FANDOM

Ikonacr
Desmond's Journey Part 1

A Kételyek Desmond utazásának első része az Assassin's Creed: Revelationsben.

LeírásSzerkesztés

Desmond Miles felfedezi az Animust, s közben szembesül a múltjával.

PárbeszédSzerkesztés

  • Desmond: Hihetetlen. Ez az Animus lényege. Nincsenek szimulációk, nincs környezet. Nem érzem a saját testem! Minden csak…nyers adat. Még mindig én vagyok…vagy már valamiféle számítógépes program vagyok?
  • Desmond: Otthon. Itt születtem. A Farm. Aha. Ők hívták farmnak. Szüleim, két tucat pár és néhány gyerek. Közösség. Elrejtve. Kis házak a fekete hegyekben. Jobb. Tiszta égbolt. Fafüst, szél és benzin bűze. Generátorok éjjel-nappal mentek. Emlékszem. Egyszerűen éltünk, majdnem, mint a nomádok. Távol mindenkitől. Készen állva az összecsomagolásra és menekülésre. Ha felfedeznének. Ha ŐK ránk találnának. A Farm. Nem csak az egyik volt? Nem volt megfelelő farm. Mi termesztettük az ételt. Nem emlékszem állatokra. Talán néhány kutyára.
  • Desmond: Az Asszaszinok. Közéjük születtem. Nem én választottam. Olyan volt…mint egy hagyaték. Te egy asszaszin vagy, ők mondták. Mit jelent ez? Fiatalkorom óta. Sose álltak le a mondogatásával. Te egy asszaszin vagy. Te egy asszaszin vagy. Ez a mi Hitvallásunk
  • William: Semmi sem igaz.
  • Desmond: Mit jelent ez? A világ céltalan?
  • William: Minden megengedett.
  • Desmond: Minden megengedett?
  • William: Minket keresnek. S nem fognak leállni addig, amíg mindannyian halottak nem leszünk.
  • Desmond: Ja, elhittem egy darabig, de sosem értettem. Ez a baj, ha valamibe születsz. Hit megértés nélkül. Mindenki olyan komoly volt. Ijedt is. Minden az Asszaszinokról és Templomosokról szólt. A világ vége.
  • William: Élj a Hitvallás szerint, Desmond. Képezd magad.
  • Desmond: Minden embernek megvan a maga határa, azt hiszem. Nem emlékszem mikor álltam le a hittel. Amikor leálltam gondolkozni. Istenem, milyen hülyén hangzik. Nem halottam a templomos szót nevetés nélkül. És asszaszin, felejtsd el… egy ősi háború, azt mondták. Egy végtelen harc. Sosem érdekelt. Ki tudta, hogy születhet gyerek háborús történetekkel? Azt hiszem... magányos voltam. Egyedül a tömegben. Ha el tudtam volna mondani nekik, lehet, hogy meghallgattak volna. Ha visszamehetnék. Ha elmondhatnám, hogy sajnálom…

ApróságokSzerkesztés

  • Ha teljesítjük az emléket megkapjuk az „A korai évek” achievementet. The Early Years

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Doubtsa

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki