FANDOM

Ikonacpl.pngIkonarend.png

„Mostanáig Perotto volt a legjobb mesterlövész, akit valaha láttam, de még a mesterem zsenialitása is elhalványul ez az ember mellett.”
—Francesco Vecellio[src]

Spacemen PL.jpg

Cipriano Enu egy afrikai tagja volt az Itáliai Asszaszinoknak, akit Ezio Auditore da Firenze szervezett be a rendbe. Későbbi csapattársa Francesco Vecellionak és Tessa Varzinak.

Híres volt íjászképességeiről, úgy tartották idejében ő volt a legjobb a Rendben.

ÉletrajzSzerkesztés

Megérkezés ItáliábaSzerkesztés

Immigration PL.jpg

Enu az öregembernél.

Bevándorlása közben Enu egy kedves öregembernél keresett menedéket, aki nem csak fordított neki, de hét különböző nyelven tanította. Enu különös tehetséget mutatott a nyelvek tanulásában.

Enu kapcsolata, az öregember képzett hamisító, aki megígérte, hogy ha új identitásra lenne szüksége az asszaszinoknak, ő majd segít álcázni magukat.

Tanulóidő RómábanSzerkesztés

1501 és 1503 között Ezio alatt tanult Francescóval egy időben, s első találkozásukkor Ezio összerakta őket, hogy harcot gyakoroljanak.

Stacked Deck PL.jpg

Francesco kiválasztja csapatának tagjait.

A gyakorlat során Francesco észrevette, hogy Enu pontosan, de lassan lő, mivel nincs hozzászokva a gyakorlóvesszőkhöz.

Azonban hamar megtanulta kezelni a vesszőket, s kétszer is eltalálta ellenfelét, majd figyelmen kívül hagyva Francesco bosszantását, eltalálta harmadszor is, amitől ellenfele elesett.

Miután Francescót kinevezték egy csapat vezetésére, ő Enut is kiválasztotta a csapatába, emlékezve az íjász tehetségére.

Küldetések a csapattalSzerkesztés

Digging Graves PL.jpg

Enu és az íjászok.

Enu számos küldetésben vett részt csapattársaival, mint például a Massa Marittimai bányák védelme, vagy Cesare Borgia kereskedőhajóinak szabotálása.

Első küldetésében Nikolausz és Novara Kopernikusz csillagázokat védték, akik egy tudományos áttörésre készültek, ám ez nem tetszett a Borgiáknak, így egy mesterlövészt küldtek a tudósokra.

Francesco vette észre elsőnek az orgyilkost, s rá is lőtt, de eltévesztette, ám a mesterlövész viszonozta tüzet. Ezután Enu két gyors lövéssel végzett a merénylővel.

A második küldetés egy velencei nagykövet megvédése volt, aki egy vacsorán vett részt, ahol valószínűleg meg akarta őt ölni egy nő.

Dinner Date PL.jpg

A megsérült templomos.

Francesco beöltözött a nagykövetnek, míg Enu a háztetőkön járőrözött, ám a nő rájött a cselre és el akart menekülni. De Enu átlőtte a lábát, így Francesco elkaphatta és kikérdezhette.

A harmadik küdletés során Ezio Auditore da Firenze asszaszinokat küldött a Camerinoba, hogy visszaszorítsa a Borgiák ellenőrzését a hely felett. Az asszaszinok ágyukat rejtettek el az úton, s miközben Cipriano Enu és az íjászok elvonták a Borgia katonák figyelmét, az ágyukkal tüzet nyitva végeztek az ellenséggel.

Tűz a fogadónálSzerkesztés

Cherry Picking PL.jpg

Charles erői Enu nyilaitól halnak meg.

1503-ban elintézték Charles de la Motte csapatait, ám később Cesare erőivel visszatérve csapdába csalta az asszaszinokat. Az embereket terrorizálták, hogy előcsalogassák Francesco csapatát. A túlerővel szemben, inkább menekülőre fogták, s egy fogadóban kerestek menedéket.

Hiába barikádozták el magukat a fogadóban, lángoló nyilakkal felgyújtották az egész épületet.

PL Marathon.jpg

Enu és Francesco a tetőn harcolnak.

Az emelet leszakadó padlójában sok társukat elvesztették, ám nem állhattak meg gyászolni őket. A tetőre érve azonban katonákkal körülvéve találták magukat.

Enu féltucat katonával elbánt mielőtt egy súlyos találat érte volna a nyakát, amit ugyan megpróbált bekötözni Francesco, de nem sikerült neki. Végül egymásnak dőlve nézték, ahogy körülveszik őket.

Ekkor egy robbanás rázta meg a helyet, ami alatt megmentették Francescót, de Enu sorsa ismeretlen.

Személyisége és jellemzőiSzerkesztés

Enu elég csendes és nyugodt személyiség volt, aki képzett az íjászatban és a nyelvekben. Valamint meglehetősen kedves is volt, egyszer bocsánatot kért amiért gyakorlás során egy véraláfutást okozott Francescónak.

PL Crush.jpg

Tűz a fogadóban.

A küldetések alatt általában felülről védte a többieket és koordinálta őket állathangokkal. Valamint volt egy saját íjászcsapata aminek, gyakran egyedi célpontjai voltak.

Enu eléggé védte a társait, gyakran megmentette őket egy-egy nyílvesszővel vagy kiáltással. Ő mindig nyugodt maradt, még a lángoló fogadóban is, amikor hatalmas túlerővel és a társaik halálával néztek szembe.

ApróságokSzerkesztés

  • A Cipriani a latin Cyprianus szóból származik, ami azt jelenti, hogy „Ciprus szigetéről származik”.
  • Francesco leírja egyszer, hogy Enu hosszúíj elég szokatlan, sőt az egész Project Legacyban ő az egyetlen, aki ezt a fegyvert használja.

ForrásSzerkesztés

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Cipriano_Enu#Fire_at_the_Inn

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki