FANDOM

Ikonacpl

Luciano Pezzati

Luciano Pezzati egy olasz nemes volt, aki a firenzei kormánynak dolgozott, és a város nevében a Toszkána tájat akarta meghódítani.

ÉletrajzSzerkesztés

„Luciano Pezzati. Csak egy név, de tudjuk, hogy Monteriggioniban rejtőzködik. Megfogjuk találni!”
—Mario Auditore

1454-ben, titokban Monteriggioniba költözött, hogy információt gyűjtsön a városról, és irányításáról.

A küszöbön álló firenzei ostrom előtt elvetette a viszály magjait a lakosok között, valamint nyílt utcai harcokat provokált a nemesi családok közt, ezzel káoszt okozva a város utcáin.

Monteriggioni ura abban az időben Mario Auditore volt, aki felismerve a veszélyt, kiküldte az embereit, hogy megtalálják a lázítót. Bár sok név felmerült, mégis Luciano neve került elő a legtöbbször.

Pezzati zsoldosokat bérelt, hogy megvédjék őt, így kialakult egy csata Mario emberei és az ő zsoldosai között. Mindkét oldalon voltak veszteségek, és Luciano kénytelen volt elbújni egy fogadóban.

Mano-A-Mano

Luciano és Mario párbaja.

Miután Marioék betörték az ajtót, Lucianóval találták szembe magukat, aki egy tőrrel volt csak felfegyverezve. Mégis egyenlő félként küzdött eleinte Marioval, s csak kevés vért ontottak a dühödt támadások ellenére.

Mario azonban átszúrta a vállát, ezzel hatástalanítva őt, bár megpróbált felvenni egy második tőrt, Mario még előtte kiütötte.

Ezután Pezzatit a Villába vitték, ahol kikérdezve kiderült, hogy Federico da Montefeltro vezetésével a firenzei sereg közeledik, ám valódi céljuk a pletykákból megismert ereklye megszerzése.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Luciano_Pezzati