FANDOM

IkonacbhIkonacplIkontrend

Lanz
Lanz
Életrajzi információk
Született1480
Elhunyt1503
KorszakReneszánsz
Politikai információk
HovatartozásBorgia-ház
Tolvajok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed: Brotherhood
Assassin's Creed: Project Legacy

„Nézem ahogy megy a tömegben. Egy kereskedő, egy nő, egy pap és így tovább. Öt embert lopott meg mielött észrevett.”
—Fiora Cavazza

Lanz (1480 – 1503) volt a Római banditák, a Cento Occhi feje. Miután kirabolták a Borgia-ház karavánjait, Fiora Cavazza megfenyegette, így visszaadta a zsákmányt és Cesare Borgia szolgálatába állt.

Az ő genetikai emlékeit használta az Abstergo Industries, hogy létrehozzon az újoncok képzésére kitalált animi avatárt, aminek neve az Útonálló.

ÉleteSzerkesztés

Korai életeSzerkesztés

Élete során Lanz beleszeretett egy nőbe akit teherbe ejtett, de mikor a nő elvetélt a férfi depressziós lett. Nem sokkal késöbb csatlakozott a Cento Occhi nevű bandához, ami fiatal tolvajokból állt. Késöbb ő lett a céh vezetője.

A Borgia szolgálatábanSzerkesztés

1503-ban miután kiraboltak egy Borgia karavánt, a fiatal vezetőt meglátogatta egy gyönyörű nő, Fiora Cavazza aki Cesare Borgia szolgálatában állt. A hölgy visszakérte a rabolt pénzt és munkát ajánlott a tolvajoknak. Lanz eleinte nem akart belemenni, de utána rájött, hogy nem csak a rabolt pénz a tét hanem az ő élete is. Ezekután visszaadta a pénzt és a Borgia-család szolgálatába kínálta embereit.

HalálaSzerkesztés

Feleség: „Azt mondták embereket öl... Ledobja őket a tetőről. Azt mondtam nekik ő nem ilyen.”
Ezio: „De tudod, hogy így van.”
Lanz felesége beszél Ezio-val

Rake

Ugyanabban az évben Lanz felesége is depressziós lett és visszahívta a férfit, de az nem tért haza. A nő el akarta venni önnön életét, de az asszaszin, Ezio Auditore da Firenze elöbb talált rá és lebeszélte a nőt az öngyilkosságról, mondván majd elviszi Lanz-nak a méltó büntetését. Megkereste a férfit majd végzett vele rejtett pengéjével.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Lanz