FANDOM

Ikonacl

Galeazzo Maria Sforza
Karakterek Galeazzosforza
Galeazzo Sforza
Életrajzi információk
Született1444. Január 24.
Fermo, Olaszország (Itália)
Elhunyt1476. December 26. (32 évesen)
Milánó, Olaszország (Itália)
KorszakReneszánsz
Politikai információk
HovatartozásSforza
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed: Lineage
AlakítjaPeter Miller

Galeazzo Maria Sforza (1444. Január 24. - 1476. December 26.) volt a milánói herceg. Feleségét Lucreca Landriani-nak hívták, lányát pedig Caterina Sforza-nak. Később lányából lett Forlì grófnője.

ÉletrajzSzerkesztés

HalálaSzerkesztés

1476-ban Milánó és Firenze kijelentette a szövetséget, ezzel is erősítették egymást. A Templomosok tudták, hogy ha meghalna Galeazzo akkor az gyengítené Lorenzo de' Medicit. Giovanni Auditore da Firenze megtámadta Rodrigo Borgia-t és az embereit, mert Rodrigoék készültek valamire. Rodrigo a harcban elmenekült, Giovanni pedig elkapta Rodrigo egyik emberét és elvitte Lorenzóhoz, hogy kihallgassák. A Templomos elárulta Lorenzóéknak Rodrigoék tervét. A tervük az volt, hogy Milánóban meg akarják ölni Galeazzo Maria Sforzát, hogy gyenge legyen Lorenzo de' Medici. Lorenzo elküldte Giovannit, hogy megmentse Galeazzo-t, csak sajnos Giovanni későn érkezett: Lampugnani leszúrta Galeazzo-t. Giovanni és Galeazzo testőrei megölték a merénylőket, majd Giovanni visszament Firenzébe és közölte a rossz hírt Lorenzóval.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Galeazzo_Maria_Sforza