FANDOM

Ikonacbh.pngIkonacpl.pngIkontrend.png
Il Carnefice
Char executioner.png
Életrajzi információk
Született1473
Elhunyt1500
Róma, Itália
Politikai információk
HovatartozásBorgia-ház, Templomosok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed: Brotherhood
Assassin's Creed: Project Legacy

„Nem ez volt a legjobb munkám de nehéz művészien ölni olcsó vassal.”
—Il Carnefice egy fiatal asszony kivégzése után

Il Carnefice (1473-1500) a Templomos Rend tagja volt, közben egy kivégző Rómában a kései 15. században és a korai 16. században.

2012-ben az Abstergo Industries nevű cég felhasználta a genetikai emlékeit, hogy újoncait képezze. A létrehozott animi avatár neve Hóhér.

ÉleteSzerkesztés

A Borgia szolgálatábanSzerkesztés

„Azt mondják a kivégzők imádják a munkájukat. [...] Maszkot viselnek, hogy annak levételével a munkát is maguk mögött hagyják. Nem így Il Carnefice. Ő ugyanúgy imádja a maszkot mint a munkáját.”
—Fiora Cavazza

1497 körül Il Carnefice Cesare Borgia-nak dolgozott és Fiora Cavazza közvetítésével kapta a munkáit.

Mikor egy listát vitt neki a lány, a kivégző megnézte és nyugodt hangon közölte a közvetítővel, hogy az ő neve is szerepel a listán. A lány megrémült, de a férfi megnyugtatta, hogy ezzel tesztelte a lány elolvasta-e a kivégzőnek szánt listát.

A Borgia-ház szolgálatában Il Carnefice elvégzett minden munkát amit rábíztak, lelkesedéssel és brutalitással. Gyakan darabolta fel és jelölte meg áldozatait. Fiora egyszer egy gusztustalan és kegyetlen vadállatlént jellemezte.

HalálaSzerkesztés

„Egy paraszt ellenáll a letartóztatásnak. Most megtudja hogy mennek a dolgok a Borgia-nál.”
—Il Carnefice egyik embere

1000px-Zw-acb-ezio-Executioner.jpg

1500-ban a kivégző fellógatott egy Livia nevű nőt, akinek a férje nem merte eltemetni felesége testét mert félt Il Carnefice-től.

A Borgia ügynök elküldött néhány embert, hogy elfogják a férfit, de az asszaszin, Ezio Auditore da Firenze közbelépett, megmentette a férfit. Ezt követően megkereste a kivégzőt és végzett vele.

ApróságokSzerkesztés

  • "Il Carnefice" lefordítva "A Kivégző".
  • Il Carnefice úgy harcolt mint egy egyszerű nehéz fegyverzetű katona.
  • Il Carnefice singleplayer fegyvere külömbözik a multiplayerben látottól, mert itt egy nagy fejsze aminek kisebb mását meg lehet venni a kovácsonál.
  • Il Carnefice az első templomos ügynök akit meg kell ölni a játékban.
Gallows Humor.jpg

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Il_Carnefice

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki