FANDOM

IkonacbhIkonacplIkonacreIkontrend

Lia de Russo
Lia de Russo
Életrajzi információk
Született1476
Elhunyt1503. augusztus
Itália, Róma,Pápai állam
KorszakReneszánsz
Politikai információk
HovatartozásTemplomosok
Borgia-ház
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed: Brotherhood
Assassin's Creed: Project Legacy
Assassin's Creed: Recollection

„Megpróbálok beszélni vele. Közömbös. Néhány véres emléket juttat az eszembe...”
—Fiora Cavazza mikor találkozik Lia-val

Lia de Russo (1476 – 1503) egy csempész volt aki ritka mútárgyakat szerzett be és különböző bázisokat üzemeltetett Rómában, mint például a Terme di Caracalla a Campagna körzetben. Egy templomos ügynök volt Cesare Borgia alkalmazásában. Az összekötője legtöbbször Fiora Cavazza volt, aki szintén Cesare-nek dolgozott.

2012-ben egy templomos cég, az Abstergo Industries által, az ő genetikai emlékeit használták fel, hogy újoncaikat képezzék. Az animi avatár neve a Csempész.

ÉletrajzSzerkesztés

A Borgiák szolgálatábanSzerkesztés

1497 és 1503 között Lia Cesare Borgia számára dolgozott, ellátva különböző mennyiségű értékes tárgyakkal.

HalálaSzerkesztés

ApróságokSzerkesztés

  • Lia fegyverei és öltözéke ugyancsak hasonlít az asszaszinokéhoz, úgy mint Il Lupo-jé.
  • A Lia kinézetű multiplayer karakternek -a singleplayer kampányban megismert karakterhez képest- hiányzik a fordított rejtett pengéje.
  • Lia volt az első női karakter akit Ezio megölt. Összesen 3 női karaktert ölt meg a sorozatban, a másik kettő Lysistrata és Mirela Djuric volt.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Lia_de_Russo