Fandom

Assassin's Creed Wiki

Kurtizánok

1 323cikk található
ezen a wikin
Add New Page
Vitalap0 Share
Ikonac2.pngIkonacbh.pngIkonacpl.pngIkonackr.pngIkonackbh.png

Ez a cikk a frakcióról szól. Amit keresel, az lehet, hogy a multiplayer karakter.

„Neked is meg kell tanulnod úgy elrejtőznöd, mint mi: látva, de láthatatlanul.”
Paola, a La Rosa Colta tulajdonosa Ezio Auditorénak[src]

Kurtizánok
Courtesan.png
Felépítési információk
FőhadiszállásaiMonteriggioni
Firenze
Velence
Róma
TársszervezeteiAsszaszinok
Történelmi információk
További információk
Nevezetes tagjaiPaola
Teodora nővér
Madonna Solari
Fiora Cavazza
Claudia Auditore da Firenze

A kurtizánok frakciója egyike volt az Asszaszinok szövetségeseinek a tolvajok és zsoldosok mellett. Leginkább kuncsaftjaiktól szereztek információkat, vagy személyeket segítettek bejutni őrzött területekre.

A firenzei kurtizánokat Paola, a velenceieket Teodora nővér vezette, a római bordély vezetését pedig Claudia Auditore da Firenze látta el az előző vezető, Madonna Solari halála után.

TörténetükSzerkesztés

Bár a kurtizánoknak elsősorban a székhelyük a bordélyházak voltak a városokban, sokan az utcákon - általában négyes csoportokban - csábították az embereket. Mindegyiknek volt stílusos ruhája és frizurája.

Az apja és a két testvérének a kivégzése után, Ezio Auditore menedéket keresett Paolánál és az ő kurtizánjainál, aki megtanította neki, hogy hogyan kell elrejteni magát a tömegben, és pénzt lopni észrevétlenül.

Később Ezio felbérelte a kurtizánokat, hogy zavarják meg az őröket és engedjék meg a családjának, hogy elmeneküljenek a városból, majd később utasította őket, hogy csábítsanak el egy közeli őrökből álló csoportot azért, hogy engedjék meg neki, hogy átjusson, láthatatlanul. Amikor követik Eziót az utcák elrejtik őt közöttük azáltal, hogy sétálnak körülötte, mint egy gyémántképződés, ez hasonló Altaïr Ibn-La'Ahadhez, amikor ő tudósokkal együtt vált láthatatlanná.

Zw-courtesans.png

Kurtizánok Velencében.

Miután Rómába utazott, Ezio segítette a kurtizánokat azáltal, hogy finanszírozta a tatarozásukat a fő bordélyházukért, a Rosa in Fioréért, és kisebb bordélyházakat vett a városon keresztül. Miután a nővére átvette a Rosa in Fiore irányítását, ő önként jelentkezett több készséget tanítani a lányoknak.

SzemélyiségükSzerkesztés

A kurtizánok nem tudtak együtt működni valamint nem tudták használni a free runninget, és általában fegyvertelenek voltak, bár Ezio felbérelte őket, hogy segítsenek neki beszivárogni egy őrzött területre, a kurtizánokat általában könyörtelenül megtámadták, és nagyon gyorsan megölték őket a küzdelemben.

Courtesans ACII Art v.png

.

Ha Ezio találkozott egy őrökből álló csoporttal, amíg sétált a kurtizánokkal, közülük kettő otthagyta a csoportot, hogy megzavarja az ellenségeket, amíg a másik kettő Ezióval maradt. Ez a viselkedés nagyon segítőkész volt olyan gyilkossági küldetésekben, ahol a civilek között kellett sétálni.

Ismert KurtizánokSzerkesztés

FirenzeSzerkesztés

Fő cikk: La Rosa Colta

  • Paola

VelenceSzerkesztés

Fő cikk: La Rosa della Virtù

  • Teodora Contanto
  • Lucia

RómaSzerkesztés

Fő cikk: Rosa in Fiore

Rome Courtesan.png

Római Kurtizán jelvény.

AchievementekSzerkesztés

Az Achievement "Red Light Addict" ezt az Achievmentet csak akkor kapod meg ha összesen 34 kurtizánt felbérelsz és összesen 5000 florinstot kell nekik adnod.

ApróságokSzerkesztés

Assacreed2 b02 375.jpg

Kurtizánok a La Rosa Coltában.

  • Egy kurtizán megjelenése öt véletlenszerűen generált opciót tartalmazott: haj, arc, ruha színe, nyaklánc és ujj.
  • Az Assassin's Creed II-ben, ha Ezio felbérelt egy kurtizán csoportot, majd azonnal megtámadták Eziót az őrök, a kurtizánok is beszálltak a harcba.
  • Amennyiben az egyik kurtizán egy csoporton belül beleesik a vízbe, akkor a fennmaradó három továbbra is segíteni fog.
  • A Kurtizánokat Ezio nem tudja megölni és megfogni sem.
  • Az Assassin's Creed II "Beépítés" c. memóriájában Ezio megverte, kirabolhatta és megfoghatta a kurtizánokat.
  • A "Karnevál" c. memóriában a kurtizánok az utcákon maszkot viseltek.
  • Ha Monteriggioniban felújítjuk a bordélyházat, akkor a kurtizánok véletlenszerűen megjelennek az utcákon. Azonban, Ezio nem tudta őket felbérelni.
  • Az Assassin's Creed: Brotherhoodban ők már nem tudtak elmenekülni Monteriggioni ostromakor, kivétel egy kurtizán elmenekült, aki Ezio mellett haladott el.

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki