Fandom

Assassin's Creed Wiki

Francesco Salviati

1 322cikk található
ezen a wikin
Add New Page
Vitalap0 Share
Ikonac2.pngIkonackr.pngIkontrend.png
Francesco Salviati Riario
Karakterek Salviati.png
A Pazzi összeesküvők - Francesco Salviati (jobb felső sarokban)
Életrajzi információk
Született1443
Elhunyt1479
Toszkána, Olaszország (Itália)
KorszakReneszánsz
Politikai információk
HovatartozásTemplomosok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed II
Assassin's Creed: Reneszánsz

Francesco Salviati Riario (1443 - 1479) a pisai érsek tagja, valamint 1476-ban egyike volt a Pazzi összeesküvőknek.

ÉletrajzSzerkesztés

Korai életeSzerkesztés

Francesco meg volt győződve arról, hogy ő lesz a következő firenzei püspök. Francesco tele volt haraggal és gyűlölettel, amikor Lorenzo de' Medici bosszút esküdött, és a Medici család ellen fordult. A templomosok támogatta az okát miközben nagy hatással nézte meg őt hasznos szövetségesként.

Az összeesküvésSzerkesztés

„Azt hiszed, hogy néhány zsoldos fog megijeszteni engem? Ha!”
—Francesco Salviati

Miközben bosszút keresett az érsek tagadásáért, az alkalom a Pazzi összeesküvőkkel Francesconak felmerült. Amíg a társai az összeesküvők megkísérelték Lorenzo gyilkosságát és a testvérét, Francesco vezette az embereit Firenzébe és elkezdte a Medicik támadását. A küzdelemben az asszaszin Ezio Auditore megölte Francesco de' Pazzi-t.

Amíg a Templomos testvérei elmenekültek, addig Francesco Salviati elfogadta az eltávozását Olaszország vidékéről. Francesco ruházatot cserélt egy farmer ruhát vett fel, hogy összetévesszék a szökevénnyel. Francesco menekült a villájába a Toszkána vidékre. Eltorlaszolta magát, és körülvette magát őrökkel, hogy az asszaszin ne tudja, őt lokalizálnák és meggyilkolni.

HalálaSzerkesztés

„Tudtam, hogy jönni fogsz... feltörekvő csak a sötétségben találkozol a többiekkel.”
—Francesco Salviati utolsó szavai

Francesco eltorlaszolta magát a Villájába, hogy az asszaszin ne tudja megtalálni. Később Ezio lokalizálta őt és beszivárgott a villájába, majd a kapun beengedte a nagybátyja Mario zsoldosait és a zsoldosok megtámadták az őröket.

A csatában Ezio megsebesítette Francesco-t, és amikor haldoklott akkor Francesco elmondta neki, hogy éjjel a Templomosok találkozni fognak és gyanította, hogy meg fogja találni őket. Ez után a súlyos sebei miatt meghalt.

Jellegzetességek és személyiségSzerkesztés

Francesco egy ambiciózus ember volt miközben előre megtervezte az életét és uralni akarta a két fajta érseket a firenzeieket és a pisaiakat ezért ő nagyon kapzsi volt.

A büszkesége volt, egyértelműen a gyenge elméje, miután oda vezette, hogy csatlakozott a Templomosokhoz. Abban a pillanatban, hogy Francesco érezte, hogy elárulta Lorenzo-t, a sértettség büszkesége vezette le az utat a titkos rendbe és végül a halálba.

Bár büszke, ambiciózus és kapzsi volt, azonban Francesco nem volt gyáva. Katonákat vezetett Firenzébe és merészen harcolt Lorenzo emberei ellen. Az emberekkel egyenletes menekült, ő ravaszul rászedett egy farmert azzal, hogy feltette az azonosságát, és megvédte magát a támadóktól a villája falai mögött Toszkánában.

A halála pillanatába Francesco Salviati harcolt a bérelt katonáival együtt és bátran meghalt.

Francesco használható kék nadrágokkal egyetemben hordott egy világos fehér tunikát a halála idején. A haja mélyfekete volt.

Utolsó szavaiSzerkesztés

Ezio: Hol van Jacopo?

Francesco: Tudtam, hogy jönni fogsz... feltörekvő csak a sötétségben találkozol a többiekkel...

Ezio: Majd megválaszolom... Most elmondja nekem, hogy hol van? La fede dovrebbe dare conforto, non pena. "(A hitnek kényelmet kellene hoznia, nem pedig fájdalmat.)" Requiescat in pace. (Nyugodj békében.)

ApróságokSzerkesztés

  • Történelmileg, Salviati volt az összeesküvés fő felbujtója, nem a Pazzi család. Róla azt hitték, hogy megölte Gonfaloniere Petrucci-t. Mindazonáltal őt letartóztatta, és felakasztotta a Sala dei Duecento-nál, Francesco de' Pazzi mellett.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Francesco_Salviati#cite_note-Assassin.27s_Creed:_Renaissance-1

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki