FANDOM

Csonk warning.png
A CIKK CSONK.
Kiegészítésre és/vagy javításra szorul.
Kep warning.png
KEVÉS A KÉP.
Tölts fel néhányat!
Ikonac4bf.png
El Tiburón
200px-AC4 El Tiburón render.png
Életrajzi információk
Születettismeretlen
ismeretlen
Elhunyt1722
Havanna
Politikai információk
HovatartozásTemplomosok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed IV: Black Flag

ÉletrajzSzerkesztés

El Tiburón (nevének jelentése: A cápa, élt: ismeretlen - 1722-ig) Laureano de Torres y Ayala a Karib-tengeri templomosok nagymesterének volt a jobb keze. Mindig mestere oldalán állt. Egyfajta végrehajtó volt Havannában, és később részt vett Edward találkozóján a templomosokkal, a kormányzó kastélyában, valamint megvédte az asszasszinoktól az utcán mentorát, miközben a jövendőmondót kísérték Havanna utcáin.Általában baltával harcol de Muskétával is lehet látni.

Megakadályozza Edwardot a jövendőmondó megszöktetési kísérletében azzal, hogy leüti, aki saját magának akarta megtalálni az Obszervatóriumot. Később, Rogers és Roberts halála után Edward következő célja Torres volt, a vérfiolát használta hogy rátaláljon, de a vér a helyettesé-é volt, akire El Tiburón vigyázott egy erődben. Edward megöli Torres helyettesét és felfedezni, hogy ez egy csapda volt, és az igazi Torres már rég elhagyta Havannát, El Tiburon pedig rátámadt Edwardra. Edward végül megöli El Tiburónt, egy lövés után le esett a sisakja, mielőtt meghal Edward azt mondja neki, hogy miatta vált erősebb emberré.

ApróságokSzerkesztés

  • Annak ellenére, hogy meghalt 1722-ben, ez a dátum az adatbázisi lapján nem szerepel.
  • Ha Edward a És a cukrom? küldetés alatt megpróbálja megölni El Tiburón-t, egy katona egy lövéssel megöli Edwardot.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/El_Tibur%C3%B3n

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki