FANDOM

Ikonacbh.pngIkonacpl.pngIkonaca.pngIkontrend.png
Juan Borgia
Juan Borgia the Younger.png
Életrajzi információk
Született1474
Elhunyt1497. június 14.
Róma
KorszakReneszánsz
Politikai információk
HovatartozásTemplomosok
Borgia-ház
Pápaság
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed: Ascendance
Hangját kölcsönözteHarry Standjofski

Juan Borgia vagy másnéven Giovanni Borgia (1474-1497) volt Gandia második hercege és Rodrigo Borgia és Vannozza dei Cattanei első közös gyereke.

ÉletrajzSzerkesztés

Mivel Juan volt Rodrigo kedvenc fia, ezért nem sokkal a pápai kinevezése után 1492-ben megtette fiát a pápai seregek parancsnokának, valamint ebben az időben lett Cesare bíboros.

1496-ban Bartolomeo d'Alviano Bracciano ostromakor, kiküldött egy szamarat városból, a következő felirattal a nyakában: „Hadd menjek, én vagyok Gandia hercegének egy nagykövete.” Valamint a farkára is egy sértéseket tartalmazó levél volt kötve.

1497-ben Cesare rájött, hogy bíborosként az élete nem vezet sehová, ezért ha magához akarja ragadni a hatalmat, el kell távolítania bátyját. Cesare egy szövetségese, Fiora Cavazza, egy kurtizán elcsábította Juant, majd a megfelelő alkalommal elvágta a torkát. Ezután a testét a Tiberbe dobták.

Ezután Cesare lett a parancsnok, és sose derült ki, hogy köze lenen bátyja halálához.

ApróságokSzerkesztés

  • Juannak nem csak a neve egyező idősebb unokatestvérével, de a kinézetük is nagyon ahsonló, valamint a szinkronhangjuk is ugyanaz.
  • Juan ugyan a seregek parancsnoka volt mégis mindig bíborosi viseletben járt, míg Cesarét sosem láthatjuk olyan ruhában.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Juan_Borgia_the_Younger

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki