FANDOM

IkonackreIkonace

Flavia Auditore
ACEFlavia
Életrajzi információk
Született1513. májusa
KorszakReneszánsz
Politikai információk
HovatartozásAuditore
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed: Jelenések
Assassin's Creed: Embers
Hangját kölcsönözteAngela Galuppo

Flavia Auditore (1513 - ismeretlen), a lánya az Itáliai Asszaszinok Mentorának, Ezio Auditorének, és a feleségének, Sofia Sartornak. Születési ideje előtt, az apja utazásaikor ismerte meg Sofiát Konstantinápolyban, nem sokkal ezután, a korai 16. században, Flaviának született egy testvére, Marcello.

Ő volt az egyik őse Desmond Milesnak.

ÉletrajzSzerkesztés

Találkozás Shao JunnalSzerkesztés

Egy nap 1524-ben Sofia Marcellóval elment Claudiához, Eziót egyedül hagyva Flaviával. A valamikori Mentor a szőlőbe ment dolgozni, megkérve lányát, maradjon olyan helyen, ahol láthatja őt. Munka közben egyszer csak észrevette, hogy egy titokzatos, köpenyes alak közeledik Flaviához. Félelemtől hajtva azonnal visszafutott, és megragadta az idegen nőt. Mikor azonban meglátta, hogy nyakláncán az asszaszin jelképet viseli, elengedte őt.

Az ismeretlen Shao Jun néven mutatkozott be, kínai asszaszinnak mondva magát, aki Mentorával együtt utazott Itáliába, hogy segítséget kérjen a híres Eziótól Kína asszaszinjainak felvirágoztatásához. Ezio azonban nem akart belekeveredni a Rend életébe, de megengedte Junnak, hogy ott töltse az éjszakát.

Közelgő veszélySzerkesztés

Másnap reggel Ezio dolgozószobájában találta a kínai asszaszint, amint éppen egy levelét olvasta. Haraggal eltelve megparancsolta neki, hogy azonnal hagyja el a villát. Jun azonban hangosan elismételte a levélben olvasott gondolatokat, vágyva arra, hogy megérthesse azokat. Ezio ennek hatására megkérte, hogy kísérje el Firenzébe, ahol néhány dolgot kellett elintézzen. Utazásuk alatt a szeretet fontosságáról beszélt az Asszaszin Rend számára, azt állítva, ha Jun képes megtestesíteni azt, ami reményt jelenthet népének, sikerrel fog járni.

Firenzében azonban a Kínai Birodalom egy katonája támadt rájuk. Jun leszámolt a támadóval, majd elmesélte, hogy a császár ágyasa volt, mielőtt el nem menekült a Rend berkeibe. Egy nagyobb rajtaütéstől tartva Ezio elküldte családját Machiavellihez, Junnal pedig felkészültek a védekezésre.

Firenzei piacSzerkesztés

640px-Flavia and Sofia Embers

Flavia és Sofia maszkokat vásárolnak.

Utolsó óráiban Ezio úgy döntött, elkíséri Sofiát és Flaviát Firenzébe vásárolni. A városban Ezio egy padra ült, mivel rosszul érezte magát, azonban mikor Sofia aggódva azt mondta, otthon kellett volna maradnia, csak azt válaszolta: "Itthon vagyok".

Mialatt felesége és lánya zöldséget vásároltak, egy fiatalember ült Ezio mellé, a firenzei lányokat ócsárolva a rómaiakkal szemben. Ezio fáradtan azt válaszolta, a város helyett magával a férfival van a probléma. Rögtön ezután Ezio fájdalmában a mellkasához kapott.

A fiatalember erre megragadta Ezio karját, és azt mondta neki, legyen bátor. Felállva még hozzátette: "Pihenjen egyet", majd elment. Ezio dühösen nézett utána, de hamar lenyugodott. Nehezen lélegezve Sofia és Flavia felé nézett, elmosolyodott, majd fejét hátrahajtva békésen kilehelte lelkét.

ApróságokSzerkesztés

  • A "Flavia" név azt jelenti: "aranyhajú" latinul. Az "Auditore" egy olasz nyelvű változata az "ellenőr" szónak.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés