FANDOM

Ikonac2Ikonacbh
Room1

Ezio szobája az Auditore-villában

Az Asszaszin Ezio Auditore szobája a Monteriggioniban található Auditore-villa legfelső emeletén volt.

Hálószobaként, dolgozószobaként egyaránt szolgált, illetve az itáliai Asszaszin apja és két testvére Templomos gyilkosai ellen irányuló, 23 évig tartó bosszúhadjáratánál is bázist biztosított.

BelsőSzerkesztés

A szoba falán Ezio célpontjai láthatóak, akiket megölt. Kivétel Dante Moro, akinek nincs festménye, illetve Rodrigo Borgia akinek pedig van képe, de Ezio megkímélte az ő életét.

A tetőt egy fagerenda támasztotta alá középen, és még néhány a falak mentén. A bútorzat egy nagy íróasztalból, egy fotelből és könyvespolcokból állt. Ezio római távolléte alatt, a szobába bekerül egy ágy, egy fürdőkád, egy páncél állvány, valamint a létrát kicserélik egy lépcsőre.

1500-ban Ezio Caterinával töltötte az éjszakát, miközben a Borgiák a falak alá érkeznek. Egy ágyúgolyó szétroncsolja a fő tartógerendát, így megroggyant az egész szerkezet.

ApróságokSzerkesztés

  • A szóba tetején van egy kilátópont, de a Brothehroodban ez eltűnik.
  • Két láda a szobában van.
  • A DLC-s célpontoknak is van portréja.
  • Desmond Milesal, az 5 ereklye közül, itt találhatunk meg egyet, Maria tollasládáját.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki