Fandom

Assassin's Creed Wiki

Kristen Bell

1 322cikk található
ezen a wikin
Add New Page
Vitalap0 Share
Csonk warning.png
A CIKK CSONK.
Kiegészítésre és/vagy javításra szorul.
Kep warning.png
KEVÉS A KÉP.
Tölts fel néhányat!
Kristen Bell.jpg

Kristen Anne Bell

Kristen Anne Bell (Huntington Woods, Michigan, 1980. július 18. – ) amerikai színésznő. Legjelentősebb alakítása a Pulse című horror valamint a Veronica Mars című sorozat. A Satellite Awardot és a Szaturnusz-díjat megnyerte, valamint jelölték a Television Critics Association díjra és a Teen Choice díjra.

SzemélyiségeSzerkesztés

Korai életeSzerkesztés

Bell a Michigan állambeli Huntington Woodsban (Detroit külvárosában) született és nőtt fel, Tom Bell televíziós rendező és Lorelei Bell gyermekeként. A szülei két éves korában elváltak és az apja házasságából van két féltestvére: Sara és Jody. Bell az anyjától örökölt egy szembetegséget az Amblyopiat (lassú szem), de még gyerekkorában meggyógyították. Négy éves korában a nevét meg akarta változtatni Smurfette-re a The Smurfs karaktere után. Az anyukája azt javasolta inkább használja a középső nevét, egészen a középiskoláig mindenki Annie-nek hívta. A Huntington általános iskolába járt, ahol énekelni és táncolni tanult. A Shrine katolikus középiskolába ment az általános után, ahol a dráma- és a zeneklubhoz csatlakozott. Olyan iskolai darabokban szerepelt, mint az Óz, a nagy varázsló vagy a Hegedűs a háztetőn. Az utolsó évében a középiskolában a végzősök szavazatai alapján megkapta a Legszebb Lány díjat. Bell 17 éves volt, amikor autóbalesetben meghalt a legjobb barátnője Jenny DeRita. Az érettségi után Bell New Yorkba ment, és elvégezte a Művészeti Iskolát a New York-i egyetemen.

KarrierjeSzerkesztés

Ő játsza Annát a "Jégvarázs" című animációs filmben.

Assassin's Creed munkáiSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki