FANDOM

Ikonac4bfIkonacuIkonacroIkonab

Csonk warning
A CIKK CSONK.
Kiegészítésre és/vagy javításra szorul.
John Standish
AC4 John render
Életrajzi információk
Született1975. augusztus 16.
Maryland, Egyesült Államok
Elhunyt2013. november 26.
Kanada, Montreál
KorszakModernkor
Politikai információk
HovatartozásJuno

Abstergo Industries (2013) Asszaszinok (2013)

Abstergo Entertainment (2013)
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed IV: Black Flag Assassin's Creed: Unity
Hangját kölcsönözteOliver Milburn

„"Vezess a szürkeségbe, kedvesem! Az eszközöd vagyok!"”
—John utolsó szavai, 2013.[src]

John Standish (1975 - 2013) egy jövendőmondó volt. Tagja az Első Akarat eszközének - Aita egyik reinkarnációjaként -, és rendszerfelügyelőként tevékenykedett, mint "belső" asszaszin az Abstergo Entertainment montreáli központjában.

Az Abstergo montreali központjában, mint informatikus szakember dolgozott. John irányította az épület összes biztonsági portját és az épület bármely helyiségbe beléphetett. Habár mindezen hozzáférhetőségét arra használta, hogy a vállalat más alkalmazottait felhasználva, önös érdekekből kifolyólag, meglehetősen érzékeny információkra tegyen szert.

ÉleteSzerkesztés

Korai Élete Szerkesztés

1975-ben született. Magányos gyerekkora volt, köszönhetően annak, hogy személyisége miatt az akkori korosztálya kívülállóként tekintett rá. Bár kezdetben ezen dolog saját bevallása szerint érzékenyen érintette, a későbbiek folyamán arra az álláspontra jutott, hogy ami történt az többé már nem számít neki.

Az Asszaszinok szolgálatábanSzerkesztés

John feltűnése javarészt Shaun Hastings és Rebecca Crane közbenjárásának tudható be, mivel annak érdekében keresték meg őt, hogy beépüljön az Abstergo Entertainment központjába. Mindezt azért kellett megtennie, hogy hozzáférhessen a belső szerverekhez, melyek információval szolgálhattak a Nagy Templomban történt eseményeket illetően, azaz Desmond Miles holttestének sorsával kapcsolatban.

John a saját céljai megvalósítására használta az adódó lehetőséget, s lelkesen nekilátott az Asszaszinok közreműködésével a létesítmény teljes átvilágításához. Terve szerint egy gazdatestet találva reinkarnálni akarta Junót, saját korábbi reinkarnációjának (Aitának) feleségét.

Ténykedéseinek első heteiben John számos kutatónak a támogatását szerette volna megnyerni, de próbálkozásai dacára mindenki hátat fordított neki. Végül 2013. október 29-én egy új kutatási elemző csatlakozott a céghez, aki elsőként egyezett meg vele, s biztosította őt segítségéről.

HalálaSzerkesztés

ApróságokSzerkesztés

GalériaSzerkesztés

ApróságokSzerkesztés

  • John egy női képes nyakláncot viselt, akárcsak a kalóz Bartholomew Roberts aki Aita egyik korábbi reinkarnációja.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/John_Standish