FANDOM

Ikonac2Ikonackr
A cikk a következőről szól: Forlì ostroma (esemény); lehet, hogy téged inkább a(z) [[Battle of Forlì (DLC)]] című cikk érdekel.
Előző eseményVadászat Velencében
Bodyguard 3
#Forlì ostroma
Dátum1488
HelyszínRomagna, Itália
KövetkezményAz Orsi fivéreket megöli Ezio Auditore.

Az Alma Girolamo Savonarola birtokába jut.

Forlì városa újra Sforza fennhatóság alá kerül.
Szemben álló felek

Templomosok

Asszaszinok és Caterina Sforza őrei

Parancsnokok

Checco Orsi
Ludovico Orsi

Niccolò Machiavelli
Ezio Auditore da Firenze

A seregek összetétele

Ismeretlen számú katona

Ismeretlen számú forlì-i katona

Katonai veszteségek

Checco Orsi
Ludovico Orsi
Ismeretlen számú katona

Girolamo Riario
Ismeretlen számú katona

Civil áldozatok száma

Ismeretlen

Forlì ostroma egy katonai konfliktus volt Rodrigo Borgia Orsi testvérek által vezetett Templomos hadereje, és Caterina Sforza, Forlì hercegnőjének Asszaszinok által támogatott csapatai között 1488-ban.

Menedéket keres a mocsarakbanSzerkesztés

Védelmének a tervezéseSzerkesztés

Niccolò: „Amint elmentél, ismét megtámadtak. Checco Orsinál van az Alma!”
Ezio: „Mi? Nem! Merre ment!?”
Ezio és Niccolò, Ezio Forlìba való visszatérésekor[src]

Leo work 3

Ezio és a többiek vizsgálják az Almát.

Röviddel beavatása után Ezio Marióval és Machiavellivel felkereste Leonardót, remélve, hogy az meg tud állapítani valamit a különleges tárggyal kapcsolatban, melyet Rodrigo "az Almának" nevezett. A művész rövid tanulmányozás után megállapította, hogy a fém, amiből készült, nem lenne szabad létezzen, valamint, hogy a tárgy technológiailag roppant fejlett, annak ellenére, hogy rendkívül ősi.

Mikor Ezio hozzáért az Almához, mely akarata ellenére aktiválódott, és erős fényhatás kíséretében különös képeket kezdett kivetíteni. Ezio szinte azonnal deaktiválta az eszközt. Niccolò azt tanácsolta, hogy az ereklyét rejtsék el a Rocca di Ravaldinoban, ahol az asszaszinok szövetségese, Caterina Sforza vigyázhatott rá.

A konfliktusba kísérteSzerkesztés

Niccolò és Ezio Romagnában találkozott Caterinával, Forlì városának közelében. Miközben az Almáról beszélgettek, visszaértek a városhoz, ahol meglátták, hogy Checco és Ludovico Orsi megtámadták és elfoglalták a várost, egyedül a Citadellába nem tudtak bejutni.

Godfather 2

Ezio és Caterina beszélnek az Orsi testvérekkel.

Miután a csapat a bezárt kapukhoz ért, Ezio belopakodott a városba, és kinyitotta a kaput társainak. Útjukat a Citadella felé vették, és bár menetközben több ízben megtámadták őket az Orsi testvérek katonái, bejutottak az erődbe.

A Citadella legyőzéseSzerkesztés

A csata kezdeteSzerkesztés

A Rocca di Ravaldinóba érve megtudták, hogy Caterina két gyerekét, Ottavianót és Biancát elfogták az Orsi testvérek, akik nemsokára meg is ostromolták a Citadellát. Ezioék visszaverték a támadást, majd Ezio hátrahagyva az Almát elindult, hogy kiszabadítsa a gyerekeket.

VédelemSzerkesztés

Romagnában Ezio legyőzte a Biancára vigyázó őröket, majd a lány útmutatását követve elindult Ottavianóért. A fiút személyesen Ludovico őrizte egy világítótoronyban. A tornyot megmászva Ezio megölte Ludovicót és kiszabadította Ottavianót, de társaihoz visszaérve megtudta, hogy a gyerekeket azért rabolták el, hogy őt elvonják a vár védelmétől: amikor elhagyta a Citadellát, Checco újra támadott, és megszerezte az Almát.

Leszámolás az OrsivalSzerkesztés

Ezio azonnal Checco után eredt, és katonáival együtt meg is ölte őt. Azonban amikor lehajolt az Almáért, Checco hasba szúrta tőrével, melynek hatására Ezio elesett és elájult. Az öntudata elvesztése előtti pillanatban még észrevett egy papot, akinek hiányzott az egyik ujja, aki felvette az Almát és elment vele, bár Ezio kérte, hogy hagyja békén az ereklyét.

Nyomozás a szerzetes utánSzerkesztés

Checcomate 7

Ezio megkapja a Kódex térképet Caterinától

Később Caterina őrei megtalálták Eziót Checco teste mellett, és visszavitték Forlìba, ahol Caterina ápolta. Visszanyerve öntudatát, Ezio elmesélte Caterinának, hogy egy feketébe öltözött ember vitte el az Almát. Caterina elmondta, hogy a városon kívül élnek papok, akik ilyen módon öltöznek, így Ezio elindult megkeresni őket.

Bár azt a bizonyos papot nem találta meg, Ezio találkozott O'Callahan testvérrel, aki a Forlì közepén álló San Vincenzo templomba irányította az asszaszint. Egy ottani szerzetes felismerte Eziót mint Stefano da Bagnone gyilkosát, és menekülni kezdett. Ezio elfogta a papot, és miután meggyőzte róla, hogy nem akarja megölni, megszerezte tőle a kilenc ujjú pap nevét: Girolamo Savonarola.

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki