FANDOM

Ikonacr.pngIkonackre.pngIkonarend.pngIkontrend.png
Csonk warning.png
A CIKK CSONK.
Kiegészítésre és/vagy javításra szorul.
Kep warning.png
KEVÉS A KÉP.
Tölts fel néhányat!

„Én nem vagyok áruló, mert nem tudom elárulni azt, amit soha sem szerettem igazán”
—Haras Altaïrnak, az 1189-es maszjáfi ostrom alatt.

Haras
Haras.png
Életrajzi információk
Elhunyt1189
Maszjáf, Szíria
KorszakÉrett középkor
Politikai információk
HovatartozásAsszaszinok
Templomosok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed: Revelations
Assassin's Creed: Jelenések
Hangját kölcsönözteElias Toufexis

Haras (?-1189) egy Asszaszin tanonc volt, aki átállt a Templomosokhoz, mert nem volt megelégedve a rend lassú fejlődésével. 1189-ben Altaïr végzett vele Maszjáf ostroma alatt.

2012-ben az ő genetikai emlékeit használta fel az Abstergo Industries az újoncok edzésére. A kiképző programban a "Keresztes" nevet kapta.

ÉletrajzSzerkesztés

1189 folyamán, Haras elárulta az Assassin Rendet, és a templomosok seregét az Orgyilkosok erődjéhez vezette Maszjáfba, ahol sok Asszaszint megöltek akik védeni próbálták Al Mualimot, ám a nagymestert el is fogták. Altair egy lovon érkezett az erődbe, ahol szembeszállt Harassal, aki megfenyegette Altairt.

Haras azonnal visszavonult, és az erődöt megszállta templomosaival. Haras elpusztított pár túszt számszeríjával. Altair a várat kihasználta, fentről zuhant rá és megölte.

Haras halálakor, tovább dacolt az Asszaszinokkal, hogy a templomosok ismerik az igazságot, hogy az emberiség gyenge. Az orgyilkos megmondta nekik, hogy tévedett, majd nem sokkal később Haras elhunyt, ezzel tovább erősítve Altair hitét.

Személyisége és JellemzőiSzerkesztés

Altair szerint, Haras mindig a könnyebb utat kereste, ha bár az nem mindig volt jogos. Híve volt a kaméleon féle harcmodornak, ami jobban összeillett személyíségével, hogy megfeleljen másoknak és megtudja titkaikat.

Azonban ambícióinak hála, megragadta az alkalmat és átállt a keresztesek oldalára, ezzel elárulva az Assassinokat.

Végső SzavakSzerkesztés

  • Haras: Túl sok a hit az emberek szívében, Altair. A templomosok tudják az igazságot, hogy az emberek gyengék, és kicsinyesek.
  • Altair: Nem, a hitünk a bizonyíték rá.

Haras, gúnyolódik.

  • Haras: Talán nem vagyok elég bölcs ahhoz, hogy megértsem ezt, de valószínűleg, túl bölcs vagyok hinni az ilyenekben.

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki