FANDOM

Ikonőaej

„A pap egy újabb koponyát húz elő, mely kristályból van, és a magasba emeli. Az ereklye! Hallom morgását a saját koponyámban. Halványan, de mégis ismerős!”
—Giovanni Borgia, mikor először lát egy Kristálykoponyát.[src]

Phrenology

Bombastus és Giovanni Borgia egy Kristálykoponyát tanulmányoz.

A Kristálykoponyák édendarabok voltak, melyeket az Első Civilizáció hozott létre. Közép- és Dél-Amerikában szórták szét őket, így főként az azték, maja, és inka civilizációk kezébe került.

TörténeteSzerkesztés

ReneszánszSzerkesztés

„Hallom, hogy beszél, de nem értem a szavakat. Látok egy arcot a zavaros magban. Nem… a fejemben. Megjelent a fejemben!”
—Giovanni Borgia.

1520-ban Giovanni Borgia asszaszin talált egy koponyát. Amerikába küldték, hogy éden darabokat keressen. Egy azték paptól szerezte meg a koponyát, aki emberáldozatoknál használta.

Vision01-1-

A Koponya használatban.

A visszatérése után Giovanni elvitte a koponyát a tudós Bombastushoz, aki szakértő volt az éden darabjainak tanulmányozásában. Azonban több vizsgálat után sem találtak semmit, így a Testvériség elutasította a Koponyát, s azt mondták nem több mint egy díszes kincs.

Ennek ellenére Giovanni tovább tanulmányozta a koponyát, s 22 éve keresztül minden nap legalább egy órát a koponyával töltött. Végül 1542-ben egy kínai férfi szintén szerzett egy koponyát, s Giovannival létesített kapcsolatot.

Modern időkSzerkesztés

„Jó hír, hogy működnek. Ennek eredményeképpen, van egy biztonságos kommunikációs csatornánk, az indulás után.”
—Alan Rikkin a koponyákról.

2012-ben több Koponya is az Abstergo Industries birtokában van, és Alan Rikkin megjegyzi egy emailben, hogy a Mitchell-Hedges kommunikátorok jól működnek, de kevés van belőlük.

A templomosok arra akarják használni a koponyákat, hogy legyen egy biztonságos kommunikációs csatorna, amit az asszaszinok nem tudnak lenyomozni. A korlátozott darabszám miatt, azonban csak a legfontosabb létesítmények és emberek (például: Warren Vidic) kaphatnának.

ApróságokSzerkesztés

  • Clay Kaczmarek egy üzenetben azt írja: „Jiajing császár bűneiben és Quetzalcoatl éhségében rejlik a válasz.” Ez talán arra utal, hogy aki Giovannival kapcsolatba lépett az Jiajing császár, mert Quetzalcoatl egy közép-amerikai istenség.

ForrásSzerkesztés