FANDOM

Ikonac2.pngIkonackr.pngIkontrend.png
Jacopo de' Pazzi
Karakterek Jacopo de' Pazzi.png
A Pazzi összeesküvők - Jacopo de' Pazzi (középen)
Életrajzi információk
Született1421
Elhunyt1480 (59 évesen)
Tuscany, Olaszország (Itália)
KorszakReneszánsz
Politikai információk
HovatartozásPazzi-ház
Templomosok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed II
Assassin's Creed: Reneszánsz
Hangját kölcsönözteArthur Grosser

Jacopo de' Pazzi (1421 - 1480) egy gazdag firenzei nemes volt és tagja volt a templomos rendnek.

Jacopo a Pazzi családhoz tartozott, ő volt a család vezetője. Nagybátyja volt Francesco de' Pazzi-nak és unokaöccse volt Vieri de' Pazzi.

Jacopo is utálta Lorenzo de' Medici-t, ezért 1478-ban négy Templomost felbérelt, hogy megöljék Lorenzo-t.

ÉletrajzSzerkesztés

A Pazzi összeesküvésSzerkesztés

„Szabadság! Szabadság! Szabadság! Szabadság a népnek!”
—Jacopo kántál a Palazzo della Signoria-nál.[src]

1478-ban San Gimignano-ban a templomosok rendeztek egy találkozott Rodrigo Borgiaval. A találkozón megbeszélték a tervüket, Ezio kihallgatta a találkozott. Amikor a találkozónak vége lett a Templomosok elhagyták a várost, csak Vieri maradt ott, mert megtámadta őket Mario és Ezio Auditore. Vieri a vártoronyba menekült ott megküzdött Ezióval, Ezio a rejtett pengével megölte Vieri-t.

Ugyan ebben az évben Jacopo rendezett egy találkozót egy firenzei katakombában. Amire megint elment Rodrigo Borgia. Ezt a találkozott is kihallgatta Ezio. A Templomosoknak az volt a tervük, hogy másnap megölik a Mediciket.

Másnap a Templomosok megtámadták a Mediciket, sajnos Lorenzo testvérét Giuliano-t megölték. Ezio egy rejtekhelyre elvitte Lorenzo-t, és este pedig a Palazzo della Signoria börtönnél Ezio megölte Francesco de' Pazzi-t. Majd a holtestét felakasztotta a börtön tornyára. Amikor ezt meglátta Jacopo elhagyta a várost.

HalálaSzerkesztés

Jacopo, San Gimignano-ba menekült a többi Templomos társaival együtt. Majd Ezio leszámolt a többi Templomossal is. Utána Ezio kiderítette, hogy Jacopo egy római stílusú színházban fog találkozni Rodrigóval. A találkozón ott volt Jacopo, Rodrigo és egy Emilio Barbarigo nevű velencei kereskedő. Rodrigo egy tőrrel hasba szúrta Jacopo-t, mert hasznavehetetlené vált, majd egy kardal nyakon szúrta, hogy ott haljon meg. Ezio-t az örök elkapták majd megölte az őröket, Rodrigo-ék elmenekültek a helyszínről. Ezio a haldokló Jacopo-t kénytelen volt megölni a rejtett pengével.

Jellegzetességek és személyiségSzerkesztés

Jacopo: „Ez Francesco hibája! A türelmetlensége vakmerővé tette! Megpróbáltam, hogy a hangja miatt...”
Emilio: „Jobban szereti a gyávaság hangját.”
Jacopo veszekszik Emilio Barbarigóval egy Templomos találkozón[src]

Jacopo egy kicsit gyáva ember volt, sokszor halkan szólt Rodrigóhoz és soha sem szólalt meg. Azon kívül nem volt agresszív, mint Francesco. Hűséges volt Rodrigóhoz és Rodrigo mégis megölte őt. Még a halála előtt vitatkozott Emilióval, mert az azt állította róla, hogy nagyon gyáva. És Rodrigo azért ölte meg őt, mert elmenekült Firenzéből és nagyon gyáva volt.

ApróságokSzerkesztés

  • Történelmileg Jacopo-t a firenzei emberek kihajították egy ablakról a Pazzi összeesküvés után. Majd meztelenül bedobták egy folyóba ahol ő ott meghalt.
  • Jacopo szinkronhangja Arthur Grosser, aki IV. Szixtusz pápát játszotta az Assassin's Creed: Lineageben.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Jacopo_de_Pazzi

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki