FANDOM

Ikonac3Ikonackf

Jim Holden
ACIII-Holden 1
Életrajzi információk
SzületettIsmeretlen
London
Elhunyt1758. január 28.
Franciaország
Korszak18. század
Politikai információk
HovatartozásTemplomosok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed: Árulás
Assassin's Creed III

James "Jim" Holden (ismeretlen - 1758) szövetségese és közeli barátja volt a Gyarmati Amerikában levő Templomos Rend Nagymesterének, Haytham Kenwaynek.

ÉletrajzSzerkesztés

Fiatalkorában, Holden szolgált Edward Braddock hadjáratai alatt a Holland Köztársaságban, illetve Bergen op Zoom ostrománál. Testvérét pedig kivégezték egy ugyanolyan akasztófa mellet, mint ahol Haytham Kenwayt tartották fogva, azonban Haythamnek sikerült elmenekülnie. Annak érdekében, hogy megbosszulja elvesztett rokonát, Jim segített Haythamnak megtalálni Tom Smithet, aki állítólag kapcsolatban állt Edward Kenway gyilkosával. Az eseményeket követően, barátokká váltak.

Ettől kezdve, Haytham meghívta Holdent Londonba, hogy segítse őt a Királyi Színházban, ahol Haythamnak egy küldetése volt, mégpedig meg kellett ölnie az Asszaszin Rend egyik védnökét. Miután Reginald Birch elárulta őket, Holden hamar az egyetlen szövetségesévé vált Haythamnek, akiben megbízhatott, mivel meg akarták bosszulni az apja meggyilkolását, és megtalálni Jenny Kenwayt.

Haytham sikertelen kísérletét követően, Holden segítette a templomosnak megtalálni a nővérét, Jennyt. 1757-ben, míg Haytham növelte a templomosok befolyását az amerikai gyarmatokon, Holden elkezdte keresni Jennyt a Qasr al-Azmimben, egy Damaszkuszban lévő török palotában, ahol a lány eredetileg ágyasként szolgált a Topkapı palota fenntartásával, ám hamar szolga lett belőle, mivel már túl öreg volt ágyasnak.

Kicsit később, Haytham és Holden beszivárogtak a palotába, hogy kiszabadítsák Jennyt, mindazonáltal elfogták Jimet és kasztrálták, így eunuch lett belőle. Noha, kiszabadították Jimet, de a törvény parancsára köteles volt elutazni Abou Gerbe kolostorába, Egyiptomba, mert eunuch műveleteken kellett keresztülmennie.

1757 szeptemberében, Haytham nyomon követte Holdent, s nagyon gyanította, hogy őt már kasztrálták. Miután, beigazolódott, s látta Jimet szenvedni - eltemették a nyakáig a sivatagi homokban - Haytham leégette a kolostort és sokakat megölt a papok közül, akik a műveleteket végezték. Ezt követően Haytham talált egy házat, ahol Jennyt és Holdent biztonságba helyezte, és a két Kenway fokozatosan ápolta Holden sérüléseit, ámde a folyamat több hetet vett igénybe.

Októberben, Holden, Haytham és Jenny megtámadták Reginald Birch kastélyát Franciaországban. Birch halála után, Holden kiengedte a foglyokat, Monicát és Luciót a rácsokból, ennek dacára, Lucio leszúrta Haythamet egy karddal, mivel a templomos megpróbált bocsánatot kérni tőle, azonban Luciót elöntötte a bosszú.

A hirtelen támadás eredményeképpen, Holden és Jenny ápolták Haythamet Birch kastélyában, míg fel nem épült az elkövetkezendő hónapokban. Bár, látva, hogy Haytham visszanyeri az egészségét; Holden öngyilkos lett január 28-án, mivel már nem volt célja az életre nézve, illetve nagy érzelmi traumát okoztak neki Abou Gerbe kolostorában. Ezután, Haytham elmerengett Jim kedvességén, s végül arra jutott, hogy neki kell egyesítenie az asszaszinokat és a templomosokat.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Jim_Holden