FANDOM

Ikonac1IkonacbhIkonacplIkonarendIkontrendIkonab

Maszjáftól Firenzéig
F I G Y E L E M!

A cikk a(z) Maszjáftól Firenzéig projekt része, így speciális védettséget élvez. A cikken jelenleg Csermely Attila dolgozik. Kérjük, csak akkor szerkeszd, ha nem tartalmi jellegű módosításokat kívánsz a cikken elvégezni, hanem csupán apróbb korrigálásokat (pl. nyelvtani hibák javítása)! Részletesebben erről a projektről ezen a lapon olvashatsz.

Az e-mailek elektronikus üzenetek, melyeket különböző egyének küldenek egymásnak. Több üzenetet küldtek el a Templomosok birtokában lévő Abstergo Email Hálózaton és az Asszaszinok által használt Hephaestus Email Hálózaton is.

Abstergo HálózatSzerkesztés

Lab vidic laptop

Warren Vidic laptopja

Vidic e-mailjeiSzerkesztés

Fő cikk: Warren Vidic e-mailjei

Míg az Abstergónál volt bebörtönözve, Desmond Miles hozzá tudott férni Warren Vidic e-mail fiókjához, miután ellopta a férfi hozzáférési tollát. A Templomos üzenetei egyre több mindent tártak fel az Abstergo Industries-el kapcsolatban, valamint közölték a 2012-es világkörüli állapotokat.

Lab animus terminal

Lucy Stillman számítógépe

Lucy e-mailjeiSzerkesztés

Fő cikk: Lucy Stillman e-mailjei

Lucy Stillman szabad hozzáférést biztosított Desmond számára levelezéséhez, ezzel a fiú betekintést nyert az Abstergo működésébe.

Lab conference computer

A konferenciatermi számítógép

Konferenciatermi e-mailSzerkesztés

A konferenciateremben szintén elhelyeztek egy számítógépet, általában bizalmasabb e-mailek küldésére, mivel mind a terem mind a terminál kóddal volt védve. Egyszer Alan Rikkin küldött egy e-mailt Vidicnek, hogy ellenőrizze az elsődleges frissítéseket a biztonsági terminálon.

Feladó:Alan Rikkin
Címzett:Warren Vidic
Dátum/idő:Szeptember 7. 8:00
Tárgy:Analízis
Warren,

a többiekkel együtt befejeztük az Animus felvételeinek átnézését a 12-estől a 16-os alanyig. Bár az Éden Darabja marad legfőbb célunk, folytatnunk kell a többi tárgy lokalizálását és megértését is. Biztos vagyok benne, hogy megérted ennek okait. Bár a műholdat arra tervezték, hogy elvégezze munkák nagy részét, biztosan le kell majd számolnunk azokkal, akik immúnisak - vagy védve vannak - a hatásaival szemben.
Kérlek, szakíts időt arra, hogy átnézd eredményeinket, és esetlegesen jelezz is vissza. Az alábbiakban láthatod az eredményeink kivonatát:

  1. Az Éden Darabja (no. 3) - Gratulálunk folyamatos munkádhoz, mellyel egy újabb ereklyét igyekszel megszerezni a DIA műholdbalesetben elvesztett no. 2 helyett. Megértjük, hogy a 17-es alany problémái az Animussal késedelmekhez vezetnek. Ennek eredményeképpen kapsz még 24 órát a következő, kritikus frissítésig. Addig is felkészítünk egy kivonási csapatot, és készenlétbe helyezzük őket. Számítunk rá, hogy megszerzed a kiegészítő információt, melyre szükségünk van. Ő tudja, hol van a többi objektum - még ha nincs is ennek tudatában. Fel KELL oldanod a végső memóriaszakaszt, vagy minden erőfeszítés eredménytelen marad.
  2. Philadelphia Projekt - A Tizenkettes Animus Tesztalanyból kinyert adatok bizonyítják, hogy a hajó hozzávetőlegesen 18 percet előreutazott az időben. Tisztázatlan, hogy idősíkja megegyezett a mienkkel, vagy párhuzamos volt vele. Bár elég adatot gyűjtöttünk a kísérletben használt ereklye rekonstruálásához és megjavításához, az Adminisztráció visszautasította a projekt folytatását az esetlegesen fellépő paradoxonok miatt. A testületi irányelv megmarad: bármely, az idő manipulálására szolgáló tárgyat be kell gyűjteni. Az ereklyét biztonsági tárolóba szállítják.
  3. Tunguszka-incidens - Ma már úgy hisszük, hogy az esemény az Asszaszinok rajtaütésének következménye volt. A kutatóállomás egy ereklyével együtt megsemmisült. Vannak változó hullám generátoraink, azonban elégtelen mennyiségű adat áll rendelkezésünkre a kutatások folytatásához. A baleseti kockázat túl magas. A Származáskutatási és Beszerzési Ágazat megkísérli lenyomozni a támadás túlélőinek egyik utódját (legyen az Asszaszin vagy a mi testvérünk) a kutatás folytatásának érdekében. A technológia eme bizonyos részének újraélesztése nagyszerű segítséget fog nyújtani nekünk a Műhold aktiválása utáni ellenállókkal szemben. Összeállítunk egy csapatot eme terület átvizsgálásához.
  4. Grál - A Grált töröljük céljaink listájáról. Nincs elég bizonyíték létezésének alátámasztásához. A Tizenhetes Alany jelenlegi megfigyelése azt mutatja, hogy az Éden Darabján kívül minden egyéb ereklye, melyet a Krisztus-figurától származtatnak, csupán irodalmi eszközök, melyeket az Éden Darabja ihletett, és nem valódi tárgyak. Még ha létezik is, használhatósága számunkra megkérdőjelezhető. Erőforrásainkat máshol nagyobb haszonnal hasznosíthatjuk.
  5. Mitchell-Hedges Kommunikátorok - A tárgyak elemzése készen van. A jó hír, hogy működnek. Ennek eredményeképpen rendelkezésünkre áll egy biztonságos és stabil kommunikációs lehetőség az indítás utánra. Azonban számuk erősen limitált, tehát csak legfontosabb létesítményeink kapnak belőlük. Te nyilvánvalóan megtartod, amelyik már nálad van.

Warren, nem tudom eléggé hangsúlyozni, mennyire szükséges, hogy a lehető leghamarabb érd el célodat a Tizenhetes alannyal. Természetesen észrevettük, hogy közeledsz a végső emlékhez, de fel kell gyorsítanod a dolgokat. Minden intézkedésünk azon áll vagy bukik, hogy megszerzed-e azt a térképet. Anélkül nincs semmink.
A Megértés Atyja vezessen sikeredhez.

A.R.

Hephaestus Email HálózatSzerkesztés

Saját, a Szentélyben elhelyezett számítógépén keresztül Desmond fogadhatott és olvashatott e-maileket. Emellett, miután megkapta a jelszavak listáját a titokzatos Eruditótól, elolvashatta három társa levelezését is.

Az e-mailek leginkább a csapat tagjainak egymás közti kommunikációját tartalmazták, valamint Shaun és Lucy beszélgetéseit egy titokzatos Asszaszinnal, aki William M. néven szerepelt.

Desmond e-mailjeiSzerkesztés

Fő cikk: Desmond Miles e-mailjei

Lucy e-mailjeiSzerkesztés

Fő cikk: Lucy Stillman e-mailjei

Rebecca e-mailjeiSzerkesztés

Fő cikk: Rebecca Crane e-mailjei

Shaun e-mailjeiSzerkesztés

Fő cikk: Shaun Hastings e-mailjei

DDS (ATSZ) HálózatSzerkesztés

Az Abstergo Adattároló Szkenner (angolul Data Dump Scanner, azaz DDS) programja szintén tartalmazott e-mail küldési és fogadási rendszert. Az alanyok gyakran kaptak vizsgálati kérdéseket, valamint külső e-maileket a titokzatos Eruditótól.

Történelem vizsgálatSzerkesztés

Feladó:Abstergo Industries
Címzett:Abstergo újonc
Dátum/idő:[relatív]
Tárgy:A maga válasza a "TÖRTÉNELEM"-re
A kvízben azt állítottuk: "A történelem pontos"

A maga válasza: "A történészek elfogulatlan pontossággal büszkélkedhetnek"

Az biztos, hogy számos történész törekszik a pontosságra, de hogyan bízhatnánk olyan dokumentumokban, melyeket születésünk előtt írtak? Hogyan bízhatnánk abban, hogy a személyes vélemény és az előítéletek nem kerültek bele ezekbe az írásokba? Ezért olyan fontos maga a mi projektünk szempontjából. A memóriák újraélésével segít felfedezni az igazságot. Együtt a csapatunk újraírja a történelmet.

Feladó:Abstergo Industries
Címzett:Abstergo újonc
Dátum/idő:[relatív]
Tárgy:A maga válasza a "TÖRTÉNELEM"-re

A maga válasza: "A történelem csak annyira pontos, mint a könyv szerzője"

Mi lenne, ha találkozhatna a könyv szerzőjével? Megfigyelhetne egy csatát mindkét oldal szempontjából? Ezért olyan fontos maga a mi projektünk szempontjából. A memóriák újraélésével segít felfedezni az igazságot. Együtt a csapatunk újraírja a történelmet.

Feladó:Abstergo Industries
Címzett:Abstergo újonc
Dátum/idő:[relatív]
Tárgy:A maga válasza a "TÖRTÉNELEM"-re

A maga válasza: "Inkább a jövő miatt kéne aggódnunk"

Kétségtelenül hallotta George Santayana híres idézetét: "Aki nem tud szembenézni a múltjával, arra van ítélve, hogy örökké megismételje." Hiszünk abban, hogy a múlt újraélése és az igazság kiderítése segít egy jobb jövő létrehozásában. Együtt a csapatunk a történelmi események újabb perspektíváját tapasztalhatja meg. Együtt újra fogjuk írni a történelmet.

Feladó:Abstergo Industries
Címzett:Abstergo újonc
Dátum/idő:[relatív]
Tárgy:A maga válasza a "TÖRTÉNELEM"-re

A maga válasza: "Sohasem érdekelt a történelem"

A válasza őszinte, de biztosak vagyunk benne, hogy hamarosan megváltozik a véleménye. Hatalmas különbséget fog találni aközött, hogy a történelmet egy poros tankönyvön, vagy egy résztvevő szemein át tanulmányozza. Együtt a csapatunk a történelmi események újabb perspektíváját tapasztalhatja meg. Együtt újra fogjuk írni a történelmet.

Származási vizsgálatSzerkesztés

Feladó:Erudito
Címzett:Abstergo újonc
Dátum/idő:[relatív]
Tárgy:El kell kezdjed biztonságosan játszani
Óvatosan... Nem akarok mindent az Abstergóra kenni, de a nyílt ellenszegüléssel hamar elintézheted magad.

(Megjegyzés: ez az e-mail csak akkor érkezik, ha az állításra: "Vannak olasz felmenőim" válaszként felajánlunk egy listát a felmenőinkről)

Feladó:Erudito
Címzett:Abstergo újonc
Dátum/idő:[relatív]
Tárgy:Igen, vannak rossz válaszok
Felajánlottál az Abstergónak egy listát a felmenőidről? A helyedben nem küldeném el nekik. Nem gondolkodtál még rajta, hol tenyésztik az emlékeket az ATSZ-hez?

Feladó:Abstergo Industries
Címzett:Abstergo Újonc
Dátum/idő:[relatív]
Tárgy:A maga válasza a "SZÁRMAZÁS"-ra
A kvízben a következő állítás hangzott el: "Vannak olasz felmenőim"

A maga válasza: "Még sosem kutattam a családfámat"

Segíthetünk magának. Ha meglátogatja a környékén lévő Abstergo irodát, munkatársaink elvégeznek magán egy gyors, és viszonylag fájdalommentes géntesztet. Mint azt bebizonyítottuk, minden személy tartalmaz fontos információkat, melyek a genetikai memórián keresztül jutottak el hozzá. Lehetséges, hogy magában megvan a válasz a történelem néhány legnagyobb rejtélyére.

Feladó:Abstergo Industries
Címzett:Abstergo Újonc
Dátum/idő:[relatív]
Tárgy:A maga válasza a "SZÁRMAZÁS"-ra

A maga válasza: "Nincs olyan, akiről tudnék"

Talán kutatnia kellene ez ügyben. Mint azt bebizonyítottuk, minden személy tartalmaz fontos információkat, melyek a genetikai memórián keresztül jutottak el hozzá. Lehetséges, hogy magában megvan a válasz a történelem néhány legnagyobb rejtélyére.

Befolyás vizsgálatSzerkesztés

Feladó:Abstergo Industries
Címzett:Abstergo újonc
Dátum/idő:[relatív]
Tárgy:A maga válasza a "BEFOLYÁS"-ra
A kvízben a következő állítás hangzott el: "Az embereket könnyű manipulálni"

A maga válasza: "A történelem többször is bizonyította ennek az állításnak a helyességét"

Helyes. Ahogy elfedezi az ATSZ-t, rájön, hogy ez egy állandó történelmi igazság. Ennek megértésével egy realisztikusabb képet kap a modern világról. Miért kell a "manipuláció" szónak negatív mellékhangja legyen? Miért nem követhetik a követők a nagyszerűt a nagyszerűségbe?

(Megjegyzés: ez az e-mail csak akkor érkezik, ha "BEFOLYÁS" témában válaszunk: ha azt hiszik, könnyen manipulálhatnak, tévednek)

Feladó:Erudito
Címzett:Abstergo újonc
Dátum/idő:[relatív]
Tárgy:Meglepődnél...
Biztos vagy benne, hogy nem manipulálnak? Egyikünk sem mentes mások befolyásától. Csak biztos kell legyél abban, hogy a megfelelő emberekre hallgatsz.

(Megjegyzés: ez az e-mail csak akkor érkezik, ha "BEFOLYÁS" témában válaszunk: általában megszerezzük az emberektől, amit akarunk)

Feladó:Erudito
Címzett:Abstergo újonc
Dátum/idő:[relatív]
Tárgy:Nem nyűgözöd le őket
Azt mondod, általában megszerzed az emberektől, amit akarsz. Magabiztos állítás, szinte kihívás. Biztos azt hiszed, az Abstergo ilyen magabiztosságra vár. Nem. Szolgákra várnak.

(Megjegyzés: ez az e-mail csak akkor érkezik, ha "BEFOLYÁS" témában válaszunk: nem vagyunk jók emberek manipulálásában)

Feladó:Erudito
Címzett:Abstergo újonc
Dátum/idő:[relatív]
Tárgy:Jól játszottál?
Tényleg rossz manipulátor vagy, vagy csak meg akartad téveszteni válaszoddal az Abstergót? Bármelyik is igaz, a radar alatt repülsz, ami jó dolog.

Empátia vizsgálatSzerkesztés

(Megjegyzés: ez az e-mail csak akkor érkezik, ha az "EMPÁTIA" témában válaszunk: "Melyik oldalt akarják, hogy válasszam?")

Feladó:Erudito
Címzett:Abstergo újonc
Dátum/idő:[relatív]
Tárgy:Hello?
Komolyan? Megkérdezted, hogy melyik oldalt válaszd? Vagy gúnyolódsz velük (nem bölcs dolog), vagy kiérdemelted az "Abstergo 1. számú talpnyalója" bögrét az asztalodra.

Feladó:Abstergo Industries
Címzett:Abstergo újonc
Dátum/idő:[relatív]
Tárgy:A maga válasza az "EMPÁTIA" témában
A kvízben a következő állítás hangzott el: "Minden memóriában az alany oldalán találja magát"

A maga válasza: "Ez az alanytól függ"

Természetes, hogy az emlékek mögött található személlyel érez együtt, és minél nagyobb a kapcsolat, annál nehezebb ennek ellenállni. Maga egy nézőpontból nézi az eseményeket, és az alanyok általában úgy vélik, a helyes dolgot cselekszik. Kíváncsi vagyok mit érezne, ha egy emlékben egy korábbi alany ellenfele memóriáit élné át.

Feladó:Abstergo Industries
Címzett:Abstergo újonc
Dátum/idő:[relatív]

A maga válasza: "Nehéz látni a történet mindkét oldalát"

Okos megállapítás. Nehéz olyan memóriát találni, melynek alanya nincs teljes szívvel elkötelezve cselekedetei iránt. Az ATSZ használóit gyakran elvakítja ez az állapot, de a maga tisztánlátása lenyűgöző.

Feladó:Abstergo Industries
Címzett:Abstergo újonc
Dátum/idő:[relatív]

A maga válasza: "Nem. Én egyszerűen megfigyelem a cselekményeket. Nem érzek együtt senkivel"

Érdekes, hogy nem érez empátiát az újranézések folyamán. A dossziéja alapján azért ment át tesztjeinken, mert szoros kapcsolatot volt képes fenntartani azt ATSZ-el, tehát a csatlakozás okozhatott változást. Továbbítom jelenségét mérnökeinknek, hátha növelni tudják a jelzés erősségét.

Behatoló vizsgálatSzerkesztés

(Megjegyzés: ez az e-mail csak akkor érkezik, ha a "Mit tud Eruditóról?" kérdésre válaszunk: "Erudito?" Eruditónak tetszik, hogy úgy teszünk, mintha még nem hallottunk volna róla)

Feladó:Erudito
Címzett:Abstergo újonc
Dátum/idő:[relatív]
Tárgy:Nincs tárgy
:)

Feladó:Abstergo Industries
Címzett:Abstergo újonc
Dátum/idő:[relatív]
Tárgy:A maga válasza a "BEHATOLÓ"-ra
A kvízben a következőt kérdeztük: "Mit tud Eruditóról?"

A maga válasza: "Úgy tűnik, borzasztó sokat tud a tesztjük lényegéről"

Először is: hangsúlyoznunk kell a veszélyeit az együttműködésnek külső kapcsolatokkal, melyek behatoltak az ATSZ rendszerébe. Nem csak a velünk kötött szerződésének megsemmisítését kockáztatja, de lehet, hogy törvényi opciók választására kényszerít minket. Maga nagy előnyt jelent a programunk számára, azonban meg kell értenie, hogy az együttműködést ezzel a bizonyos "Erudito" nevű felhasználóval nem toleráljuk.

Feladó:Abstergo Industries
Címzett:Abstergo újonc
Dátum/idő:[relatív]
Tárgy:A maga válasza a "BEHATOLÓ"-ra

A maga válasza: "E-maileken keresztül lenyomozhatják. Ha kívánják, küldhetek egy teljes jelentést róla"

Köszönjük az ajánlatát egy jelentésre "Erudito"-ról. Kérjük, legyen alapos. Ha lenyomozhatjuk sablonjait, képesek lehetünk kiszűrni a tőle érkező üzeneteket, ezáltal zavartalanul folytathatjuk munkánkat az ATSZ-el.

(Megjegyzés: ez az e-mail csak akkor érkezik, ha a "Mit tud Eruditóról?" kérdésre válaszunk: "Már küldtem róla egy jelentést")

Feladó:Erudito
Címzett:Abstergo újonc
Dátum/idő:[relatív]
Tárgy:Valaki rossz volt...
Te jelentettél engem? Ez fáj. Nem mintha számítana... Mérföldekkel ezek előtt a gazemberek előtt járok. Ezentúl keményebben fogok dolgozni, hogy felnyissam a szemed, rendben?

ForrásSzerkesztés