FANDOM

Ikonac4bfIkontrend

„A leigázott test inspirálja az elmét a lázadásra. De a rabszolgává tett ember elméje és teste követi természetesen. Hatékonyan.”
—Laureano de Torres y Ayala megmagyarázza a különbséget a rabszolgaság és a templomos célok között, Woodes Rogersnek

Laureano de Torres y Ayala
AC4BF-GovernorTorres
Életrajzi információk
Született1645
Havanna, Kuba
Elhunyt1722 (77 évesen)
Politikai információk
HovatartozásTemplomosok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed IV: Black Flag
Hangját kölcsönözteConrad Pla

Laureano de Torres y Ayala (1645 - 1722), , két alkalommalvolt Kuba kormányzója 1707 és 1716 között, valamint a Templomos Rend nagymestere a Karib térségben.

Két templomossal Julien du Casseval és Woodes Rogerssel akarta felhasználni Bartholomew Robertset, hogy hozzáférjen az Obszervatóriumhoz, hogy az európai birodalmakat ellenőrizhesse.

Torrest később az asszaszin Edward Kenway ölte meg, miközben próbálta elérni az Első Civilizáció oldalát.

ÉleteSzerkesztés

Korai életeSzerkesztés

Az Obszervatórium kereséseSzerkesztés

A Jövendőmondó kereséseSzerkesztés

Végső szavaiSzerkesztés

  • Laureano: Kenway kapitány. Az örökös tüske a körmöm alatt. A meggyilkolásom kielégít végre?
  • Kenway: Csak a munkámat végzem, Torres. Azt tettem, amit maga is megtett volna velem.
  • Laureano: És meg is tettük, ha nem tévedek. Nincs többé családja, nincsenek barátai, nincs jövője. Sokkal többet veszített nálunk.
  • Kenway: Meglehet. De a maga eltakarításával többet teszek az emberiség javáért annál, amit a kárára valaha műveltem.
  • Laureano: Komolyan így gondolja?
  • Kenway: Maga nem általotta volna az emberfajt egy jól felszerelt, a körülményekhez képest tiszta tömlöcbe terelni, ahol örök szellemtelenségben és együgyűségben élhet. Szóval igen: mindazok fényében, amit a múlt években láttam és tapasztaltam, komolyan így gondolom.
  • Laureano: Vigyázzon jól a meggyőződésére! Illik magához.

ApróságokSzerkesztés

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Laureano_de_Torres_y_Ayala

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki