FANDOM

Ikonac1.pngIkonac2.pngIkonacbh.pngIkonacr.pngIkonac3.pngIkonac4bf.pngIkonackr.pngIkonackbh.pngIkonackre.pngIkonőaej.png

„Mi egyszerűen csak... ezelőtt jöttünk.”
—Minerva[src]

A trió.png

Az Első Civilizáció három képviselője: Jupiter, Juno és Minerva

Az Első Civilizáció (vagy gyakoribb elnevezéssel az Az előttünk valóak) humanoid élőlények ősi és fejlett csoportja volt, melynek tagjai elsőként hívták a Földet otthonuknak.

Ők a felelősek az éden darabjainak, csakúgy mint magának az emberi fajnak a megalkotásáért, amelyet mint munkaerőt hasznosítottak. Mivel a korai ember képtelen volt megérteni, kik is az Első Civilizáció tagjai valójában, valamiféle istenségeknek tartották őket.

Idővel háború tört ki az Első Civilizáció és az immáron felszabadult rabszolgáik, az emberi faj között; úgy tűnik ez és az első "Toba-katasztrófa" hozhatta el az Első Civilizáció pusztulását, bár hagyatékuk még évezredeken át fennállt.

Fizikai leírásSzerkesztés

Az Első Civilizáció tagjai ember-szerűek voltak, de magasabbak, mint az emberek, valamint nagyobb volt a fejük, a testükhöz mérten, mint az embereké. A nagyobb fej, nagyobb agyat is feltételez, ezért rendelkezhettek az Első Civilizáció tagjai a hatodik érzékkel. Ezen kívül fontos megemlíteni, hogy Ők nagyon hosszú ideig éltek.

TörténelemSzerkesztés

Az emberi faj megalkotásaSzerkesztés

„A saját képünkre, a túlélésre teremtettünk benneteket.”
—Minerva[src]

Az Első Civilizáció evolúciója, vagy származása nem ismert. Minerva egyszerűen kijelentette, hogy Ők "ezelőtt jöttek", valamint ők a felelősek az emberi faj létrehozásában, akiket a saját képükre, de engedelmesre teremtettek.

Minerva azt mondta a túlélésre teremtették az embereket, de Juno megjegyzi, hogy nem teremtették bölcsre, mert akkor nem lettek volna engedelmesek.

Clay Kaczmarek felfedezte, hogy az embereket, egy a Földön már meglévő faj átformálásával teremtették. A modern korra a templomosok ezt tudomásul vették, és annak érdekében, hogy elrejtsék az Első Civilizáció létezését, egy hamis csontvázat rejtettek Etiópiába, hogy összezavarja a tudósokat.

Az Első Civilizáció létrehozta az éden darabjait, hogy ezekkel uralkodhassanak az emberek felett. Azonban néhány ember immunis ezekre a tárgyakra. Ők azok, akik az Első Civilizáció, és emberek kapcsolatából születtek.

Háború és katasztrófaSzerkesztés

„Amikor még húsból voltunk, amikor még álltak az otthonaink, a fajtád elárult minket. Minket, akik teremtettek titeket, minket akik éltet adtak nektek.”
—Minerva Desmondnak

Ádám és Éva végül megszerezve egy Almát, megszökött az Első Civilizációtól, ami később egy totális háborúhoz vezetett a két faj között. Az Első Civilizáció erős technológiai tudással rendelkezett, míg az emberek ereje a létszámuk volt.

A háború több áldozattal járt, mint gondolták, s végül egyik fél sem győzött. A feleket lekötötte a háborúskodás, így nem figyeltek az "égből jövő veszélyre".

Mire észrevették a veszélyt, már túl késő volt. Egy teória szerint, ez egy hatalmas napkitörés volt, ami majdnem elpusztította a föld teljes lakosságát.

UtóhatásSzerkesztés

„Lehet, hogy nem értesz meg, de meg fogod érteni a figyelmeztetésünket.[...] Miután az élet visszatért a világba, mi arra törekedtünk, hogy a katasztrófa ne ismételődjön meg.”
—Minerva Desmondnak.

A katasztrófát mindkét faj túlélte, de csak kevesen. Utána együtt dolgoztak a túlélésért. Annak ellenére, hogy túlélték a katasztrófát, az Első Civilizáció nem tudott teljesen felgyógyulni, és elkezdődött lassú kihalásuk.

Mivel tudták, hogy a katasztrófa meg fog újulni, ezért Kamrákat építettek, hogy abban holografikus másukat hátrahagyva, figyelmeztetni tudják az embereket.

2012-ben Minerva végül figyelmezteti Desmond Milest a katasztrófáról, valamint arról, hogy a "Kereszt" fogja az útjukat állni.

JellemzőkSzerkesztés

Az Első Civilizáció technológiailag magasan fejlett volt, s rendelkeztek technológiai, vagy természetes úton, egyfajta jövőbelátással. Ennek köszönhetőek a hátrahagyott hologramjaik.

Nyilvánvaló kapcsolatuk volt a vallásokkal is. Minerva megemlíti, hogy hívták már őt sok néven, valamint megemlíti társait, Junot és Jupitert.

Az Első Civilizáció rendelkezett a 6. érzékkel, a "Tudással", amit megpróbáltak továbbadni az embereknek, de ez nem sikerült.

ÖrökségSzerkesztés

Annak ellenére, hogy jelüket a Földön hagyták, eltűnésük után hamar feledésbe merültek, illetve átalakultak istenekké, akik az embereket teremtették.

Az ereklyéiket is hátrahagyták, amiről a templomosok azt hitték ajándékok. A templomosok a 20. században már tudtak a faj létezéséről, de a 15. században, Rodrigo Borgia még azt hitte, egy isten rejtőzik a Kamrában.

Viszont az asszaszinok egészen 2012-ig semmit sem tudtak a faj létezéséről.

VérvonalSzerkesztés

Azok tudták csak végsőkig kihasználni az éden darabjainak erejét, akik Ádám és Éva leszármazottai, akiknek egyik felmenője az Első Civilizáció tagja volt. Ezen kívül, akik ebből a vérvonalból származnak, ellenállóak az ereklyékkel szemben, valamit rendelkeznek a saslátás képességgel. Azonban a leszármazottság, még nem teljesen elegendő. Még szükséges az is, hogy a személynek a szervezete magas koncentrátumban tartalmazzon Első Civilizációs DNS-t.

Ismert tagjaiSzerkesztés

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki