Fandom

Assassin's Creed Wiki

Darim Ibn-La'Ahad

1 323cikk található
ezen a wikin
Add New Page
Vitalap7 Share
Ikonacr.pngIkonacksc.pngIkonackre.pngIkonarend.pngIkonnemjó.png
Darim Ibn-La'Ahad
250px-Darim Ibn-La'Ahad.png
Életrajzi információk
Született1195
Asszaszin fennhatóság, Maszjáf
KorszakÉrett középkor
Politikai információk
HovatartozásAsszaszinok
Egyéb információk
FeltűnéseAssassin's Creed: Titkos keresztes háború
Assassin's Creed: Revelations
Assassin's Creed: Jelenések
Hangját kölcsönözteMichael Benyaer

„Minden, ami jó bennem, az belőled fakad, atyám.”
—Darim utolsó szavai apjához, mielőtt elhagyta Maszjáfot.[src]

Darim Ibn-La'Ahad (1195 - ?) az Asszaszin Rend egyik tagja, Altaïr Ibn-La'Ahad és Maria Thorpe legidősebb fia, és Sef Ibn-La'Ahad bátyja volt.

ÉletrajzSzerkesztés

Korai életeSzerkesztés

Darim 1195-ben született Maszjáfban, ahol a szülei nevelték, Altaïr Ibn-La'Ahad és Maria Thorpe. Asszaszini kiképzése zsenge korában elkezdődött, és végül teljesen edzett íjásszá vált.

Merénylet Dzsingisz kán ellenSzerkesztés

1217-ben Dzsingisz kán volt a Mongol Birodalom vezetője, mely gyorsabban bővült, mint a keleti Asszaszin Rend. Altaïr úgy vélte, hogy tőle megszerezhet egy édeni darabot. Darim és szülei azonnal elhagyták Maszjáfot, és elindultak Dzsingisz kán megölésére. Öccse, Sef Maszjáfban maradt, hogy gondoskodjon a feleségéről és a gyermekeiről. Altaïr jobbkeze Malik Al-Sayf volt, akire rábízta a döntések meghozatalát, míg ő távol volt.

1227 elején az Asszaszinok elérték Mongóliát. Itt találkoztak egy helybeli Asszaszinnal, Qulan Gallal. Qulan felvázolta tervét, amivel végezhetnek Dzsingisz kánnal. Altaïr beszivárgott a táborba. Azonban megöregedve sokat veszített lopakodási képességeiből, így sikerült megsebesítenie őt az egyik őrnek. Qulan Gal segítségével sikerült megmenekülniük a táborból. Az Asszaszinok most arra készültek, hogy összefogva kialakítsanak egy új tervet.

Ám Dzsingisz kán felismerve a veszélyt lóháton próbált elmenekülni. Qulan Gal alig várta, hogy végrehajtsa legújabb tervét. A mongol Asszaszin megsebesítette a kán lovát, majd Darim egy számszeríjjal végzett vele. Ez tíz évvel azután történt, hogy elhagyták Maszjáfot.

Száműzetés MaszjáfbólSzerkesztés

Még ebben az évben Darim és szülei visszatértek Maszjáfba, ahol egykori Asszaszin tanítványa, Swami köszöntötte. Tájékoztatta őket, hogy Rauf távollétük alatt meghalt lázban. Majd rátért Malik letartoztatására, majd a legszörnyűbb hírre, hogy Abbas Sofian lett a Rend új mestere. Darim és öccse visszavonultak családjukkal Alamutba. Altaïr felszólította Darimot, hogy ha lejár az idő minél hamarabb térjenek vissza.

New regime 17.png

Darim az apjával Maszjáfban.

Némi idő elteltével, Darim megérkezett Alamutba, ahol találkozott sógornőjével, és unokahúgával. Darim kapott egy levelet apjától, amiből megtudta, hogy testvére meghalt. Azonnal visszasietett Maszjáfba. Darim megérkezve látta, hogy apja harcol a rend embereivel. Végül sikeresen megmenekültek mind a ketten, és elkezdték letölteni az Alamuti száműzetésüket.

Darim a következő húsz évet az apjával, a sógornőjével és az unokahúgával töltötte, amíg végül a sógornője elvitte a lányait Alexandriába. Később Darimot elhajtották Alamutból az apja depressziói miatt és az éden darabjaival kapcsolatos megújított rögeszmék miatt. Darim elindult Franciaországba és később Angliába, hogy figyelmeztesse az embereket, a Mongol Birodalom veszélye miatt.

Későbbi életeSzerkesztés

1247-ben Darim visszatért Maszjáfba miközben a Rend vezetője az apja lett. Darim szintén elutazott Konstantinápolyba, hogy felkeresse a velencei felfedezőket, Niccolò és Maffeo Polot. 1257-ben ideiglenesen Maszjáfban tartózkodtak.

Lost legacy 2.png

Darim az apjával a könyvtár kapujánál.

Ugyan ebben az évben a mongolok megtámadták Maszjáfot. Altaïr elrendelte, hogy a mongolok támadása előtt Darim hagyja el Maszjáfot, Altaïr a könyvtárába maradt. Ez után Darim végső búcsút vett az apjától a könyvtár kapuja előtt, Darim rájött, hogy a könyvtár valójában egy Kamra. Miközben elhagyta Maszjáfot, Darim elutazott Alexandriába, hogy újra csatlakozzon az öccse özvegyéhez és a gyerekeihez.

ApróságokSzerkesztés

  • Amikor Darim 1257-ben felkeresi a Polo fivéreket akkor még nem ősz a haja, de a Polo fivérek távozása után már egyből megőszül így egy év alatt megőszült.
  • Darim 62 éves korában búcsúzik el az apjától.
  • Darim neve a hadísz egyik elbeszélőjének nevéből ered.
  • Hasonlít az arca Clay Kaczmarek-re .

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki