FANDOM

Ikonac2d
Assassins-Creed-2-Discovery-2
#Felfedezés Spanyolországban
IdőszakReneszánsz
Dátum1491
HelyszínSpanyolország
KövetkezményEzio találkozik egy Raphael Sánchez nevű Asszaszinnal

Ezio visszatér Itáliába
A Spanyol Asszaszinok felszabadulnak

Tomás de Torquemada inkvizítorainak halála
Érintett frakciókAsszaszinok és tolvajok
Inkvizítorok
Érintett személyekAsszaszinok

Inkvizítorok

Templomosok

A felfedezés Spanyolországban egy 1491-ben történt esemény volt, mely során az itáliai Asszaszin, Ezio Auditore da Firenze kisegítette szövetségeseit, Luis Stangelt és Kolumbusz Kristófot atlaszuk megszerzésében. Az Asszaszin Spanyolországba érkeztekor hallotta, hogy Asszaszin bajtársait elfogta és bebörtönözte az inkvizítor Tomás de Torquemada. A spanyol Asszaszin, Raphael Sánchez segítségével elindult, hogy kiszabadítsa az Asszaszinokat, és leszámoljon fogvatartóikkal.

BarcelonaSzerkesztés

A Spanyol Asszaszin Céh megtalálásaSzerkesztés

Ezio: „Tudod, hogy ki árult el minket az Inkvizítoroknak?”
Raphael: „Még nem, de tudjuk az Inkvizítorok ügyészének a nevét, aki felelős a letartóztatásokért.”
Ezio és Raphael megvitatják helyzetüket[src]

CoromboEzio

Ezio találkozik Kolumbusz Kristóffal

Miközben Savonarolát kereste, Ezio egy ismerőse üzenetének értelmében felkereste Antoniót a velencei tolvajcéhnél. Antoniót egy másik ember, Luis de Santángel társaságában találta. Luis egy jó "gyilkost" keresett, aki felügyelné barátja, Kolumbusz Kristóf egy találkozóját, de Ezio nem mutatott érdeklődést.

Azonban amint meghallotta, hogy az ügyben érintve van Rodrigo Borgia is, azonnal a találkozó színhelyére sietett, amiről kiderült, hogy valójában csapda. Ennek ellenére Ezio megmentette Kolumbuszt, aki elmondta, Rodrigo keleti utazásának tervezésében volt érintve. Nem sokkal később Ezio újra találkozott Antonióval, aki azt mondta neki, találkozzon Luis-zal és Kolumbusszal a kertövezetben.

A találkozón megtudta, hogy a templomosok megszerezték Kolumbusz atlaszát, melyben benne volt az út tervezett vonala. Ezio gyorsan visszaszerezte a térképet, és át is adta jogos tulajdonosának. Luis mesélt neki a spanyol asszaszinokról, akiket a spanyol inkvizítorok generálisa, Torquemada Tamás tartóztatott le. Mivel kötelességének érezte megmentésüket, átmenetileg félretette az Alma megkeresését, és Spanyolországba utazott, miután megtudta Antoniótól ottani kapcsolatai nevét.

Acd23

Ezio küzdelembe bonyolódik egy őrrel Spanyolországban töltött ideje alatt

Spanyolországba érkezve, miután átmenetileg egy tolvaj ellopta tőle a kardját, Ezio találkozott Antonio kapcsolataival, akik a helyi tolvajcéhhez irányították. Megérkezésekor a céh épületét üresen találta, és szinte azonnal megrohanták az inkvizítor katonái.

Miután elmenekült a csatornákon keresztül, Ezio találkozott Raphael Sánchezzel, aki felfedte, hogy ő is asszaszin. Raphael közölte vele, hol van az első elfogott asszaszin, és Ezio elsietett kiszabadítani őt. Közvetlenül azelőtt, hogy az asszaszint máglyán megégették volna, Ezio levágta az őröket, és kiszabadította rendtársát.

Merénylet Gaspar Martínez ellenSzerkesztés

Ezio visszatérte után Raphael elárulta neki, hogy Gaspar Martínez rendelte el az asszaszinok letartóztatását Torquemada parncsára. Ezio megkereste Gaspart, és mikor rátalált, éppen Torquemada és néhány őr társaságában állt körbe egy elfogott asszaszint.

Torquemada elárulta az elfogott asszaszinnak - és akaratlanul Eziónak is -, hogy letartóztatásukat Rodrigo Borgia tanácsára indította meg, mivel nem követték a keresztény hitet. Miután egy őr megölte az asszaszint, a csoport feloszlott, és Gaspart egyedül hátrahagyták. Ezio ezután odament hozzá, és megkérdezte, mit tud a templomosokról, mire az tettetett tudatlansággal azt válaszolta, "már két évszázada eltűntek". Ezio pengéje halkan véget vetett Gaspar életének, így Ezio megszerzett egy listát hat további elfogott asszaszin nevével.

ZaragozaSzerkesztés

Az asszaszinok megtalálásaSzerkesztés

Ezio kiszabadította az első asszaszint a listán, és elvitte Rephaelhez. Utóbbi a lista alapján megállapította, hogy a többi asszaszint Zaragozában tartják fogva.

Ezio others

Luis, Raphael, Kolumbusz és Ezio.

Zaragózában Raphael azt tanácsolta Eziónak, hogy keresse meg az Inkvizítor Calficadorát (~vallató), Pedro Llorentét, akinek törvényszéke a város másik végén állt. Odaérve Ezio ott találta Torquemadát is. Éppen az egyik asszaszint vallatták, de mikor az megtagadta a válaszadást, megölték.

Merénylet Pedro Llorente ellenSzerkesztés

Ezio kihallgatta ezt követő beszélgetésüket, majd elsietett, hogy kiszabadítsa az öt életben maradt asszaszint. Négyüket katakombákban tartották fogva, az ötödiket viszont egy templomban. Megmentésük után Ezio megölte Pedro Llorentét. Visszatérve Raphaelhez, Ezio bejelentette, hogy hazatér Itáliába, azonban Raphaelnek még segítségre volt szüksége a granadai inkvizítorok ellen. Ezio eleget tett kérésének, és megölt egy templomost a városban, mely küldetés alatt rájött, hogy Luis de Santángel szintén asszaszin.

EzioTorquemada

Ezio Torquemada előtt áll.

Ezután Ezio újfent hazatérését tervezte, viszont a templomosok közbeavatkoztak. Kénytelen volt harcolni ellenük Luis megmentéséért, és a csata után megtudta, hogy Raphaelt elfogták. Ezio kiszabadította Raphaelt, majd behatolt Torquemada erődjébe. Miután röviden beszéltek egymással, Torquemada lecsukott egy kaput kettejük között, ezzel megakadályozva Eziót abban, hogy meggyilkolja őt.

Jelentés RaphaelnakSzerkesztés

A váratlan eseményekSzerkesztés

Ezio visszatért Raphaelhez és Luishoz, és elmondta nekik, hogy nem hisz abban, hogy Torquemada maga is templomos lenne, valószínűleg csak Rodrigo Borgia hamis prédikációi tévesztették meg. Ezio ezután visszament Itáliába, hogy folytassa a kutatást az Éden Almája után, de előtte megkérte Raphaelt és Luist, hogy tájékoztassák, ha Kolumbusz utazása az "Új Világ" megtalálására sikerrel jár.

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki