Fandom

Assassin's Creed Wiki

FANszekció: I. Bock Róbert

1 323cikk található
ezen a wikin
Add New Page
Vitalap0 Share
Bock Róbert
Nincs feltöltve kép
Életrajzi információk
Született1406. november 9.
Bogyiszló, Magyarország
Elhunyt1467. december 2. (61 évesen)
Erdély, Románia
KorszakReneszánsz
Politikai információk
HovatartozásAsszaszinok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed: Turkish Wars
Assassin's Creed: Turkish Wars II (csak említik)
Assassin's Creed IV (csak említik)

Bock Róbert öreg Asszaszin, aki 1456-ban részt vett a Nándorfehérvári diadalban. Amikor a magyarok megnyerték a diadalt, akkor az FANszekció: Jumurdzsák|egyik török elmenekült Nándorfehérvárról. Majd elrabolta az öreg Asszaszin családját, a FANszekció: I. Bock Richard|fiát és az unokáját. Ez után ő vissza akarja szerezni a családját ezért háborúkban vett részt, és bosszú hadjáratokat indított. Az Asszaszin neve Bock Róbert. Amikor még a fia megszületett akkor a felesége meghalt egy betegségben, majd Róbert halála után a fiáé lesz az öröksége és a fegyverei is. Majd megmentette a családját és megölte azt a törököt, aki elrabolta a családját. És 1467-ben hősiesen meghalt.

Életrajz

Korai élete

Született 1406. november 9-én. 17 évesen csatlakozott az Asszaszin Rendhez, amikor a szüleit elrabolták a törökök. Esküt tett, hogy ki fogja űzni a törököket Magyarországból és a szüleit vissza fogja szerezni a törököktől.

Utazás Kairóba

20 éves korában a Mentorával és az Asszaszin társaival elindultak Kairóba ahol a Fáraó sírjánál el volt rejtve az Éden Darabjainak az egyike. Róbert és a társai betörtek abba a piramisba ahol örökre nyugalomra helyezték a Fáraót. A piramis tele volt csapdákkal. Az Asszaszinok a Saslátásukkal belokalizálták a terepet és a csapdákat. Az egyik Asszaszin véletlenül félre lépett és bekapcsolta a csapdákat, a Mentor nem akart elmenekülni a helyszínről ezért egy tervet kieszelt. Róbertnek mondta, hogy Az Éden Almáját vegye elől és használja arra, hogy a csapdákat leállítsa. A Mentornak igaza lett Róbert használta az Almát így sikerült bejutniuk a Fáraó sírjához. Az egyik Asszaszin már el akarta venni a Hetedik Almát. De Róbert figyelmeztette, hogy ne tegye, mert biztos, hogy csapda lesz. Az Asszaszin nem hallgatott rá, amikor elvette az Almát egy rejtélyes módon a csapdák újra bekapcsolódtak és szkarabeuszok estek le a plafonról. Az Asszaszinok siettek kimenekülni csak sajnos Róbert társait a csapdák és a szkarabeuszok megölték. A Mentor Róberttel menekült ki, de csak egy ember mehetett ki a piramisból, mert csak egy ember férhetett ki azon a résen, amin bejöttek. A Mentor feláldozta magát és megmondta Róbertnek, hogy meneküljön ki. Róbert elsőnk nem akart, ezért a Mentora megfogta és kilökte a résből. A piramis leomlott és Róbert a két Éden Darabbal elment. Az út közben a török Templomosok megfogták őt és bele szúrtak egy tőrt majd elvitték az Éden Darabjait és őt otthagyták.

Élet és halál között

Róbert a földön eszméletlenül feküdt. Majd egy kairói kereskedő el vitte őt, hogy biztonságba helyezze. Róbert, amikor magához tért akkor a kereskedő házában ébredett fel. Ő megköszönte a kereskedőnek, hogy megmentette az életét, ez után a kereskedő bemutatta Róbertnek a lányát. A lány gyönyörű volt, aki nagyon megtetszett Róbertnek. Róbert bemutatkozott lánynak majd a lány is bemutatkozott neki. A lányt Ankara|Ankarának hívták. Róbert elmesélte nekik, hogy ő egy Asszaszin és egy küldetésre indultak a Mentorával és a társaival együtt. Majd mesélt nekik a törökökről, hogy ők megszállták Magyarországot és, hogy őt megszúrták egy tőrrel, amitől eszméletlen lett. Ezek hallatán a kereskedő felajánlotta, hogy segít neki megtalálni azokat a törököket, akik ellopták tőle az Éden Darabjait, de csak akkor, ha megígéri, hogy a lányának nem fog esni bántódása. Róbert elfogadta a kereskedő ajánlatát és együtt elmentek egy régi elhagyott egyiptomi faluba, ahol a pletykák szerint törökök éltek.

A falu titka

Róbert a kereskedő és a kereskedő lánya elindultak ebbe az elhagyatott faluba. Amikor oda értem a földön csontvázak és figyelmeztető táblák voltak. Róberték még is tovább mentek a faluban. Amikor a törökökkel találkoztak egyből fegyvert fogtak és a törököknél volt az Éden Darabjai. Róbert követelte vissza a Darabokat, de a törökök nem tették. Majd felszólították őket, hogy hagyják el a falut, vagy ha nem akkor használják az Almákat. Róbert nem ijedett meg tőlük elővette az ostorát és az ostor segítségével ki vette a török vezető kezéből az egyik Almát. Ilyenkor összecsaptak, Róbert használta az Almát így le tudták győzni őket kivéve a vezetőjüket. A vezető és Róbert összecsaptak az Almákkal. Az Almák ereje olyan nagy volt, hogy zűrzavart okoztak a faluban. Ugyan is az egész falu tűzben égett. Róbert szólt a kereskedőnek és a lányának, hogy hagyják el a várost, mert neki le kell, győzze a törököt, mert nála vannak a szülei. A kereskedő nem menekült el, hanem elvette Róberttől az Almát és feláldozta az életét, hogy ők ki tudjanak menekülni. A kereskedőt megölte a török és így kénytelenek voltak elmenekülni Róberték a faluból. A falu szétégett szerencsére ők épségben megúszták. A lány elkezdett sírni az apja miatt majd Róbert megvigasztalta őt a szemébe nézet és megcsókolták egymást és haza mentek.

A kutatás

Róbert: Ez Jumurdzsák volt!

Ankara: Ki? Ezt honnét tudod?

Róbert: Tudom, mert ő rabolta el a szüleimet és Egyiptomba hozta őket!”
—Róbert a szerelmének.

Amikor haza értek a lakás fel volt dúlva és egy papír volt az asztalon, amire az volt rá írva, hogy Ha jót akartok, magatoknak akkor adjátok vissza az Almát! Róbert feltételezte, hogy FANszekció: Jumurdzsák|Jumurdzsák lehetett az, akivel az előbb megküzdött és ő rabolhatta el a szüleit. Róbert biztonságba akarta helyezni a szerelmét ezért elvitte őt a Kairóban élő barátjához FANszekció: Sallah Mohammed Faisel el-Kahir|Sallahhoz, hogy egy kis időre hadd szálljanak meg nála. Amikor oda értek a barátja megengedte, hogy megszálljanak nála. Majd együtt Róberttel elkezdtek kutatni Jumurdzsák után, és Róbertnek igaza lett ő rabolta el a szüleit és vele küzdött meg abban az elhagyatott faluban. Ez után este lett és Róbert a szerelmével nyugovóra tértek.

Fenyegetés és az elrablás

Másnap reggel Róbert elindult egy kikötőbe ahol törökök voltak majd a szerelmét Sallahra bízta. Róbert, amikor oda ért abba a kikötőbe észrevette, hogy ott volt Jumurdzsák és az emberei. Arra gondolt, hogy őt meg fogja támadni az Almával, de inkább nem tette. Hanem óvatosan beszivárgott a török hajókra, amiket bombával felrobbantott, amit még Sallah adott neki. A törökök erre elővették a kardjukat és Róbert felé futottak. Róbert egy füstbombával lerázta őket majd felmászott egy toronyra ahol a törökök egyik bázisa volt. Majd azt is felrobbantotta és elmenekült a helyszínről. A menekülés közben Jumurdzsák üldözte őt, de hamar a nyomát vesztette. Majd később haza ért és feldúlva találta Sallah lakását erre ő ideges lett, mert nem találta sehol a szerelmét. Majd körül nézet és az egyik padon megtalálta Sallah holtestét, amibe egy tőr volt bele szúra és egy papír volt a tőrön. Róbert elolvasta a papírt, amiben azt kérték, hogy vigye el Konstantinápolyba a Hagia Szophiához az Éden Almáját, mert ha nem akkor a szüleit és a szerelmét megölik. Róbert a barátja holtestéhez fordult, akinek lecsukta a szemét és megesküdött, hogy bosszútálin fog és elindult Konstantinápolyba.

Utazás Konstantinápolyba és a megmentés

Róbert: Jumurdzsák! Hol vannak a szüleim is a szerelmem?! Add őket vissza!

Jumurdzsák: Előbb az Almát Asszaszin!”
—Róbert és Jumurdzsák a Hagia Szophiánál.

Róbert majdnem egy hónapot utazott Konstantinápolyba az idő alatt visszament Magyarországba, hogy összegyűjtse az Asszaszin társait és együtt legyőzhessék Jumurdzsákot. Amikor odaértek, Róbert a társait elrejtette, majd Jumurdzsák követelte tőle az Almát. Róbert oda adta neki az Almát Jumurdzsák pedig meg mutatta neki, hogy hol van Ankara, a Hagia Szophia tetején volt Róbert szüleivel együtt. Róbert felmászott a Hagia Szophiára és levette a maszkot a családtagjairól. Ekkor kiderült, hogy nem is ők a szerettei és, hogy valójában lent vannak. Róbert ekkor leugrott a Hagia Szophiáról és az ejtőernyőjével elrepült a szeretteihez. Amikor földet ért megmentette őket és beszálltak egy lovas kocsiba, hogy elkapják Jumurdzsákot. Jumurdzsák üldözése közben Róbert az ejtőernyőjével átrepült az ellenséges üldözőkhöz, akiket az égből megölt. Majd egy szakadék közelében Róbert levette az ejtőernyőjét és ráugrott Jumurdzsák szekerére, akivel a szakadékba vetette magát. Róbert az égben szétverte Jumurdzsákot és, amikor landoltak bekapcsolta az ejtőernyőjét és Jumurdzsákot neki vágta a földnek. A landolás után Jumurdzsák kifeküdt a földön majd megérkezett Jumurdzsák testvére FANszekció: Ahmet|Ahmet, akit Jumurdzsák ráküldött Róbertékre. Ahmet nem hallgatott Jumurdzsákra, mert Jumurdzsák átállt a Templomosokhoz ezért Ahmet megfogta a testvérét megfojtotta és ledobta a szakadékba. Ahmet üdvözölte az Asszaszint és megkérte, hogy hagyja el Konstantinápolyt. Róbert a családtagjaival együtt elhagyták a várost és Róbert úgy döntött, hogy a szerelmével visszaköltözik Kairóba. Róbert szülei egyet értettek a fiúkkal és ők visszamentek Magyarországra, majd Róbert megígérte az apjának, hogy vissza fog menni Magyarországra és ki fogja űzni a törököket. Róbert nem sokkal ez után megkérte Ankara kezét, feleségül vette és megszületett az első gyerekük FANszekció: Bock Mutt|Mutt.

A Nándorfehérvári diadal

1456. Július 4-én Bock Róbert a fiával elindultak Nándorfehérvárra, hogy megmentsék a várat a törököktől. Róbert és fia Richárd segítettek a Templomosoknak megvédeni a várat. A csata elkezdődött Róbert rengetett törököt megölt a fiával együtt. Richárd pedig a török íjászokat ölte meg. Majd 24-én a Templomosok győztek, a győzelmet egy Dugovics Titusz nevű embernek köszönhető, aki leugrott a várról egy törökkel együtt így a Templomosok feltették a várra a magyar zászlót és a Templomosok győztek! Dugovics Titusz hősiesen meghalt. Sajnos az egyik török leütötte Róbertet, a fiát és a fiának a családját elrabolta. Róbert egy fél óra múlva tért magához és szomorú volt, mert elrabolták a fiát.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki