FANDOM

Ikonacbh

„Egy korrupt nemest rejt a maszk, a Harlequint, terrorként mászkál a nép között, hiszen templomos. A vigyor az arcát soha el nem hagyja, mindig kéznél van nála egy éles tőr... ha valakinek nagyon szüksége van egy kis mosolyra.”
—Ubisoft Leírás

Char harlequin

Harlequin, kell egy mosoly az arcodra?

Harlequin (valódi neve: Cahin) egy Animi Avatar program volt melyet az Abstergo Industries használt az újoncok kiképzésére. Bizonyos előrendelői kiadásokban a Brotherhoodban, vagy frissítések után elérhetővé válik. Kedvelt fegyvere a rondó, tőr (ami az elsődleges fegyvere).

Egyedi MozgásaiSzerkesztés

A Harlequin több manőverrel rendelkezik:

(Séta közben, Előröl)

A Harlequin leszúrja a célpontot a mellkasa alatt, majd a hátába szúr, ezt folyamatosan vadul folytatja, majd elvágja a nyakát, és a tüdejébe szúrja pengéjét az áldozatnak. Ezt követően hagyja cselekvésképtelen célpontját belső vérzésében meghalni.

(Séta közben, Hátulról)

A Harlequin megsérti célpontja derekát hátúról, ezzel csökkentve menekülési esélyein. Nyakán tőrével rést vág. Az élettelen test a földre zuhan, eközben elpakolja véres szerszámát.

(Futás közben, Elölről)

A Harlequin előre ugrik célpontjához, előkapja két tőrét, és célpontja törzsébe mélyeszti sokszor. A tőröket még az áldozat lesüppedése előtt kiveszi áldozatából, és megadja a kegyelemdöfést.

(Futás közben, Hátulról)

A Harlequin célpontja felé fut majd cigánykereket, vet és lerúgja célpontját a földre, akinek koponyája betörik. Majd a földön fekvő áldozat mellkasába beleszúr még (biztos, ami biztos), és eltávolítja pengéjét.

(Pad gyilkosság)

A Harleuin odamegy padon ülő nyugodt célpontjához. És gyomron szúrja. A célpont lehajlik, miközben Harlequin eltávolítja fegyverét, és lapockájába mártja nyílsebesen. A célpont egy pillanatig kiegyenesedik, majd összeesik és meghal.

(Tetőről történő gyilkosság)

A Harlequin szájában tartja a tőrét és készen áll a tetőről célpontjára ereszkedni. A levegőben kiszedi szájából a tőrt, és törzsén szúrja áldozatát, egy frontális animációval. A Harlequin feláll, és ott hagyja áldozatát a földön elvérezni.

TestreszabásaSzerkesztés

A Harlequint több módon testre lehet szabni:

Színek:

  • Alapvető: Zöld és Kék
  • Extra1: Piros és kék
  • Extra2: Lila és Kék
  • Extra3: Páva-kék és kék

Felszerelés:

  • Haladóknak: Jelmezes hozzáadott hajtókával, arany gombokkal díszített mellény, arany kesztyű.
  • Mester: Hosszabb tunika a derekán, arany csattokkal díszített csizma, és kabát.
  • Elit: Enyhe sötétkék színezés a sötét arany maszkon.

GalériaSzerkesztés

ApróságokSzerkesztés

  • A Harlequinnek a történelemben lévő karaktere egy olasz Commedia Dell'Arte , aki Arlecchino, akinek a párja, Colombina, ő hasonló a Hellequinhez.
  • Megszerezhető a "Clowning Around" achievement az Assassin's Creed: Brotherhoodban, ha mind az öt Harlequint megvertük Rómában, de előbb ehhez kell a Da Vince Eltűnése c. DLC.
Clowning Around

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Harlequin