Fandom

Assassin's Creed Wiki

Corey May

1 322cikk található
ezen a wikin
Add New Page
Vitalap0 Share
Ikonv.png
180px-Coreymaydefault.jpg

Corey May

Corey May a társalapítója és elnöke a Sekretagent Productions nevű cégnek, melynek székhelye a California állambeli Los Angelesben található, és a film-, videojáték- és internetiparban tevékenykedik. May az Assassin's Creed sorozat fő történetírója.

May volt az Assassin's Creed, az Assassin's Creed II és jelenleg az Assassin's Creed III vezető történetírója, valamint segédkezett Jeffrey Yohalemnek az Assassin's Creed: Brotherhood, és Darby McDevittnek az Assassin's Creed: Revelations történetének megírásában. Ezenfelül Corey May keze benne van az összes, az Assassin's Creed szériához kapcsolódó hivatalos munkában, ezzel biztosítva, hogy azok egy teljes egésszé álljanak össze.

May 1999-ben végzett a Harvard Egyetemen, a Sekretagent céget pedig Dooma Wendschuh-val alapította meg, miután 2001-ben letették a University of Southern California's Peter Stark Producing Program (a Dél-kaliforniai Peter Stark Termelési Program Egyeteme) záróvizsgáit.

Doooma Wendschuh-val együtt írták olyan videojátékok történetét, mint a Prince of Persia: Warrior Within, a Prince of Persia: The Two Thrones, az Army of Two és a Terminator Salvation. Vezető producere volt a 2006-ban megjelent The Plague (A pestis) című horrorfilmnek, és producere volt a 2002-es Yo, Tyrone című filmnek.

Külső LinkekSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Corey_May

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki