Fandom

Assassin's Creed Wiki

Királyság

1 322cikk található
ezen a wikin
Add New Page
Vitalap0 Share
Ikonac1.png
Maszjáftól Firenzéig.png
F I G Y E L E M!

Királyság
Királyság.jpg
Politikai információk
Irányítói(Többen küzdenek érte)
FrakciókAsszaszinok
Templomosok
Keresztesek
Szaracénok
Történelmi információk
Kiegészítő információk
ZászlókRichárd király zászlók

A Királyság volt a táj, mely összekötöte Maszjáfot, Akkót, Jeruzsálemet, Damaszkuszt, és Arsufot. A Királyságon belül számos apró falu volt, melyek eltörpültek a környező hatalmas városok mellett.

Harmadik keresztes hadjáratSzerkesztés

A harmadik keresztes hadjárat során a Királyság semleges területnek számított az akkói keresztesek és a szaracének által irányított Damaszkusz és Jeruzsálem között. A Királyság nyugati végét gyakran irányításuk alá vonták az Oroszlánszívű Keresztesek. A keleti régió a szaracén sereg irányítása alatt állt. Mindkét oldal megerősített erődökkel rendelkezett, melyek védelmet nyújtottak a másik féllel és az Asszaszinokkal szemben. A Templomosok komoly számban képviseltették magukat a királyságon belül.

Masyaf kingdom viewpoint by murcuseo-d39jrgy.jpg

ŐrökSzerkesztés

Az Asszaszin Altaïr Ibn-La'Ahad gyakran őrjáratokba botlott, akik a táborokat és az íjász tornyokat őrizték. A Királyság minden alakzatban járőröző őre állandóan tudatában volt Altaïr jelenlétének, és megtámadta az Asszaszint, ha társadalmilag elfogadhatatlan viselkedést tapasztalt. Az íjászok ezzel szemben azonnal támadtak, amint a látószögükbe ért. Altaïr képes volt gyorsan átszelni a régiót lovak segítségével. Rögtön inkognitóba került, amint a királyság Asszaszinok által irányított területére ért.

TérképSzerkesztés

598px-Kingdom.png

ApróságokSzerkesztés

GALÉRIASzerkesztés

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki