FANDOM

Ikonacbh.pngIkonacpl.pngIkontrend.png
Gaspar de la Croix
Char engineer.png
Életrajzi információk
Született1466
Elhunyt1503
KorszakReneszánsz
Politikai információk
HovatartozásBorgia-ház
Templomosok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed: Brotherhood
Assassin's Creed: Project Legacy

„Gaspar de la Croix. Mérnök. Lövész. Remete. Megijeszt, de a szakértelme pótolhatatlan.”
—Fiora Cavazza

Gaspar de la Croix (1466-1503) egy mester mérnök, lövész és a Templomos Rend tagja. Cesare Borgia bérelte fel egyszerűb célpontok kiiktatására és speciális fegyverek megtervezésére.

Az ő genetikai emlékeit használta az Abstergo Industries az újoncok képzésére létrehozott animi avatárjához a Mérnökhöz.

ÉletrajzSzerkesztés

A Borgia-nak dolgozvaSzerkesztés

1503-ban Fiora Cavazza meglátogatta Gaspar-t Cesare parancsára, hogy elvigyen néhány javításra szánt felszerelést. A műhelyében a férfi épp egy bűnbánó francia dalt énekelt és a lány nem akarta félbeszakítani.

Egész ott tartózkodása alatt Fiora tartotta a távolságot Gaspar-tól, főleg miután a halállal kapcsolatos kellemetlen kérdéseket tett fel neki.

Spare Parts.jpg

Mikor a lány távozóban volt a férfi elutasította a fizetséget és visszatért fegyvere bütyköléséhez. Mikor Fiora épp távozott Gaspar kinézett az ablakon és azt mondta a lánynak, hogy ha legközelebb is eljön elöbb vizsgálja meg az elhaladó tömeget.

HalálaSzerkesztés

„Nem könnyen ilyedek meg!”
—Gaspar mikor találkozik Ezio-val

1000px-Gasparcorridor.jpg

Késöbb ugyanbban az évben Gaspar de la Croix azt a feladatot kapta, hogy öljön meg egy tüntető embercsoportot. Mikor már csak egy ember maradt feltűnt a színen Ezio Auditore da Firenze. Miután az utolsó tüntető is meghalt az assaszin rátámadt a mérnökre aki menekülni kezdett, de végül zsákutcába került és Ezio megölte a rejtett pengéjével.

ApróságokSzerkesztés

  • A "Gaspar de la Croix" franciául annyit tesz "A Kereszt Gaspar-ja". Ez a templomosokkal való kapcsolatra utal.
  • Gaspar egy azon ügynökök közül akiket üldözés nélkül nem lehet megölni.
  • A gyilkosság után Ezio szokása szerint le akarja zárni áldozata szemét, de végül nem tette meg mert a mérnök szemüveget viselt.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Gaspar_de_la_Croix

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki