FANDOM

Ikonac3Ikonarend

Csonk warning
A CIKK CSONK.
Kiegészítésre és/vagy javításra szorul.
Gyarmati asszaszinok
Gyarmati jelvény
Felépítési információk
AlapítójaJohn de la Tour
Az irányító rangjelzéseMentor
FőhadiszállásaiDavenport Tanya
TerületeiEgyesült Államok
Quebec
TársszervezeteiAsszaszinok
VallásaVáltozó
Történelmi információk
Megalakulásának időpontja16-17. század
Újjászervezésének időpontja1770
Összeomlásának időpontja1763
További információk
Nevezetes tagjaiAchilles Davenport
Ratonhnhaké:ton
Robert Faulkner
Stephane Chapheau
Duncan Little
Clipper Wilkinson
Deborah Carter
Jamie Colley
Jacob Zenger

A Gyarmati Asszaszinok az Asszaszinok újvilági ágazata, a brit kolóniákban Észak-Amerikában, a későbbi Egyesült Államokban tevékenykedted. Központjuk a Davenport Tanya volt, ami Massachusettsben volt. Az Amerikai függetlenségi háború alatt, az asszaszinok támogadták a kolóniákat a függetlenségért és segítettek, hogy csatákat nyerjenek a brit haderőkkel szemben. Közben számos templomost likvidáltak a kontinentális hadseregen belül.

TörténeteSzerkesztés

Korai történeteSzerkesztés

Nem sokat lehet tudni, hogy hogyan alakult ki a testvériség ezen ágazata. Valamikor 1501 és 1503 között az olasz asszaszin Ezio Auditore da Firenze néhány kisebb asszaszin csapatotot küldött az Új Világba hogy feltérképezzék és behálózzák, mielőtt a templomosok tennék. A Brit-Amerikai testvériség tagja ezt követően alapította John de la Tour a megérkezése után az amerikai asszaszin testvériséget. Az 1730-as évekre a toborzások során több tagja is lett a testvériségnek. 1746-ban Achilles Davenport lett a gyarmati asszaszinok mentora. Achilles nagyon jó szervező képességgel rendelkezett. Megerősítette a kapcsolatot az asszaszninok, az irokéz indiánok és a Kanien'kehá:kák között. Körülbelül ebben az időszakban az asszaszinok megépítettek egy hadihajót az aquilát hogy a tengeren is tudjanak küzdeni a templomosokkal. Az Aquilát 1749-ben Franciaországban engedték vízre.

SzétesésSzerkesztés

1754-ben az asszaszinok felbéreltek egy csapat zsoldost, hogy ellopjanak egy ládát a templomos William Johnson tulajdonából, kiderítség mit tudtak meg a térségben található első civilizációbeli ereklyékről. Az itt élő templomosok élén az újonnan érkezett Haytham Kenway megtámadott egy erődöt, ahol a kutatások eredményeit ellopta. Indulása előtt figyelmeztette a fennmaradt zsoldosokat, hogy figyelmeztesség a mestereiket, hogy az idejük nemsokára lejár. A rákövetkező évben, Achilles elvesztette a feleségét Abigailt és a fiát Connort. 1763-ban a templomosok megindították a támadást a gyarmati asszaszinok ellen és elpusztították azt. A tagjait levadázták és megölték, kivéve Achillest akit a templomosoknak nem sikerült megölniük. Ugyanakkor Achilles belső szelleme megtört, és szabadon engedték a templomosok Achillest egy feltétellel. Ez a feltétel az volt, hogy hagyjon fel az asszaszin élettel és éljen csendesen az otthonában. 5 évvel később a templomosok elpusztították az Aquilát és az első tiszt Robert Faulkner bevontatta az uradalom öblébe.

ÚjjászületésSzerkesztés

1769-ben Ratonhnhaké:ton Juno által csatlakozott az asszaszinokhoz. Achilles megkezdte a képzését, miután legyőzte a zsoldosokat a tanyán, és 1 év múlva Faulkner megtanította hajót kormányozni. Később meghívta az uradalomba Godfreydot, Terryt és Lance O'Donnellt, hogy éljenek ott és dolgozzanak, és hogyha szügsége lenne valami hozzávalóhoz, akkor legyen. 1773-ban Ratonhnhaké:ton - új nevet kapott Coonor - elkezdett a környékről toborozni. Az első hozzácsatlakozó Stephane Chapheau volt - aki egy séf volt Bostonban, ez alatt William Johnson nagyon megadóztatta a helyieket. Mindketten részt vettek a Bostoni Tea Délutánon és megfosztották a templomosokat a támogatástól. Később csatlakozott hozzá Duncan Little és Clipper Wilkinson, miután megszüntette a zavargásokat Boston északi részében. Ezek után elküldte őket a többi államba, hogy szítsanak forradalmat a szabadságért. Elsőként New Jerseyt és Marylandet tudták bevonni.

Amerikai ForradalomSzerkesztés

Az Amerikai Forradalom utánSzerkesztés

TagjaiSzerkesztés

Szövetségesek:

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Colonial_Assassins