Fandom

Assassin's Creed Wiki

Israel Putnam

1 323cikk található
ezen a wikin
Add New Page
Vitalap0 Share
Ikonac3.pngIkonacm.png
Israel Putnam
Karakterek ACIII-I Putnam Render.png
Életrajzi információk
Született1718. január 7.
Brit Amerika, Massachusetts, Salem Village
Elhunyt1790. május 29. (72 évesen)
Egyesült Államok, Connecticut, Brooklyn]
KorszakAmerikai függetlenségi háború
Politikai információk
HovatartozásKontinentális hadsereg
Szabadság fiai
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed III
Hangját kölcsönözteAndreas Apergis

„Ne lőjetek, amíg meg nem látjátok a szemük fehérjét!”
—Israel Putnam mondja az embereinek a Bunker Hill-i csata alatt.[src]

Israel Putnam (1718. január 7. – 1790. május 29.) egy amerikai hadsereg általános tagja volt, aki harcolt a Bunker Hill-i csatában az Amerikai függetlenségi háború alatt.

Connor később elindult Bunker Hillbe, ahol Israel Putnam erői megnyerően harcoltak Pitcairn brit csapataival szemben. Connor felajánlotta neki, hogy segít neki abban, hogy elpusztítja azokat a hajókat, amik ágyútűzzel leszorították a Kontinentális hadsereget, és még felajánlotta Putnamnek, hogy amint megsemmisítette a tüzérséget, akkor előkeríti Pitcairnt.

Miután Pitcairn és csapatai visszavonultak egy biztonságos helyre a városon kívül, Connor beszivárgott a táborba, és sikerült megölnie őt fentről. Pitcairn ugyanazokat az indokokat mondta, mint Johnson, és meghalt, Connor visszaszerzett egy levelet, amiben az állt, hogy George Washington ellen merénylet fog készülni.

Egy évvel később, a kivégzésen Connor végig futott a megzavarodott tömegen, miközben az asszaszin újoncok Thomas Hickey zsoldosaival harcoltak. Hickey kétségbeesetten rohant Washington felé, hogy megölje őt, de Connor utolérte, és lesújtott Hickeyre. Az utolsó szavaival, Hickey bevallotta, hogy ő nem törődött a templomosokkal, csak a pénz és a hatalom miatt volt velük.

Ekkor Connort körbe vették az őrök a muskétáikkal, de Putnam időben érkezett és megparancsolta a Kontinentális katonáknak, hogy álljanak félre, majd ingerülten rámutatott, hogy Connor imént mentette meg Washington életét. Connor beszélni akart Washingtonnal, de nem talált meg őt, mert elment Philadelphiába.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Israel_Putnam

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki