)

A Márki előrántja a szablyáját és mellkason szúrja áldozatát. A penge félúton jár mikor kihúzza és újra beledöfi áldozatába. És a lényeg az, hogy a Márki szablyája által okozott sérülések jó láthatók az áldozat hátán.

(Tetőről történő gyilkosság)

A Márki elugrik egy tetőtérről és áldozatát a földre kényszeríti.Márki leugrik a tetőről, útközben előrántja szablyáját és áldozatára zuhanva elvágja a torkát majd elvonszolja a holtestet.

TestreszabásSzerkesztés

A Márki avatar több módon testre szabható :

Színek:

  • Alap: Kék
  • Extra 1: Piros
  • Extra 2: Sárga/Arany
  • Extra 3: Fekete

Felszerelés:

  • Haladó: Hosszú kabát, továbbá páncél és csizma
  • Felső szintű:megváltozott felszerelés
  • Elit:Hozzáadott nyakkendő

GalériaSzerkesztés

ApróságokSzerkesztés

  • Márki megkapta a francia és az európai nemesi címet.
  • Márki egyértelműen francia a Project Legacy-ban, Charles de la Motte azon vitatkozik Cesare Borgiaval,hogy kinek az oldalán van több lovas.
  • Megosztja a padpontjait és a tetőpontjait a Kapitánnyal és mindketten vívókardot használnak.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Marquis

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki