FANDOM

IkonacbhIkonacplIkontrend
Donato Mancini
TheCapitano
Életrajzi információk
Született1473
Elhunyt1503
Róma, Itália
KorszakReneszánsz
Politikai információk
HovatartozásBorgia-ház
Templomosok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed: Project Legacy
Assassin's Creed: Brotherhood

Donato Manici (1473-1503) a templomos rend tagja a reneszánsz alatt Rómában. Cesare Borgia alkalmazásában dolgozott és híres lovas volt.

Az ő genetikai emlékeit használta az Abstergo Industries az újoncai képzésére létrehozott animi avatárhoz, a Kapitányhoz.

ÉletrajSzerkesztés

A lóversenySzerkesztés

„A verés vad. Megalázó. A tömeg nevet. Én nem, tudom, hogy Donato volt az igazi győztes.”
—Fiora Cavazza a verseny kimenetelét illetően.

1503-ban egy magán lóversenyt szervezett a Borgia, Fiora Cavazza pedig elment Mancinihez, hogy megvesztegesse, hagyja nyerni Cesarét.

A lány még egy finom páncélt is felajánlott neki, de miután Donato végighallgatta csak annyit mondott: "...majd a győztes nyeri a versenyt. Nincs más tényező."

Donato jól lovagolt, annak ellenére, hogy megpróbálták megölni a verseny alatt. Mancini megőrizte a hidegvérét a sikertelen gyilkossági kísérlet ellenére és megnyerte a versenyt.

Fiora parancsot kapott, hogy egy csapat zsoldossal veresse meg Donatót a közönség előtt, annak ellenére, hogy a lány titokban Mancini pártján állt.

HalálaSzerkesztés

Ezio: „Ki tette ezt?”
Rocco: „Donato Mancini. Megnyertem ellene egy lóversenyt.”
Ezio beszél egy kereskedővel.[src]

1000px-Donatocorridor

Pár évvel később egy kereskedő, Rocco megverte egy versenyen Donatót, aki bosszúból elpusztította a férfi standját a piacon.

Ezio Auditore da Firenze találkozott és beszélt ezzel a kereskedővel, megkereste Mancinit-, aki épp a katonáival körülvéve gyakorolta a lovaglást.

Az asszaszin leterítette a férfit és megölte a rejtett pengéjével.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Donato_Mancini

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki