FANDOM

Ikonacr.pngIkonackre.pngIkonarend.png
1000px-Ondefense the 1.png

{{{1}}}: „{{{2}}}”
{{{3}}}: „{{{4}}}”
{{{5}}}

Dogan egy mester asszaszin a Török asszaszinok közt. Yusuf Tazim halála után, ő lesz a török ág vezetője.

ÉletrajzSzerkesztés

Mester asszaszinSzerkesztés

Konstantinápolyban Dogan Török asszaszinok vezetője, Yusuf Tazim alatt szolgált, aki bizalmas hadnagyának tekintette, valamint kiemelkedő munkája miatt kiemelkedett a többiek közül.

1511-ben, amikor a Mentor Ezio Auditore da Firenze megérkezett a városba, Dogannal találkozott először, miután Yusuf körbevezette a városban.

Nem sokkal Ezio megérkezése után a templomosok megtámadták a Galata bázist és a Nagy Bazári bázist. Ezio Dogannal maradt megvédeni a Galata bázist, miközben Yusuf elment a másikhoz.

A harc után Dogan a bázisnál maradt, hogy kezelje a sérülteket, amíg Ezio elment Yusufnak segíteni.

Asszaszin vezetőSzerkesztés

1000px-Exchange 3.png

Ezio kinevezi Dogant.

1512-ben Sofia Sartor megvédése közt Yusuf életét vesztette a harcban. Ez után az asszaszinok a temetőben gyűltek össze, hogy eltemessék vezetőjüket, és megemlékezzenek róla.

Ezio amikor megérkezett, harcra szólította az asszaszinokat Ahmet ellen. Neki is fájt, hogy nem gyászolhatják meg rendesen testvérüket, de akkor nem volt idő a gyászra. Ez után Ezio Dogant nevezte vezetőnek, mivel Yusuf nagyra tartotta az asszaszint.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Dogan

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki