FANDOM

IkonacblIkonackscIkonackre

Maszjáftól Firenzéig
F I G Y E L E M!

A cikk a(z) Maszjáftól Firenzéig projekt része, így speciális védettséget élvez. A cikken jelenleg Csermely Attila dolgozik. Kérjük, csak akkor szerkeszd, ha nem tartalmi jellegű módosításokat kívánsz a cikken elvégezni, hanem csupán apróbb korrigálásokat (pl. nyelvtani hibák javítása)! Részletesebben erről a projektről ezen a lapon olvashatsz.
Limassol
250px-Limassol2
Politikai információk
ÁllamCiprus
IrányítóiTemplomos Lovagrend
FrakciókTemplomosok
Asszaszinok
Kalózok
Történelmi információk
AlapítójaIsmeretlen
Alapításának idejeIsmeretlen
Kiegészítő információk
Gyilkossági célpontokFredrick
Armand Bouchart

Limassol egy ciprusi város volt, mely leginkább Amathusz lerombolása után indult fejlődésnek, bár a leletek azt mutatják, már i.e. 2000 óta lakott terület volt.

A városnak 4 fő kerülete van, mindegyiknek bejárata a főkapu, van egy piac, egy négyzet alakú templom és egy kastély, a leghíresebb a Limassoli kastély volt.

TörténetSzerkesztés

Érett középkorSzerkesztés

1191-ben Limassol templomosok irányítása alatt állt. A legfőbb irányító Limassolban egyetemben Ciprusban is a templomos nagymester Armand Bouchart volt. Keménykezűségével elérte, hogy az emberek "féljenek kijönni az otthonaikból, rettegjenek attól, hogy valamelyik törvényt megsértik".

Ebben az időszakban Altaïr Ibn-La'Ahad végzett Fredrickel a templomos őrök kapitányával és Armand Bouchartal, a kastély alatti Templomos Archívumban.

Később 1193-ben Altair itt házasodott össze Mariaval.

ReneszánszSzerkesztés

1510 végén, az asszaszin Ezio Auditore elhajózott Limassolba maszjáfi zarándoklata során, egy hajón itt találkozott Ma'munnal, akitől kapott egy térképet melyet a török térképész és asszaszin Piri Reis készítette. Limassoli tartózkodása alatt felfedezte a Limassoli vár romjai alatt található archívumot.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Limassol