FANDOM

Ikonac1IkonackscIkontrendIkonarend

Maszjáftól Firenzéig
F I G Y E L E M!

Jamal tagja volt a levantei Asszaszinok Rendjének, és hűséges volt a Rend akkori vezetőjéhez Al Mualimhoz.

Jamal AC1

ÉletrajzSzerkesztés

1191-ben Jamal és Maszjáf hírnöke Masun, kapcsolatba lépett a templomos renddel. Az elkövetkező ideológiai gondolatok arra a döntésre késztették őket, hogy segítsék a Templomosokat a vár támadása alatt. Mivel jól ismerték Maszjáf faluját, könnyen ki tudták nyitni a kapukat, hogy a templomosok azonnal blokád alá vegyék az Asszaszinok fellegvárát.

Miután visszaverték a templomosokat Maszjáfban, Altaïr Ibn-La'Ahad felkereste Masunt és Al Mualim elé vezette. Vizsgálódásai alatt Altaïr rájött, hogy Jamal is részese volt az árulásnak, amit szintén továbbított mesterének.

Al Mualim megjegyezte, hogy Jamalt le lehet váltani és, hogy a felette való ítélkezés nem az ő feladata. Jamal továbbra is asszaszinként tevékenykedett, a Maszjáfi vidéken

ApróságokSzerkesztés

  • Eredetileg merényleti célpont lett volna az Assassin's Creed-ben, de végül kívágta a végső verzió korlátai miatt a Ubisoft. Azonban még mindig úgy tűnhet mint egy Easter Egg.
  • Amikor a Saslátást használjuk, Jamal pirosnak van jelölve, tehát ellenségnek. Ha végzünk vele csendben, a másik két asszaszin figyelmen kívül hagyja. Ám ha nyíltan megtámadjuk, a többi asszaszin is reagál a helyzetre.
  • Jamal egy arab név, "جمال" mely "szép"et jelent.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Jamal