FANDOM

Ikonac4bf.pngIkonackf.pngIkonarend.png
Csonk warning.png
A CIKK CSONK.
Kiegészítésre és/vagy javításra szorul.
Kep warning.png
KEVÉS A KÉP.
Tölts fel néhányat!

Ah Tabai: Hol van az Asszaszin Duncan Walpole? Edward: Végeztem vele, mert megpróbált megölni. Ah Tabai: Nem érzünk veszteséget miatta, de te végezted el helyette a végső árulást.”
Ah Tabai és Edward Kenway, Duncan Walpole sorsásról és árulásáról, 1715-ben.

Duncan Walpole
AC4 Duncan Walpole render.png
Életrajzi információk
Született1679
Anglia, Nagy - Britannia
Elhunyt1715
Nyugat-Indiák , Bonavista-fok
Korszak18. század
Politikai információk
HovatartozásAsszaszinok, Templomosok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed IV: Black Flag
Assassin's Creed: Fekete Lobogó (könyv)
Assassin's Creed: Rogue

Duncan Walpole (1679-1715), az Asszaszin Rend tagja volt a Karib térségben , a 18. század elején, aki megpróbált átpártolni a templomosokhoz.

1715 júniusában, Walpole hajóját megtámadták a kalózok, egy vihar közepén. A kalózoknak sikerült a hajó árbocát súlyosan megkárosítani, de mindkettő hajó elsüllyedt. A kalóz hajóra lépve Walpole végzett a kapitánnyal, ám egy robbanás miatt elsüllyedt a kalóz hajó is.

Hajótörést szenvedett mindkét fél Cape Bonavistánál, Kubában. Walpole megpróbálta a kalóz hajó egyetlen túlélőjének támogatását kérni, Edward Kenwaynek, hogy elérhessen Havannába. Ám Edward addig próbált alkudozni, míg Duncan megfenyegette kovás fegyverével, ám elsütni nem tudta, mivel a puskapor nedves volt a fegyverben. Walpole a dzsungelbe menekült, ám Edward üldözőbe vette., és végül végzett vele.

Duncan holttestét átkutatva talált egy levelet, a spanyol Kuba kormányzójától, Laureano de Torres y Ayalatól. Hivatkozva egy titokzatos kockára és térképekre az Asszaszinok támaszpontjairól. Edward úgy döntött, felveszi Duncan személyazonosságát, és begyűjti a jutalmát.

ApróságokSzerkesztés

  • Említésre méltó Duncan Walpole unokatestvére Robert Walpole, Oxford első miniszterelnöke, Nagy Britanniában.
  • Mikor Torres elfogta Edwardot és a hajóra tette akkor ugyanolyan volt a ruhájuk de mikor felment a fedélzetre már más volt.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Duncan_Walpole

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki