FANDOM

Ikonacbh.pngIkonacr.pngIkonac3.png
ACBPistol.jpg

Ezio Auditore egyszerre használ egy kardot, és egy rejtett pisztolyt.

A kettős fegyverhasználat egy harcmodor volt, mely során az ember két fegyvert használ egyszerre. Ez a módszer könnyű váltást tett lehetővé a közelharci, és a távolsági fegyverek között.

TörténetSzerkesztés

Az érett középkor Asszaszinjai dobókéseket tudtak használni a rövid pengével egyszerre. A reneszánsz idején azonban Ezio Auditore da Firenze fegyverek több kombinációját is képes volt egyszerre harcba hívni.

A dobókéseken és egy rövid pengén kívül Ezio képes volt a rejtett pisztolyt bármilyen elsődleges, közepes hatótávolságú fegyverrel - mint például kardokkal és buzogányokkal - a mérgezett lövőpengét pedig a mérgezett pengével. Ezen kívül többféle bomba is rendelkezésére állt a fő fegyver mellett.

1000px-ACIII-GI (3).jpg

Connor egyszerre használja a kést és a tomahawk-ot

Az Amerikai függetlenségi háború alatt Connor Kenway mindig kettő fegyvert használ harc közben, például a tomahawk és a flintlock pisztoly kombinációja.

Ezioval ellentétben azonban Connor egyszerre tud használni kettő, hasonló hatótávolságú fegyvert is(például tomahawkot és rejtett pengét).

Csak egy pár ellenség, például a pápai őrök, Cesare Borgia és a Janicsárok tudtak két fegyverrel egyszerre hadakozni; egy pisztollyal és egy karddal.

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki