Kötélfullánk

1 322cikk található
ezen a wikin
Add New Page
Vitalap0 Share
Ikonac3.png

„Hegyes fémhalál egy húron”
—A Playstation Magazine hivatalos leírása a kötélhorogról

640px-Rope Dart.jpg

Connor felakaszt egy kötéllel egy katonát.

A kötélfullánk egy távolsági fegyver volt, melyet az Asszaszin Connor Kenway használt az Amerikai függetlenségi háború alatt. Felülről lehetett vele az ellenfeleket felnyársalni, majd újra visszahúzható volt a következő használathoz.

Alkotóelemei egy hosszú, 3-5 méter hosszú kötél, melynek végéhez egy fém horog volt erősítve. Eldobáskor a kötél szabad vége rögzítve volt egy tárgyhoz, esetleg szabad kézben tartották. Miután a horog megölte a célpontot, a kötél segítségével vissza lehetett húzni.

HasználataSzerkesztés

A kötélfullánlot az Asszaszin Connor Kenway használta, amit az Amerikai függetlenségi háború után kapott a Mentortól, Achilles Davenporttól.

A fegyvert lentről és fentről is el tudták dobni, hogy az ellenségeiket karóba húzhassák. Ők szintén fentről a háztetőkről húzták fel az ellenségeiket, vagy lovasokat a lovaikról.

A kötélfullánkot is fel lehet használni a nyílt harcokban, hogy felnyársalják az ellenségeket, és elhúzza őket a játékos felé, amely lehetővé teszi a szoros támadást, vagy egy emberi pajzs manőverét.

ApróságokSzerkesztés

  • Egy XboxGameZone cikk szerint, Connor nagy hatósugarú fegyvere eredetileg egy "Chain penge" lett volna. Azonban a fejlesztői csapat azt gondolta, hogy ez nagyon bonyolult lenne.
  • A valós életben, a kötélfullánk nem lenne képes fent tartani egy fán egy áldozatot.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki