FANDOM

Ikonacs.pngIkonackuw.pngIkonarend.png
Evie Frye
ACS Evie Frye Render.png
Életrajzi információk
Született1847
Anglia, Crawley
Korszak19. század
Politikai információk
HovatartozásAsszaszinok
Csibészek
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed: Syndicate
Hangját kölcsönözteVictoria Atkin

„Apám megtanított mindent az asszaszinokról. Amíg testvérem az utcákon csavargott és pazarolta idejét, én a képességeimet fejlesztettem. Ha kell ez a város, a pengémmel fogom megszerezni.”
Evie Frye[src]

Evie Frye (1847 - ???) a viktoriánus London assaszinja, és ikertestvére Jacob Fryenak.

Crawleyban született, ahol születésüktől fogva asszaszinként lettek nevelve. Jacob és testvére Londonba költöztek, hogy megdöntsék az elnyomókat és segítsék a szegénység sújtotta területeket.

Jacob-al maga mellet, Jacob vezette a "Rooks" nevű bandát, a templomosokkal szemben. Ellentétben testvérével, aki vakmerő és lázadó, ő inkább higgadt és lopakodó egyén volt.

ÉletrajzSzerkesztés

Jellegzetességek és személyiségeSzerkesztés

„Ha senki sem képes felvenni velem a lépést, az azért van mert túljártam az eszükön.”
—Evie Frye[src]

Mint a rejtett penge használójának mestere, Evie képes lopakodva és csöndben végezni ellenfeleivel. Olyan tökéletesre fejlesztette lopakodási képességeit, hogy az őrök képtelenek voltak észrevenni, amíg nyugodt maradt.

Egy egész fegyver arzenált hordott magánál, többek között sétabotot, amiben egy penge volt és dobókéseket hordott magával. Ellentétben testvérével, Evie inkább nagyobb távolságból végzett célpontjaival. Evie arzenáljának különlegessége, hogy egy Voltaic Bombának nevezett gránátot hordott magával. Ezzel képes volt elektrosokkrolni ellenségeit.

Szintén képes volt használni a freerunningot és a saslátás képessége a birtokában volt.

ApróságokSzerkesztés

  • Evie neve Bibliai eredetű, az Évából származik, mely Életet jelent. A Frye egy angol szó származéka, mely Szabadot jelent.
  • Evie az első játszható női karakter a főszériában és a harmadik, Shao Jun és Aveline de Grandpré mellett a teljes sorozatban.
  • Henry Green feljegyzésiből kiderül, hogy Evie és Jacob egy magasak voltak.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Evie_Frye

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki