FANDOM

Ikonv.png
Francisco randez.jpg

Francisco Randez egy francia-kanadai divatmodell spanyol felmenőkkel. Montréalban született és nevelkedett, a francia nyelvű Québec megyében. 20 évesen kezdett el modellkedni.

Ő biztosította az arcát modellnek Altaïr Ibn-La'Ahad-hoz, Ezio Auditore da Firenze-hez és Desmond Miles-hoz egész Assassin's Creed sorozatban.

Mielőtt modellkedni kezdett tinédzserként, csaposként dolgozott, (ez adott ihletet Desmond hátteréhez) valamint dolgozott még a nagyanyja sarki boltjában, érdekesség még, hogy Francisconak van egy saját zenekarja is a Moudjik

ÉletrajzSzerkesztés

Korai életeSzerkesztés

1988-ban kezdett el a modellkedéssel foglalkozni, százkilencven cm magas, barna szemű és barna hajú. Szerepelt már jó néhány ismert divattervező modelljeként és márkákat is népszerűsített, mint például Jean Paul Gaultierét és a Benettont is.

KarrierSzerkesztés

Franciscót érdeklik a küzdő sportok és a boksz közel tíz évet töltött ezzel a hobbijával, mire váltott az atlétikára ott is leginkább a száz és kétszáz méteres távokra specializálódott.

Bár Francisco legtöbb idejét elvette a modellkedés és a zenélés nem vesztette el a lelkesedést a sportok iránt, belső motorja hajtotta, hogy befejezze a masszázs terapeuta diplomáját a Guijeck Intézetben, Montreálban. Franciscot gyermek kora óta szenvedélyes módon érdekelődött az egészséges életmód és a természetgyógyászat iránt.

Pályafutása során, számos munkaterületen megfordult, többek között rádiókban és a tévékben is szerepelt, valamint számos interjút adott magazinoknak. Egy időben komolyan foglalkoztatta a média, így megpályázott újságíróként egy posztot a MontrealTV-ben és dolgozott egy televíziós műsorban is, a CoverGuy-ban (2008-ban adták le) valamint másfél hónapot töltött utazással egy kaland show kedvéért, amelynek címe Aventures Panamas ez a show 2009-ben került levetítésre az Evasion csatornán.

A munkája az Assassin's Creed-ben Szerkesztés

Franciscora a Folio modellügynökségen keresztül talált rá az Ubisoft. "Egy mediterrán jellegű arcot kerestek, hogy a karakter visszatérhessen a keresztes hadjáratok idejében élő Altaïrhoz."

Az első találkozón számos fényképet készítettek az arcáról minden szögből, hogy létre hozhassák az arc 3D-s modelljét. A második találkozón pedig megkérték, hogy ábrázoljon egyszerű arckifejezéseket, mint például az öröm és a harag. Franciscót lenyűgözték a látványtervek és örült, hogy egy olyan videojátékhoz adja az arcát, amely forradalmasítja a műfajt.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki