FANDOM

Ikonacr
ACRPR 2012-07-17 10-41-54-84

A Képzés Desmond utazásának második része az Assassin's Creed: Revelationsben.

LeírásSzerkesztés

Desmond Miles felfedezi az Animust, s közben szembesül a múltjával.

PárbeszédSzerkesztés

  • Desmond: A reggeli csengő. Istenem, hogy utáltam. Csengetés a hét öt napján, hajnal előtt. A madarak előtt. Nekem, és a többi gyereknek.
  • William: Gyerünk Desmond! Kelj fel! Nem késhetsz.
  • Desmond: Feladatok. Kötelezőek. A patakban fürödtünk, hogy tiszták legyünk. Azután zabot vajjal és almalevet reggeliztünk. Eh. Egymillió mérföldet be kellett járjak mielőtt tíz lettem. De szép volt. Azokban a napokban szerettem meg a hegyeket. A hallgatás, a szabad levegő és mély, sötét erdő. A csizma ropogása a száraz avaron.
  • Desmond: Látod Rapid Cityt innen?
  • William: Nem, nem, az sokkal messzebb van keletre.
  • Desmond: Mi ez a háború? Miért harcolunk? Soha nem mondott nekem sokat. Éppen eleget. Titokban tartották a dolgokat. Titokzatosság. Így jó nekem, ezt mondták. Így maradunk rejtve. Távol a fekete hegyekben. Ha valaki tudta volna, hogy kik vagyunk, vagy mit csinálunk, baj lett volna belőle.
  • William: Mindenhol ott vannak Desmond. Mindent a kezükben tartanak. Politika, háború, pénzügy, technológia, mezőgazdaság. Az emberek alszanak, s miközben ők alszanak, az Abstergo rémálmot épít.
  • Desmond: Abstergo. Ezt a nevet először egy ibuprofen oldalán láttam. Anyám nevetett amikor megkérdeztem róla. Nem lehet elkerülni, azt mondta.
  • Anya: Nos, mi megvívjuk a saját csatánkat, azt hiszem. Olyan sok közül lehet választani.
  • Desmond: Azt mondta egy átalagos amerikai háztartás három tucat Abstergo terméket tartalmaz egy pillanatban. Ha megpróbálnánk mindtől megszabadulni, az olyan lenne, mint egy teljes idős állás.
  • Desmond: Szóval ez volt. A globális összeesküvés, Abstergo. Ujjak minden pitén. Kormányok. Vállalatok. Egyetemek. Anya és apa ijesztőnek hangozz. De nem ÉREZTEM félelmetesnek. Az ellenségnek rendelkeznie kell egy arccal. Én azonban, csak egy üveg fájdalom csillapítót láttam.
  • Desmond: Ami megijesztett, az a kiképzés. Verejték, könnyek és véres ajkak néha.
  • William: Koncentrál, Desmond! Koncentrálj!
  • Desmond: Milyen messze voltak, amikor elindítottak engem?
  • William: Erő, sebesség, ügyesség. Nincsenek kifogások.
  • Desmond: Nem bírtam tovább. Mi volt az a pont? Éveken át azt hittem, valami nagy katasztrófa van a láthatáron. Nem tudtam, mire számítsak.
  • William: Egy nap majd megérted. Minden nyugtalanság érni fog valamit. Ígérem.
  • Desmond: Ha nyitottabbak lettek volna velem. Ha mutattak volna dolgokat, elvittek volna helyekre. Talán több értelme lett volna…

ApróságokSzerkesztés

  • Ha teljesítjük az emléket megkapjuk az „A vonakodó asszaszin” achievementet.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Training

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki