Fandom

Assassin's Creed Wiki

Jelképek

1 323cikk található
ezen a wikin
Add New Page
Vitalap0 Share
Ikonac1.pngIkonac2.png

A Jelképek azon mellékküldetések egyikét képezték, melyeket Desmond Miles oldhatott meg az Animusban őse, Ezio Auditore da Firenze emlékein keresztül. Ezek fontos részleteket árultak el az Asszaszinok és a Templomosok megszületésének és háborúzásának történetéből.

EredetükSzerkesztés

A Jeleket a 16-os alany hozta létre, aki Desmond elődje volt az Abstergo Industries Animus Projektjében. 16-os felfedezte 'Az Igazságot' meghosszabbított Animusban töltött időszakai alatt, de felfedezését nem tudta megosztani másokkal fogsága idején. Ehelyett feltörte az Animus rendszerét, és elrejtette a fájlt több kódolt részletben, melyeket Desmond Jelekként érzékelt. Hogy értesítse utódját a gépezet feltöréséről, 16-os rejtélyes üzenetek sorát rajzolta fel az Abstergo laboratórium szobáiban saját vérével.

Abstergo laboratóriumSzerkesztés

Fő cikk: Rejtélyes üzenetek

Mielőtt Desmond befeküdt volna az Animusba, az Abstergo letörölte a falakról a 16-os alany üzeneteit. Ezzel elérték, hogy szabad szemmel ne lehessen látni őket, de a vérzés effekten keresztül Desmond megszerezte a saslátás képességet, mellyel képes volt megfigyelni a 16-os üzeneteit. Bár látni látta a képeket, Desmond semmi értelmet sem tudott kihámozni belőlük fogvatartása alatt.

Az AnimusbanSzerkesztés

Fő cikk: Az Igazság dekódolása

Szökésük alatt Lucy Stillman ellopta azt a memóriamagot, melyet a 16-os alany feltört. Így amikor a magot feltöltötték az Animus 2.0-ba, 16-os fájldarabjait szintén feltöltötték.

Ezio Auditore emlékeinek újraélése alatt Desmond és társai felfedezték a Jelek létét, és nem értették jelenlétüket. Végül rájöttek, hogy a Lucy által ellopott mag emlékei között kerülhettek át.

Ezio emlékeiben a Jelek számos jelkép formájában jelentek meg, melyek átjáróként szolgáltak az általuk tartalmazott fájlokhoz. A jelképek megegyeztek azokkal, melyeket 16-os festett az Abstergo szobáinak falaira és padlóira. Mivel 16-os azt akarta, hogy csak az Asszaszinok férhessenek hozzá a fájlokhoz, így aktiválásukhoz szükség volt a saslátásra, mely egyedül az Asszaszinok vérvonalában öröklődött. Desmondnak a Jelek "beszkennelése" után fejtörőket kellett megoldania, melyek eredményeként egy rövid részletet kapott az Igazságból. Az összes részlet megfejtésekor összeállt a teljes videó. A feladványok az Asszaszinok és a Templomosok különböző tevékenységeivel foglalkoztak, valamint felfedték történelmileg meghatározó éden darabjainak létét.

RómaSzerkesztés

Fő cikk: Hasadékok

Mikor Shaun Hastings analizálta az Igazság fájlokat, rájött, hogy a fejtörők koordinátákat tartalmaznak különböző titkos helyekről. Ezek Desmondot újabb rejtett fájlokhoz vezették, melyek átjárói Róma városában voltak elrejtve, és 16-os egy másik titkos fájljához tartoztak.

A Jelek helyszíneiSzerkesztés

Minden jel egy-egy történelmi jelentőségű épületen volt elhelyezve az Animusban. Egy Jellel ellátott tájpontokhoz közelítve megjelenő Adatbázis cikkeikben egy szem jel volt látható.Ezen épületek saslátással való tüzetes átvizsgálása a legjobb mód a Jelek felfedezésére.

San Marco körzetSzerkesztés

  • Dél felé nézve a La Rosa Colta tetején
  • Észak felé nézve az Ospedale degli Innocenti keleti tetőszakaszán
  • Nyugat felé nézve a Santa Croce északi, alacsonyabb tetőszakaszán

Santa Maria Novella körzetSzerkesztés

  • A San Lorenzo templom északi harangtornyának déli oldalán
  • Kelet felé nézve Mercato Vecchio udvarának északkeleti sarkán

ToszkánaSzerkesztés

San GimignanoSzerkesztés

RomagnaSzerkesztés

ForlìSzerkesztés

  • Kelet felé nézve a San Mercuriale nyugati oszlopsora fölött

San Polo körzetSzerkesztés

San Marco körzetSzerkesztés

Castello körzetSzerkesztés

Jel rejtvényekSzerkesztés

  • A Jel fejtörőket mindig szám szerinti sorrendben kell megoldani, függetlenül attól, hogy milyen sorrendben találjuk meg a Jeleket.
  • Ha megakadsz egy rejtvény megoldásában, egy idő után megjelenik egy segítség opció, melynek aktiválásával Shaun ad egy tanácsot.
  • A gyűrűkre osztott képekre való utalásoknál a legbelső az 1-es gyűrű és a legkülső az 5-ös.

KezdetbenSzerkesztés

A 16-os alany azt állítja, hogy "minden, amiben hittünk felnövésünk alatt, hazugság", és hogy bemutatja bizonyítékát. Ezt a bizonyítékot 20 kódolt darabra vágta, és Jelekként elrejtette az Animus szoftverében.

A rejtvény lényege az "alapvető azonosság" megtalálása öt képen. A megoldáshoz ki kell választani azokat a képeket, melyeken megjelenik az alma: The Fall (A bűnbeesés), Hercules in the Garden of Hesperides (Herkules a Heszperidák kertjében), Atalanta and Hippomenes (Atalanta és Hippomenész), Judgement of Paris (Paris ítélete) és Idun and the Apples (Idun és az almák).

Hatvannégy négyzetSzerkesztés

Itt meg kell oldani három gyűrű-kép rejtvényt: a gyűrűket egyesével a megfelelő állásba kell forgatni. A képek közepe rögzítve van, így csak a többit lehet forgatni. Belülről kifelé haladva a legegyszerűbb a feladat.

Minden kép egy-egy híres történelmi vezetőt ábrázol, akiknek a birtokában volt valamelyik Éden Almája. Ezek a vezetők I. Erzsébet angol királynő (2-es számú Darab), Bonaparte Napóleon (1-es számú darab) és George Washington (3-as számú darab).

LeszármazottakSzerkesztés

Itt több képet láthatunk, először alapállapotban, majd vörös fényben. Amikor vörösen vannak megvilágítva, meg kell keresni rajtuk az Éden Almáját. A képek átvizsgálása alatt morze-kódokat vagy Szabadkőműves-rejtjeleket lehet találni, melyek titkos üzeneteket tartalmaznak.

A 16-os alany elmondja, hogy a képeken látható személyeket a Templomosok ölték meg, hogy elrabolják az általuk birtokolt Édendarabokat.

  • Franklin D. Roosevelt: a 3-as számú Alma Roosevelt térdénél található. Emellett a táblán egy Szabadkőműves-rejtjel kapott helyet. Ennek megfejtése: "A Szabadkőművesek hozták át a tengeren. George Washington adta tovább."
  • Harry Houdini: az 1-es számú Almát találhatjuk meg Houdini fejénél, a vízi kínzókamrában. A lábánál egy morze-kód olvasható: "(Ők)Hasba ütötték őt".
  • Mahatma Gandhi: a 2-es számú Alma Gandhi botján helyezkedik el. Ezen a képen is el van rejtve egy morze-kód, miszerint: "A golyó mellkason találta".

Végtelen tudásSzerkesztés

Az előző feladványhoz hasonlóan az Éden Almáját kell megtalálni minden képen:

  • My Tho, Vietnam, 1968: nézz bele a katona hátán lévő rakétavető csövébe. Ezen a képen nincs rejtett üzenet.
  • Brest külvárosa, Franciaország, 1944: nézd meg az utca túloldalán térdelő katona sisakját. Az úton egy tizenhatos számrendszerben megadott szöveg látható: "Antiküthérai szerkezet, i.e. 150 előttről".
  • Beaufort, Dél-Karolina, 1862: az Alma a bajonettek tetején van, kissé jobbra a kép közepétől. Az Alma fölött egy Caesar-rejtjel látható: "Ősi város, Rajastan, India, besugározva a PoE(Éden Darabja) által".
  • Lőfegyver első képi ábrázolása, 900: az utolsó Alma a jobb felső sarokban van, egy démon kezében. Buddha arca közelében egy bináris kód olvasható: "Sumér, Me 23".

A hatalom eszközeiSzerkesztés

Z első Jelhez hasonlóan itt is ki kell választani az azonos részlettel rendelkező képeket. Ebben a feladványban már két adag képet kell kiválasztani.

FivérekSzerkesztés

Ez a feladvány már nehezebb gyűrű-kép kirakókat tartalmaz, mint a második Jel. Ha megmozdítunk egy bizonyos gyűrűt, egy másik forog vele. Négy képet kell összeállítani, mindegyik Káin és Ábel történetével foglalkozik.

  • Első kép: forgasd az első gyűrűt kétszer balra, ezután forgasd a harmadik gyűrűt háromszor balra. Forgasd a negyedik gyűrűt egyszer jobbra, majd az ötödik gyűrűt háromszor jobbra. Végül fordítsd meg teljesen a harmadik gyűrűt a kép kirakásához.
  • Második kép: forgasd az első gyűrűt háromszor balra, és a harmadik gyűrűt egyszer balra, ezután forgasd el a negyedik gyűrűt négyszer balra, és az ötödiket egyszer jobbra. Végül forgasd meg teljesen a második gyűrűt a kép kirakásához.
  • Harmadik kép: forgasd az első gyárát háromszor balra, fordítsd a harmadik gyűrűt egyszer jobbra, majd a negyediket ötször balra, és az ötödik gyűrűt egyszer balra. Végül forgasd meg teljesen a második gyűrűt a kép kirakásához.
  • Negyedik kép: forgasd a hármas gyűrűt egyszer jobbra, majd az ötödik gyűrűt kétszer balra, ezután forgasd a negyedik gyűrűt kétszer balra, és a másodikat hatszor jobbra. Végül forgasd meg teljesen az első gyűrűt a kép kirakásához.

Az idézet "A Nagy értékű gyöngy" című műből származik (Mózes 5:29-31), a morze kód megfejtése pedig: "A Templomos szövegeket Mr. Smith adaptálta".

A 16-os alany ezután elmondja, hogy a Templomos jelkép (a máltai kereszt) valójában Káin bélyege.

Keress, és találni fogszSzerkesztés

A feladvány első fele egy "azonos részlet" rejtvény. Válaszd ki azokat a képeket, melyeken valaki vörös köpenyt visel: József, Egyiptom kb. i.e. 1700; Jászón, görög történelem előtti kor; Jézus Krisztus, Jeruzsálem kb. i.sz. 30; Dávid és Góliát, Elah völgye kb. i.e. 970; Levetkőztetett Krisztus (Christ Disrobed), Jeruzsálem kb. i.sz. 30. Mindegyikük birtokában volt a 66-os számú Éden Darabja, az Édeni Lepel.

A második részben át kell vizsgálni egy képet a megfeszített Jézusról egy Éden Darabja után kutatva. Eközben egy sípoló jelzést lehet hallani, amely gyorsabb lesz, ahogy közelebb érünk a megtalálandó tárgyhoz. Jézus lába mellett kell megtalálni a vörös Leplet. A képen észrevehetjük az elrejtett Templomos keresztet, az SPQR logót és egy feliratot, miszerint: "Elvették".

MártírokSzerkesztés

Az előző Jelhez hasonlóan itt is az éden darabjait kell megtalálni egy sípoló detektor segítségével.

  • II. Miklós cár: szkenneld be a cár által tartott jogart. A képen egy bináris kód is található: "1918. július 17." (az a dátum, amikor Miklóst teljes családjával együtt meggyilkolták).
  • Jeanne d'Arc: szkenneld be az övén függő kardot. Egy bináris kód takar ezen a képen is egy dátumot: 1431. május 30." - ezen a napon halt Jeanne máglyahalált.

A rejtvény következő részében fel kell venni a tüzet, és Jeanne d'Arc képére kell rakni. A 16-os alany elmondja, hogy a Templomosok megölték Jeanne-t a Kard megszerzéséért. Ezután Raszputyin képét kell Miklós cár képe fölé vinni. 16-os elmagyarázza, hogy Miklós a Jogart használta hatalmának növelésére, de Raszputyin ellopta tőle a Darabot, így nem tudta irányítani népét, és kitört az orosz forradalom.

Sapka trükkSzerkesztés

A feladvány első felében a sípoló hang segítségével kell megtalálni az Éden Almáit (a képeken nincsenek rejtett feliratok).

A rejtvény következő részében egy Caesar-rejtjelt kell megfejteni a kódhoz való hozzáférés érdekében. A rejtjel kulcsa könnyedén felfedezhető a képek között (6=1). A hozzáférési kód 312.

A feloldott levél felfedi, hogy a Templomosok John F. Kennedy meggyilkolását tervezik, mivel az "választási jogot akar adni mindenkinek". Oswald volt a sikeres gyilkos, de egy másik ember, bizonyos "Z" is fontos volt a siker szempontjából. Amikor Kennedy meghalt, a PE1 segítségével vonták el a figyelmet a hírhedt "Grassy Knoll"-ról. A sofőr (akit a Templomos laboratóriumokban képeztek ki a PE2 segítségével) a kavarodásban ellopta a PE3-at.

ApolloSzerkesztés

A feladvány első felében a sípoló hang segítségével kell megtalálni és azonosítani az Apollo 11 leszállóegységét. Ez nem a Hold felszínén van, hanem még az űrben, a képen balra lent. A Holdon egy Szabadkőműves rejtjelt lehet látni, amely megfejtve a következő szöveget adja ki: "Johnson közülük való volt. A méh zümmögése szintén. Kövesd a pénzt."

A következő feladat egy gyűrű-kép rejtvény. Forgasd az ötös gyűrűt hatszor balra, a második gyűrűt négyszer balra, majd a negyedik gyűrűt forgasd háromszor jobbra és a harmadikat ötször balra. Végül fordítsd el teljesen az első gyűrűt, ezzel kirakva a képet.

Az utolsó rejtvény egy Alma megkeresése a sípoló detektorral. A kép átvizsgálása közben több rejtett utalást is találhatunk. A kép címe "Az Apollo 11 nyilvánosság elé tárt fényképe", alatta pedig a következő olvasható: "Eredeti, visszatartott negatív". A szkennelés alatt az Egyesült Államok zászlaja az Abstergo zászlójává változik, a fehér zászlón pedig megjelenik a Templomosok jelképe. Az asztronauta lábától balra található az 5-ös számú Éden Darabja.

A feltalálóSzerkesztés

Ez a feladvány egy Nikola Tesla által írt levéllel indul, mielőtt feladna két "találd meg az Almát" képet. Az előző képektől eltérően ezeknél nem segít a sípoló detektor.

  • Wardenclyffe-torony: nézz közvetlenül a középső ajtó fölé. A kép tartalmaz három kódolatlan idézetet Teslától.
  • Tesla kb. 1900.: az Alma Tesla kezében van. A képen található egy Caesar-rejtjel, miszerint: "Arra használta (mmint az Almát), hogy határtalan energiaforrást hozzon létre. Telefunken Vezeték-nélküli Állomás."

A 16-os alany ezután elmondja, hogy Tesla megtalálta a Negyedik Almát Horvátországban, azonban a Templomosok megtalálták azt a laborjában, és arra használták, hogy őrületbe kergessék őt.

Az utolsó képen mozgasd a kurzort az összes villanykörte fölé, ezzel aktiválva őket.

Az ipar titánjaiSzerkesztés

Az első feladvány egy Caesar-rejtjeles kerék: a kulcs az ábrák közt van elrejtve, de jól látható, 1=4. Ebből rá lehet jönni, hogy a kód 240.

A következő térképen mozgasd a kurzort az összes villanykörte fölé, ezzel kikapcsolva őket.

Ezután újabb "találd meg az Almát" kép következik, melyen Mark Twain látható Nikola Tesla laboratóriumában. Az Alma a kezei között van. Egy morze kód is olvasható a képen: "Arra használták, hogy az őrületbe kergessék Teslát. A szervezet elkobozta a kutatásait. Alien Property Custodian Office (Idegen Vagyonőri Hivatal).

Ezután Thomas Edison levelét láthatjuk, melynek címzettje egy bizonyos Mr. Morgan, mindketten Templomosok. Arról tájékoztatja Morgant, hogy Tesla a Negyedik Alma segítségével olyan hálózatot akar létrehozni, mely ingyenes energiát és információáramlást biztosít mindenkinek, a Templomosok érdekeivel ellentétben. Emiatt Edison utasítja Morgant, hogy vonja meg Tesla támogatásait.

Ezután egy újabb Caesar-kerék következik, azonban néhány jel a keréken ki van törölve. A rendszer egészen egyszerű: egy vonás három pontnak felel meg, a jelek pedig egyesével növekvő sorrendben vannak elhelyezve. A kerék kulcsa két képen van elrejtve: a T-modell oldalán (2), illetve az újság címlapján. A kód a következő:
TruthCode01.gif

A következő levelet Henry Ford írta Edisonnak. Edison előzőleg átadta (vagy megengedte a használatát) Fordnak a Negyedik Almát, így a gyáros megtarthatta munkásait rendkívül alacsony fizetéssel is. Ford utasítást kapott, hogy átadja az Almát "H"-nak, aki az átvétele után megkezd egy háborút, mely lehetővé teszi az új Templomos rendnek a káoszból való felemelkedést. A levélből kiderül, hogy a Templomosok tudják: H Európa "megtisztítását" tervezi, és legalábbis Ford támogatja ezt az ötletet. A levélből megtudhatjuk továbbá, hogy Firestone szintén Templomos volt.

Én lettem a Halál, világok elpusztítójaSzerkesztés

A rejtvény első fele egy másik részben elmosódott Caesar-tárcsa. A két bal oldali képen található a rejtjel kulcsa: az egyiken egy 9-es, a másikon pedig a tartógerendák között van kiemelve egy háromszög alakú darab. A kereket kiválasztva láthatjuk, hogy a körön háromszögek, négyzetek és körök váltakoznak. A megoldás a következő:
TruthCode02.gif

Ezután egy Abstergo jegyzetet láthatunk, melyben egy Templomost utasítanak arra, hogy adja át az Almát "O"-nak, engedélyezve ezzel kísérleteinek demonstrációját.

A következő képen egy nagy vörös gömb látható. Elrejtett üzenetek nincsenek, így a kurzort a gombra irányítva meg kell nyomni a gombot. Ekkor megjelenik egy rövid felvétel egy atomrobbanásról.

Az utolsó feladat egy radar-lokátor feladvány. Egy Geiger-számláló segítségével kell megtalálni a hozzáférési kódot, mellyel befejeződik a rejtvény.

VérvonalakSzerkesztés

A 16-os alany kezd összeomlani. Látomásai vannak arról, hogy egy puskát tart Gettysburgban; leszúr egy embert, ami miatt véres lesz a mellénye; egy operai szoprán énekesnőről, aki sír a közösülésük alatt; és arról, hogy a Forumon beszél, miközben senki sem hallgat rá.

Az egyetlen feladvány a közös témával rendelkező képek megtalálása. A téma az istenek és halandók egyesülése, a képek pedig: Danaë Visited by Zeus (Zeusz meglátogatja Danaét); Jupiter and Io (Jupiter és Ió); Leda and the Swan (Léda és a hattyú); Cupid and Psyche (Ámor és Pszühé) és Rape of Europa (Europé elrablása).

16-os ezután felfedi, hogy az asszaszinok képességei az Első Civilizációval való keveredésből jöttek létre.

ŐrzőkSzerkesztés

Az első rejtvény egy kép-gyűrű feladvány (mely Rettenetes Ivánt ábrázolja karjában halott fiával): forgasd a harmadik gyűrűt kétszer jobbra, az első gyűrűt négyszer jobbra, a negyedik gyűrűt ötször jobbra, az első gyűrűt ötször balra, a második gyűrűt ötször balra, végül az ötödik gyűrűt ötször jobbra.

A következő térképen Asszaszinok által megölt célpontok láthatók. Mozgasd a kurzort föléjük, hogy befejezd a rejtvényt.

A lovasságSzerkesztés

A rejtvény Nikola Tesla Asszaszinoktól kapott levelével kezdődik, melyben tájékoztatják őt a Templomosok tunguszkai terveiről. A következő térképen több hely neve is látható, de csak egy a megfelelő: Tunguszka. Ha a kurzor hozzáér más névhez is, a nevek újra lesznek keverve. Ha eltalálod Tunguszkát, megjelenik egy kép a Jogarról. Fogd meg a Jogart, mire megjelenik Tesla képe. Vidd a Jogart Tesla képéhez a feladvány megoldásához.

Ezután egy névtelen jegyzet jelenik meg 1908-ból: a Templomosok Tunguszkába vitték a Jogart kísérletezés céljából, azonban az Asszaszinok felkérték Teslát a tárgy elpusztítására. A Rend tudta, hogy Tesla karrierjét a Templomosok döntötték romba, tehát bele fog egyezni kérésükbe. A Jogar még azelőtt megsemmisült, hogy a Templomosok bármiféle előnyt szerezhettek volna belőle.

A bunkerSzerkesztés

Ennek a rejtvénynek a Caesar-tárcsáján nem egyszerűen el van homályosítva két ábra: a kódbeírásnál a jelek sorrendje véletlenszerű, és hamis szimbólumok is vannak köztük. Ha megszámolod a tárcsán látható alakzatokban a töréspontokat, megállapíthatod a rendszerüket. A tankot ábrázoló képen látható egy ehhez hasonló jel: <, a képek között pedig látható a négyes szám. A < jelet a négyes számhoz forgatva megállapíthatjuk a kódot, miszerint:
TruthCode03.gif

Egy Abstergo jegyzetben olvashatjuk, hogy a háború leginkább az új világrend bevezetésének tervezésével telt; azonban "H"-nak találkoznia kellett volna "C"-vel, hogy odaadja neki az Éden Darabját, és nem jelent meg 1945. április 30-án esedékes találkozójukon.

A 16-os alany elmondja, hogy bár a Templomosok bevezették az Új Világrendet, az Asszaszinok képesek voltak meggyilkolni Hitlert.

A rejtvény befejező részében meg kell találni az Asszaszin jelképet a Führerbunker képén. A jelkép a jobb fölső részben látható, a bunker bejárata fölött. A bunker előtti kis, kocka alakú épület oldalán látható egy Ceasar-rejtjel, melynek megfejtése: "A másolatát a bunkerben ölték meg".

SzinapszisokSzerkesztés

Az első részben egy Caesar-tárcsát kell megfejteni. A rejtjel kulcsa a fekete-fehér agyröntgenek képén található: egy ötös szám és egy szárral ellátott háromszög. A tárcsán két jel ki van homályosítva. A segítség opcióban Shaun elmagyarázza, hogy a "fák" az egyesek, a "hegyek" pedig a tízesek; a tárcsán a jelek növekvő sorrendben helyezkednek el, tehát ebből is ki lehet találni a kellő ábrákat, azonban a bal oldali, idegsejteket ábrázoló képen látható műveleteket elvégezve szintén megkaphatjuk a hiányzó jeleket. A megoldás a következő:
TruthCode04.gif

Ezután egy alakuló problémát leíró cikkel találkozunk a Biological Frontier (Biológiai határ) című újság 2012. januári számából. A cikk, melyet dr.Yijie Wu és dr. PJ Traunero írtak, egy frissen felfedezett egyedi neurotranszmitterről szól, mely csak az emberekben található meg, és még semmilyen stimulációval sem sikerült hatást elérni rajta.

Ezután a kurzorral kell aktiválni a következő képen a szinapszisokat. Az idegszálak között könnyedén észrevehetőek.

A 16-os alany ezután elárulja, hogy ez a bizonyos neurotranszmitter az, amin keresztül kifejtik hatásukat az éden darabjai.

A negyedik napSzerkesztés

A 16-os alany azt mondja: "Ez már megtörtént egyszer. A darabok egyszer egy egész részeit képezték." Az első feladvány egy "alapvető azonosság" képcsoport. A megoldás a Napot ábrázoló képek kiválasztása: Nazca Textile (Nazca textil) kb. 200; Aztec Calendar Stone (Azték naptárkő) 1427; The Eastern Gate (Az északi kapu) 1816; Book of the Dead (A Holtak könyve) kb. i.e. 1310; Sistine Chapel Ceiling Fresco (Sixtus-kápolna mennyezetfreskója) 1512.

Ezután meg kell találni a Földet a Napot ábrázoló képen. A középponttól balra lent található. Ezenfelüt négy kódolatlan üzenetet olvashatunk, melyek arra utalnak, hogy a "tűz a mennyekből" hatalmas életbeli veszteségeket okozott.

A fajok eredeteSzerkesztés

Az első feladvány egy gyűrű-kép: forgasd az ötödik gyűrűt tízszer jobbra, a négyes gyűrűt kétszer balra, a hármas gyűrűt kétszer jobbra, a kettes gyűrűt ötször jobbra, végül az első gyűrűt háromszor balra.

A következő egy helymeghatározási feladvány. A képen nincsenek rejtett üzenetek. A képen látható éden darabjai felragyognak, ha föléjük visszük a kurzort. A szemek fölött, a kép tetején található a Vitruvius-tanulmány, a feladvány célpontja.

Ezután egy Caesar-tárcsa következik, melyen semmiféle értéket vagy szimbólumot nem lehet látni. A megoldás a felírt Asszaszin hitvallásban rejtezik: everything is permitted, azaz minden megengedett. A továbbjutáshoz bármilyen jelet kiválaszthatsz kódként.

Következőre egy Abstergo jegyzetet láthatunk, melyben az áll, hogy hamis fosszíliákat kell elhelyezni Tim White számára, hogy megtalálásuk után az emberiség továbbra is azt higgye: az emberi faj külső segítség nélkül alakult ki.

Végül az Almát ábrázoló kurzort mozgasd a csontváz minden eleme fölé, ezzel az emberszabású csontváz Homo Sapiens csontvázzá változik.

Csatlakozó achievementek/trófeákSzerkesztés

Ikon Név Megszerzés módja Pontok Trófea
TipOfTheIceberg-ACII-trophy.PNG Tip of the Iceberg (A jéghegy csúcsa) Használd a saslátást egy Jel beszkenneléséhez. 10G.png Bronz
VitruvianMan-ACII-trophy.PNG Vitruvian Man (Vitruvius-tanulmány) Oldd fel a 16-os alany videójának mind a húsz elemét. 20G.png Bronz

Lásd mégSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki